pozytywna
rozwiń
Polecam, dobry kontakt, poważnie podchodzą do klienta. Pełny pozytyw!
Wystawiona 27-08-2011 15:45
przez Wojciech (83.19.237.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Każdego kto nie daj Boże chciałby zamówić usługę założenia systemu solarnego O S T R Z E G A M mnie jednak nikt nie ostrzegł i daltego mam solary 2 rok a awarii miałam już 5 na usuniecie ostatniej czekam juz 2 m-ce cieknie z rur glikol awaria dwa razy ,uszczelki nieodpowiednie szybko puszczają ,zwór bezpieczeństwa nie trzyma ...słabe materiały pewnie made in china -lipa ...bardzo żaółuję takiej decyzji bo kosZtowało nie mało a odwalili lipę .Co z tego jak jest rękojmia na 3 lata kiedy nie mozna doczekać się serwisu m-cami a telefony serwisantów też milczą.Teraz już znajome mi firmy w mojej okolicy po sprawdzeniu zadko kto ma jakąś naprawę poprostu robią dobrze to za co biorą dużą kasę .jESTEM JUŻ UMÓWIONA NA NAPRAWĘ SYSTEMU przez okoliczną firmę i wizytę u adwokata czy SUNPROGRES nie powinien zapłacić za te poprawki skoro sam nie umie zrobić tego dobrze i nie ma czasu. MAŁGORZATA
z woj.warm.-mazurskiego
Wystawiona 31-08-2015 11:40
przez MAŁGORZATA (178.36.16.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Firma SUNPROGRES to nierzetelna firma , bardzo lekceważąco podchodzi do klienta.Od 4 miesięcy próbuje dokonać naprawy gwarancyjnej, niestety firma nie reaguje na telefony, e-maile.Przestrzegam przed tą firmą.
Wystawiona 21-03-2014 19:05
przez byniowski (83.4.108.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Bardzo słaba obsługa, źle zrobiona instalacja. Mimo reklamacji pół roku nikt się nie zainteresował. Nie polecam zdecydowanie
Wystawiona 31-10-2013 19:10
przez Adam (164.126.205.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.