Favore.pl

Informacje o użytkowniku "luk20"

Informacje o użytkowniku "luk20"

Wyślij zapytanie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
- dane niedostępne -
Rejestracja
25 kwi 2013, 16:10
Logowanie
25 kwi 2013, 21:32
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 0
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 6
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
Jest możliwe skuteczne działanie w internecie ?!
  • więcej Chcąc naprawdę zwiększyć obroty w swojej firmie, warto zainwestować w kampanię reklamową:) Dobra kampania to klucz do sukcesu. Najgorsze, co może być to anonimowość w biznesie. Najważniejsze jest to, by dać się odszukać w Internecie.
Ile kosztują ulotki?
  • więcej Zamiast drukowania ulotek, lepiej przeprowadź kampanię w sieci. Ludzie częściej korzystają dziś z Internetu, niż czytają ulotki:) Polecam firmę biz-target. Oni przede wszystkim nie zdzierają pieniędzy z ludzi, a kampanie są skuteczne.
Gdzie się reklamować
  • więcej Zleć kampanię reklamową porządnej firmie, która naprawdę zna się na tym, co robi.
Darmowa reklama dla firm w internecie.
  • więcej Chociaż kampania prowadzona przez biz-target nie jest darmowa, zdecydowanie jest godna uwagi. Współpraca z firmą układa się naprawdę dobrze, polecam wszystkim:)
Ile kosztuje profesjonalna strona internetowa?
  • więcej Niewielkim kosztem jest reklama strony internetowej:) Wystarczy zapłacić za pozycjonowanie, lub nawet za całą kampanię reklamową:)
Najlepsza forma reklamy...
  • więcej Najlepiej jest zlecić kampanię reklamową komuś, kto się na tym zna. Bez sensu jest inwestować w ulotki, które i tak każdy wyrzuca do śmieci. Reklama w telewizji też swoje kosztuje, podobnie w prasie. Ja osobiście jestem zwolennikiem reklam internetowych, ponieważ nie są one drogie i przynoszą niezłe skutki.
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.