Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "mjedrzejak"

Strona wizytówka użytkownika "mjedrzejak"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
mjedrzejak ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
Magdalena Jędrzejak
Centrum Odszkodowań VIRIDIS
Wyślij e-mail
ul. Dreszera 22b/10
81-261 Gdynia
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
3 lis 2007, 19:19
Logowanie
28 kwi 2014, 18:18
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 11
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0

Centrum Odszkodowań VIRIDIS - Zapalamy Zielone ŚwiatłodlaTwojego Odszkodowania!

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

 

Kilka słów o firmie
Centrum Odszkodowań Viridis jest kontynuacją działalności Gdańskiego Oddziału Biura Obsługi Szkód i Windykacji Wierzytelności „InterLex” Sp. z o.o.. Potrafimy zapewnić dla naszego Klienta fachową, rzetelną
i kompleksową obsługę. Szanując czas naszych klientów informujemy o każdej podejmowanej w jego imieniu czynności sms-em bądź e-mailem.
Kontaktujący się bezpośrednio z klientami przedstawiciele nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje po to, aby niezbędnych informacji udzielić już w czasie pierwszego spotkania. Zapoznaj się z wdrożonymi przez nas dobrymi praktykami które są jednocześnie gwarantem etycznego postępowania naszych przedstawicieli i wizytówką naszej firmy. 
Jesteśmy w stanie pomóc we wszelkich możliwych problemach prawnych, z jakimi ludzie spotykają się na co dzień. Tym niemniej specjalizujemy się w uzyskiwaniu odszkodowań w tytułu wypadków losowych oraz windykacji wierzytelności.

Pomożemy uzyskać odszkodowanie i zadośćuczynienie wszystkim, którzy:

  • ulegli wypadkowi komunikacyjnemu - doznali uszkodzeń ciała bądź uszkodzony został pojazd,
  • bliska im osoba zginęła w wypadku komunikacyjnym,
  • doznali urazów w wypadku w pracy, na terenie gospodarstwa rolnego,
  • potknęli się na oblodzonym, nieodśnieżonym, uszkodzonym chodniku,
  • stali się ofiarami błędów w sztuce zawodowej (np. błędu lekarskiego),
  • ubezpieczyciel zwleka bądź odmawia wypłaty odszkodowania,
  • ponadto podejmiemy się windykacji wierzytelności.

Kodeks dobrych praktyk

1. Sytuacja zdrowotna naszych potencjalnych klientów, poszkodowanych w wypadkach losowych, bywa trudna. Szanujemy to i NIE "POLUJEMY" na nich w szpitalach i pod szpitalami. Dane na temat potencjalnych klientów zawsze pozyskujemy w sposób legalny i zgodny z zasadami etyki.

2. Coraz częściej firmy odszkodowawcze reklamują się sloganem "najwyższe odszkodowania"... W czasie spotkania szczegółowo objaśniamy procedury postępowania w sprawie, wskazujemy na ryzyko, nie obiecujemy "złotych gór", nie gwarantujemy "najwyższych odszkodowań" nie zaznajamiając się gruntownie z dokumentacją. W każdym przypadku gwarantujemy jednak rzetelne prowadzenie sprawy przez doświadczoną kadrę prawników.

3. W trakcie zawierania umowy obligujemy klienta do gruntownego zapoznania się z nią. Wątpliwości wyjaśniamy przed jej podpisaniem a nie po.

4. Nasz klient ma prawo negocjować warunki finansowe prowadzenia jego sprawy.

5. Nasz klient ma prawo do uzyskiwania informacji na temat stanu powierzonej przez niego sprawy.

 

OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.