PUH OMEGA
Bosch VP44 VP30 Serwis
ul. Brzozowa 57
27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.
tel. Wyślij e-mail
www.puhomega.pl
www.naprawa-pomp.com
Nasza oferta to pełna regeneracja pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.
Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.
Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji
Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)
Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.
KOSZTY.
Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.
Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.
Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.
Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.
Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.
Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.
Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.
Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.
Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.
Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy
Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:
Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :
OPEL, SAAB
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
FORD
NISSAN
BMW
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :