Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "luczakkicinska"

Strona wizytówka użytkownika "luczakkicinska"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Aleksandra Łuczak
Łuczak & Kicińska Szkolenia Trenerzy Niezależni
Wyślij e-mail
Tychy
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
18 mar 2008, 9:14
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 2
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
Jesteśmy ekspertami w dziedzinie nowoczesnych technik sprzedaży i telemarketingu. Staramy się przekazywać uczestnikom szkoleń sprawdzone, skuteczne narzędzia. Kompleksowo wdrażamy standardy obsługi klienta krok po kroku. Ze względu na swoje psychologiczne wykształcenie specjalizujemy się także w prowadzeniu warsztatów kształtujących Państwa umiejętności interpersonalne. Do prowadzonych przez nas szkoleń podchodzimy całościowo, starając się zapewnić Państwu najwyższą jakość usług. Oferta: 1. Telemarketing - sztuka aktywnej sprzedaży telefonicznej 2. Nowoczesne techniki sprzedaży 3. Profesjonalna obsługa Klienta 4. Profesjonalne negocjacje - podstawy w praktyce 5. Techniki zapamiętywania oraz mapy umysłu 6. Twórcze myślenie i rozwiązywanie problemów 7. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 8. Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu 9. Zarządzanie czasem i organizacja pracy 10. Asertywność 11. Trening antystresowy 12. Budowanie efektywnych zespołów JAK DZIAŁAMY Łączymy teorię z praktyką. „Ciężka praca przynosi wymierne efekty. A ciężka praca według sprawdzonej metody i systemu potrafi dokonać cudów” Nasze szkolenia każdorazowo realizowane są według następującego cyklu: IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH To, co nas wyróżnia spośród innych firm to szkolenia zawsze dopasowane do konkretnego klienta, poprzedzone szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych za pomocą ankiet, testów, konsultacji i obserwacji. Zanim rozpoczniemy szkolenie staramy się odpowiedzieć na pytania: Czy faktycznie istnieje potrzeba szkoleniowa? Czy szkolenie jest najlepszym rozwiązaniem? Co chcemy osiągnąć za pomocą szkolenia? Jakie problemy w pracy z klientem pojawiają się najczęściej? Potrzeby szkoleniowe analizujemy na trzech poziomach: 1. Organizacji - uwzględniane są cele firmy, umiejętności pracowników, wskaźniki efektywności i porównanie z konkurencją 2. Stanowiska pracy - określamy jaka wiedzą i umiejętnościami powinien dysponować pracownik zajmujący określone stanowisko 3. Indywidualnego pracownika – oceniamy jego umiejętności i wyniki oraz oceniamy, które kompetencje powinny być szczególnie rozwijane, w celu poprawy jego efektywności pracy PROJEKTOWANIE SZKOLENIA Projektując szkolenie określamy cele szkoleniowe- to co każdy uczestnik powinien wiedzieć po przebyciu treningu. Następnie staramy się opracować skuteczny program merytoryczny z wybraniem odpowiednich metod dydaktycznych. Razem z klientem wybieramy odpowiednie miejsce i termin szkolenia korzystny dla obu stron. PROWADZENIE SZKOLENIA Duży nacisk kładziemy na to, by każde prowadzone przez naszą firmę szkolenie było prowadzone w sposób fachowy, skuteczny, ale również interesujący i przyjemny dla uczestników. Staramy się dostosować metodykę szkolenia do 4 typów osobowości uczących się wg Kolba. Tak by każdy uczestnik szkolenia mógł przyswajać wiedzę w sposób, który najbardziej mu odpowiada. W tym celu wykorzystujemy następujące formy przekazu: • Mikro-wykłady- minimum teorii a maksimum praktyki • Stymulujące dyskusje wykorzystujące interakcję grupy z wykładowcami • Gry menedżerskie i negocjacyjne, ćwiczenia symulujące realne sytuacje • Studia przypadków • Testy psychometryczne i socjologiczne pogłębiające samowiedzę uczestników • Burze mózgów • Prezentacje w wykonaniu uczestników OCENA SZKOLENIA Nie poprzestajemy na samym przeprowadzeniu szkolenia, razem z naszymi klientami staramy się zaplanować działania poszkoleniowe dotyczące wdrożenia poznanych metod i zastosowania ich w praktyce. Stosujemy badanie efektywności szkoleń metodą Kirkpatricka za pomocą ankiet, testów pisemnych i testów warsztatowych. Doradzamy, w jaki sposób badać wpływ szkolenia na organizację oraz zwrot z inwestycji Po każdym szkoleniu oferujemy tzw. serwis poszkoleniowy (doradztwo, konsultacje) w zakresie praktycznego wykorzystania technik i narzędzi w codziennej pracy. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.