Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "oponybieznik"

Strona wizytówka użytkownika "oponybieznik"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Mateusz Drozd
Wyślij e-mail
borkowska 48a
39-120 Sędziszów Małopolski
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
12 lut 2011, 20:02
Logowanie
18 paź 2011, 16:34
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
                                                                              
              
 
 
Czym są opony bieżnikowane?

Opony bieżnikowane, zwane często nalewkami lub po prostu bieżnikami, to używane opony poddane specjalnemu procesowi regeneracji. W naszej firmie  prowadzimy od wielu lat sprzedaż różnych opon bieżnikowanych dzięki czemu mamy juz całkiem spore doświadczenie jeśli chodzi o tego typu opony.Zanim zużyte opony trafią do regeneracji muszą spełnić ściśle określone warunki. Opona powinna posiadać m.in. odpowiednią wysokość bieżnika, odpowiedni wiek, czytelne oznaczenia i oczywiście nie posiadać istotnych uszkodzeń mechanicznych. Oprócz oceny wizualnej stosuje się również sprawdzenie w maszynie ciśnieniowej gdzie pod wpływem wysokiego ciśnienia uwidaczniają się ewentualne uszkodzenia opony. Dodatkowo opony można prześwietlić za pomocą specjalnych ultrasonografów co pozwala sprawdzić stan wnętrza opony (opasania opony). Jeśli opona przejdzie pozytywnie wszystkie testy poddawana jest procesowi szorstkowania w wyniku którego zostaje zdarty stary bieżnik. Następnie oponę ponownie się sprawdza, ocenia i naprawia wszelkie wykryte uszkodzenia. Na tak powstały karkas należy nałożyć nową warstwę gumy z wybranym wzorem bieżnika, zazwyczaj robi się to tzw. metodą "na zimno" lub "na gorąco".W metodzie "na zimno" stosuje się gotowy bieżnik już wcześniej zwulkanizowany i wyprofilowany, który łączy się z karkasem. W tzw. autoklawie pod wpływem zwiększonej temperatury i ciśnienia, oraz specjalnych substancji łączących, karkas jest trwale sklejany z bieżnikiem. Natomiast metoda "na gorąco" polega na użyciu specjalnej prasy wulkanizacyjnej. Umieszcza się w niej karkas wraz z odpowiednią mieszanką gumy i poddaje bardzo dużemu ciśnieniu oraz wysokiej temperaturze. Bieżnik jest równocześnie tworzony przez formę i łączony z karkasem. W tej metodzie często oprócz samego bieżnika odnawia się też boki opony nanosząc nową warstwę gumy z nowymi oznaczeniami producenta. Ostatecznie opony poddaje się ocenie końcowej weryfikując brak wad.Obecnie większość regeneracji opon osobowych wykonuje się metoda "na gorąco", natomiast opon ciężarowych metodą "na zimno". 
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.