negatywna
rozwiń
Nie polecam, od początku nie podobało mi się jego zachowanie. Wymienił piec gazowy, ale nie brał pod uwagę naszego zdania. Kocioł miał być 120 litrów, przywieźli 150,a on nawet nas nie zapytał, czy może być. Nie widział, że zawór znajd. się w ścianie wbił się w ten kocioł. Nie słyszał, że zależy nam, aby o 19.00 wyjść z domu, mimo, że cały dzień wymieniał piec, nie przejął się tym. W efekcie musiałam zostać w domu. Nie zaizolował kabli wystających ze ściany,bo "nie miał ze sobą taśmy izolac.", a gdy zapytałam, czy można ustawić ten wielki kocioł w rogu pomieszczenia, to stwierdził, że to jest za dużo roboty z przedłużaniem rur. To byl lipiec, a gdy niedawno chcieliśmy włączyć ogrzewanie, okazało się, że termostat znajd. się w pokoju jest tak stary, że nie ma nawet instrukcji w internecie, to pan udzielił mi "teleporady" jak ustawić temperaturę itd. Ja jednak wolałam sama decydować kiedy chcę ogrzać mieszkanie i zadzwoniłam, że jednak nie chcę termostatu. Otrzymałam kolejną teleporadę, jak samemu odłączyć termostat. Gdy powiedziałam, że nie jesteśmy elektrykami, usłyszałam, że to proste, a on musi do nas jechać dwie godziny... Z Parkowej do Dąbia? Chyba, że naokoło. Poz tym przecież nie za darmo... W końcu okazało się, że na wyświetlaczu mamy E17, wg tego pana to żaden błąd. Łaskawie stwierdził, że następnego dnia będzie niedaleko, więc podjedzie. Zapytał o szczegóły, co się wyświetla itd, ja mówię, a on przerywa, "czy mogę coś powiedzieć, czy mam słuchać monologu". Czy tak zachowuje się fachowiec, który skasował ponad 12 tys.? Jestem pewna, że od początku było coś nie tak, ale on za usunięcie usterki żądał 70 zł. Tego już z wiele. Kontakt z nim mnie wykończył.
Wystawiona 18-10-2021 16:23
przez Anna (5.173.9.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.