negatywna
rozwiń
Pan serwisant z firmy Mag Mar dokonał przegladu pieca przed sezonem grzewczym. Zgłosiliśmy mu awarię polagającą na braku przełaczania miedzy układem ogrzewania, a wodą do kąpieli. Pan wzial pieniadze, nie naprawił problemu, późniejsze telefony zbywał, że to problem poza piecem. Efekt: brak ogrzewania w domu. Po przeglądnięciu elektrody wiem już, że to problem z zaworem trójdrożnym, który serwisant powinien był sprawdzić, a następnie przeczyścić lub wymienić, a czego nie zrobił.
Wystawiona 05-11-2022 21:56
przez Jakub (37.205.122.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.