Centrum Odszkodowań VIRIDIS - Zapalamy Zielone ŚwiatłodlaTwojego Odszkodowania!
Kilka słów o firmie
Centrum Odszkodowań Viridis jest kontynuacją działalności Gdańskiego Oddziału Biura Obsługi Szkód i Windykacji Wierzytelności „InterLex” Sp. z o.o.. Potrafimy zapewnić dla naszego Klienta fachową, rzetelną
i kompleksową obsługę. Szanując czas naszych klientów informujemy o każdej podejmowanej w jego imieniu czynności sms-em bądź e-mailem.
Kontaktujący się bezpośrednio z klientami przedstawiciele nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje po to, aby niezbędnych informacji udzielić już w czasie pierwszego spotkania. Zapoznaj się z wdrożonymi przez nas dobrymi praktykami które są jednocześnie gwarantem etycznego postępowania naszych przedstawicieli i wizytówką naszej firmy.
Jesteśmy w stanie pomóc we wszelkich możliwych problemach prawnych, z jakimi ludzie spotykają się na co dzień. Tym niemniej specjalizujemy się w uzyskiwaniu odszkodowań w tytułu wypadków losowych oraz windykacji wierzytelności.
Pomożemy uzyskać odszkodowanie i zadośćuczynienie wszystkim, którzy:
Kodeks dobrych praktyk
1. Sytuacja zdrowotna naszych potencjalnych klientów, poszkodowanych w wypadkach losowych, bywa trudna. Szanujemy to i NIE "POLUJEMY" na nich w szpitalach i pod szpitalami. Dane na temat potencjalnych klientów zawsze pozyskujemy w sposób legalny i zgodny z zasadami etyki.
2. Coraz częściej firmy odszkodowawcze reklamują się sloganem "najwyższe odszkodowania"... W czasie spotkania szczegółowo objaśniamy procedury postępowania w sprawie, wskazujemy na ryzyko, nie obiecujemy "złotych gór", nie gwarantujemy "najwyższych odszkodowań" nie zaznajamiając się gruntownie z dokumentacją. W każdym przypadku gwarantujemy jednak rzetelne prowadzenie sprawy przez doświadczoną kadrę prawników.
3. W trakcie zawierania umowy obligujemy klienta do gruntownego zapoznania się z nią. Wątpliwości wyjaśniamy przed jej podpisaniem a nie po.
4. Nasz klient ma prawo negocjować warunki finansowe prowadzenia jego sprawy.
5. Nasz klient ma prawo do uzyskiwania informacji na temat stanu powierzonej przez niego sprawy.