negatywna
rozwiń
Witam
Bardzo nieprzyjemna obsługa , jak to stwierdził pan nie bierze się za robotę bo mu szkoda jego czasu a ekspertyzę wystawił na sprzęt zapakowany w pudełku na podstawie chyba opakowania oczywiście podają od razu cenę minimum 100 za naprawę.
Pozdrawiam i życzę sukcesów w dalszym prowadzeniu serwisu.Odpowiedź z dnia 14-05-2013 11:25
Witam, internet to trochę jak płot - można napisać co się chce bez żadnych konsekwencji.
Swoją opinię wyraziłem na podstawie rozmowy z Klientem ( nie wydaje mi się żebym był niemiły ). Poświęciłem swój czas aby przekonać Klienta, że naprawa jest zbędna, ponieważ radio zostało źle podłączone ( co jednoznacznie wynikało z objawów usterki). Nie pobrałem pieniędzy za poradę, a Klient i tak odszedł obrażony. Wolałby Pan bym zostawił radio do sprawdzenia powiedział to samo i pobrał należność? Być może tak się powinno robić lecz moja uczciwość na to nie pozwala. Pomijam zmyśloną frazę "nie bierze się za robotę bo mu szkoda jego czasu " która jest dla mnie obraźliwa, lecz jak napisałem na początku na płotach można obrażać innych bez konsekwencji. Pozdrawiam Pana Kajtka i życzę sukcesów w aktywności wirtualnej.
Wystawiona 14-05-2013 07:51
przez Kajtek (77.254.127.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.