Jesteśmy ekspertami w dziedzinie nowoczesnych technik sprzedaży i telemarketingu. Staramy się przekazywać uczestnikom szkoleń sprawdzone, skuteczne narzędzia. Kompleksowo wdrażamy standardy obsługi klienta krok po kroku. Ze względu na swoje psychologiczne wykształcenie specjalizujemy się także w prowadzeniu warsztatów kształtujących Państwa umiejętności interpersonalne.
Do prowadzonych przez nas szkoleń podchodzimy całościowo, starając się zapewnić Państwu najwyższą jakość usług.
Oferta:
1. Telemarketing - sztuka aktywnej sprzedaży telefonicznej
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Profesjonalna obsługa Klienta
4. Profesjonalne negocjacje - podstawy w praktyce
5. Techniki zapamiętywania oraz mapy umysłu
6. Twórcze myślenie i rozwiązywanie problemów
7. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
8. Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu
9. Zarządzanie czasem i organizacja pracy
10. Asertywność
11. Trening antystresowy
12. Budowanie efektywnych zespołów
JAK DZIAŁAMY
Łączymy teorię z praktyką.
„Ciężka praca przynosi wymierne efekty. A ciężka praca według sprawdzonej metody i systemu potrafi dokonać cudów”
Nasze szkolenia każdorazowo realizowane są według następującego cyklu:
IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
To, co nas wyróżnia spośród innych firm to szkolenia zawsze dopasowane do konkretnego klienta, poprzedzone szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych za pomocą ankiet, testów, konsultacji i obserwacji.
Zanim rozpoczniemy szkolenie staramy się odpowiedzieć na pytania:
Czy faktycznie istnieje potrzeba szkoleniowa?
Czy szkolenie jest najlepszym rozwiązaniem?
Co chcemy osiągnąć za pomocą szkolenia?
Jakie problemy w pracy z klientem pojawiają się najczęściej?
Potrzeby szkoleniowe analizujemy na trzech poziomach:
1. Organizacji - uwzględniane są cele firmy, umiejętności pracowników, wskaźniki efektywności i porównanie z konkurencją
2. Stanowiska pracy - określamy jaka wiedzą i umiejętnościami powinien dysponować pracownik zajmujący określone stanowisko
3. Indywidualnego pracownika – oceniamy jego umiejętności i wyniki oraz oceniamy, które kompetencje powinny być szczególnie rozwijane, w celu poprawy jego efektywności pracy
PROJEKTOWANIE SZKOLENIA
Projektując szkolenie określamy cele szkoleniowe- to co każdy uczestnik powinien wiedzieć po przebyciu treningu. Następnie staramy się opracować skuteczny program merytoryczny z wybraniem odpowiednich metod dydaktycznych. Razem z klientem wybieramy odpowiednie miejsce i termin szkolenia korzystny dla obu stron.
PROWADZENIE SZKOLENIA
Duży nacisk kładziemy na to, by każde prowadzone przez naszą firmę szkolenie było prowadzone w sposób fachowy, skuteczny, ale również interesujący i przyjemny dla uczestników.
Staramy się dostosować metodykę szkolenia do 4 typów osobowości uczących się wg Kolba. Tak by każdy uczestnik szkolenia mógł przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej mu odpowiada. W tym celu wykorzystujemy następujące formy przekazu:
• Mikro-wykłady- minimum teorii a maksimum praktyki
• Stymulujące dyskusje wykorzystujące interakcję grupy z wykładowcami
• Gry menedżerskie i negocjacyjne, ćwiczenia symulujące realne sytuacje
• Studia przypadków
• Testy psychometryczne i socjologiczne pogłębiające samowiedzę uczestników
• Burze mózgów
• Prezentacje w wykonaniu uczestników
OCENA SZKOLENIA
Nie poprzestajemy na samym przeprowadzeniu szkolenia, razem z naszymi klientami staramy się zaplanować działania poszkoleniowe dotyczące wdrożenia poznanych metod i zastosowania ich w praktyce.
Stosujemy badanie efektywności szkoleń metodą Kirkpatricka za pomocą ankiet, testów pisemnych i testów warsztatowych. Doradzamy, w jaki sposób badać wpływ szkolenia na organizację oraz zwrot z inwestycji
Po każdym szkoleniu oferujemy tzw. serwis poszkoleniowy (doradztwo, konsultacje) w zakresie praktycznego wykorzystania technik i narzędzi w codziennej pracy.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !