Przykładowe zakresy usług doradczych w zakresie pozyskiwania środków z funduszy unijnych:
1. Wstępna konsultacja.
2. Identyfikacja i audyt.
3. Przygotowanie projektu.
4. Koordynacja wdrażania projektu - na życzenie Klienta.
Nacze usługi dostosowane są do indywidualnych potrzeb każdego Klienta.
Zachęcamy do korzystania z dotacji unijnych. Europejskie Centrum Szkoleń i Funduszy UE w każdym indywidualnym przypadku pomoże ustalić czy ubieganie się o środki unijne jest możliwe i jak to zrobić - krok po kroku.
Zachęcamy także do skorzystania ze szkoleń zawodowych i językowych współfinansowanych z Funduszy UE
Kontaktując się z naszym Koordynatorem nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać.
Firma od wielu lat prowadzi szkolenia na terenie całej Polski a także poza jej granicami. Euroszkolenia prowadzone są w najciekawszych miejscach w kraju - nad morzem, w górach w najlepszych hotelach i ośrodkach szkoleniowych. W przypadku kilkudniowych szkoleń naszym Klientom zapewniamy komfortowe warunki akomodacyjne w miejscu szkolenia oraz pakiet usług dodatkowych.
Ściśle współpracujemy z cenionymi, doskonale przygotowanymi merytorycznie i praktycznie szkoleniowcami, mającymi doświadczenie w prowadzeniu treningów dla biznesu na bardzo wysokim poziomie i o dużym poziomie atrakcyjności.
Nasze szkolenia prowadzimy także dla klientów zagranicznych w ich ojczystych językach. Naszą bogatą ofertę kierujemy do:
Nasza firma prowadzi szkolenia w zakresie:
Zajmujemy się również wyszukiwaniem dofinansowanych szkoleń oraz badaniem potrzeb szkoleniowych przedsiębiorstwa.
Przykładowe tematy szkoleń realizowanych dla naszych Klientów :
1. Public relations.
2. Komunikacja wizualna.
3. Kontakty z mediami.
4. Trening komunikacji interpersonalnej.
5. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych.
6. PR i reklama.
7. PR w sytuacji kryzysowej.
8. Komunikacja w miejscu pracy.
9. Komunikacja wewnętrzna.
10. Kreacja wizerunku.
11. Wybrane zagadnienia prawne związane z pracą Rzecznika Prasowego.
12. Wywieranie wpływu.
13. Warsztat doskonalący umiejętności pracowników PR - radzenie sobie z tremą oraz emocjami w trakcie wystąpień publicznych.
14. Trening medialny
1. Budowanie zespołu.
2. Rekrutacja i selekcja pracowników.
3. Ocena pracowników.
4. Delegowanie uprawnień.
5. Coaching - sztuka prowadzenia pracowników.
6. Motywowanie pracowników.
7. Kierowanie zespołem sprzedawców, przedstawicieli handlowych, agentów.
8. Rozwiązywanie konfliktów w zespole.
9. Trening umiejętności kierowniczych.
10. Komunikacja interpersonalna.
11. Efektywna współpraca w zespole.
12. Budowanie autorytetu przywódcy.
13. Komunikowanie zwolnień.
14. Negocjacje i konflikt.
15. Podejmowanie decyzji kierowniczych.
16. Komunikacja w organizacji.
17. Zarządzanie projektem.
1. Doskonalenie umiejętności trenerskich
2. Komunikacja z pacjentem
3. Kreatywne myślenie drogą do sukcesu
4. Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
5. Sztuka autoprezentacji
6. Sztuka skutecznego uczenia się
7. Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych.
8. Zarządzanie czasem.
9. Automotywacja.
10. Asertywność w kontaktach zawodowych.
11. Komunikacja interpersonalna
12. Zarządzanie stresem
13. Trening kreatywnego myślenia.
14. Akademia trenerska.
15. Warsztat doskonalący umiejętności trenerskie.
16. Zarządzanie czasem i efektami.
17. Profesjonalna obsługa sekretariatu.
1.Prospecting - poszukiwanie klientów.
2. Profesjonalna obsługa klientów.
3. Techniki sprzedaży dla początkujących.
4. Techniki sprzedaży dla zaawansowanych.
5. Merchandising - sztuka ekspozycji towarów.
6. Skuteczny telemarketing.
7. Kreatywność w podejściu do klienta.
8. Skuteczna komunikacja w sprzedaży.
9. Sprzedaż bezpośrednia - techniki.
10. Prezentacje handlowe.
11. Negocjacje handlowe.
12. Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi.
13. Profesjonalna obsługa klientów.
14. Twórcze myślenie w sprzedaży.
15. Trening komunikacji interpersonalnej.
16. Kilka recept na negocjacje.
17. Jak skutecznie negocjować ?
18. Cechy dobrego negocjatora.
19. Szczegółowe techniki i tricki stosowane w negocjacjach.
20. Negocjowanie z trudnym partnerem.
21. Konsekwencje ryzyka występującego w grze rynkowej.
22. Reguły gry rynkowej.
23. Mierniki sukcesu rynkowego.
24. Psychologiczne aspekty gry rynkowej.