pozytywna
rozwiń
Witam,
czy coś się Panu/i nie pomyliło przez przypadek? Jeśli faktycznie zaistniała taka sytuacja, że było zamknięte, to przepraszamy, i zapraszamy ponownie, taka sytuacja się już więcej nie powtórzy.
Wystawiona 20-09-2011 06:54
przez Właściciel (46.112.174.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
to jacyś naciągacze, tam jest wiecznie zamknięte, żadnych informacji ani nie wypłacają gotówki na przelew dwa albo trzy dni się czeka
Wystawiona 20-09-2011 01:16
przez zawiedziony klient (79.184.86.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.