pozytywna
rozwiń
Od trzech miesięcy co tydzień sprzątają mój dom. Mam dwa psy, kota i dwójkę dzieci, więc jest co sprzątać. Jestem bardzo zadowolony z ich pracy. Zawsze są terminowi i dokładni.
Wystawiona 13-07-2010 07:43
przez Dariusz Sieniawski (91.150.222.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Profesjonale podejście, profesjonalny sprzęt Karchera. Widać po efektach, ze znają się na rzeczy. Polecam!
Wystawiona 09-07-2010 20:21
przez Mirka (91.150.222.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Właściciel firmy z którym rozmawiałam przez telefon zlekceważył mnie jako prywatnego klienta. Zadzwoniłam, powiedział ze oddzwoni tego samego dnia jak poukłada grafik, nie zadzwonił, zadzwoniłam następnego dnia pierwsza, podałam adres, powiedział, ze jest na mieście i będzie mu pasowało i za godzinę dojedzie. Poszłam do tego apartamentu w którym miał być prany dywan, czekałam, czekałam i nic. Zadzwoniłam po 1,5 godziny nawet nie odebrał telefonu. Żałosne, nie on jeden na rynku a tak traktuje klientów kiedy konkurencja nie śpi, bo każdemu zależy na kliencie. Myślał, że jako prywatny klient nie warto nawet do mnie oddzwonić, to po cholerę się umawiał jak lekceważy prywatnych klientów. Niestety ten Pan nie wie z jakim klientem miał do czynienia bo gotowa byłam mu zapłacić za pranie tego dywanu dużo więcej niż niejedna firma, gdyż zależało mi na perfekcji. Usługa miała być wyświadczona w ekskluzywnym apartamencie a dywan który miał być prany kosztował 30 tys. zł, dlatego wolałam zlecić to firmie niż sama prać no ale firma MobileWash nie szanuje klientów, na szczęście konkurencja jest bardziej poważna i profesjonalna.
Wystawiona 29-11-2012 15:22
przez Agnieszka (176.115.28.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Lekceważy prywatnych klientów zlecających drobne usługi,choć takie oferuje. Złożyłam zamówienie, otrzymałam odpowiedź z propozycją terminu który mi odpowiadał i wyceną usługi (otrzymałam od firmy DWA identyczne maile w tej sprawie -podpisane imieniem i nazwiskiem). Potwierdziłam wybór terminu i zgodnie z życzeniem podałam swoje namiary i poprosiłam o potwierdzenie. Fakt , nie otrzymałam potwierdzenia ale też żadnej informacji o anulowaniu terminu która mi się chyba należała. Na wszelki wypadek czekałam, zmarnowałam czas. Poważna firma tak nie postępuje.
Wystawiona 20-11-2010 21:45
przez Halina Jelonek (89.73.254.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.