OFERUJEMY WYGODĘ, OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I MNIMALIZACJĘ KOSZTÓW
O NAS
Jesteśmy pierwszym w Będzinie Biurem świadczącym usługi outsourcingu biurowego. Oferujemy usługi administracyjne i biurowe dla małych, nowopowstałych oraz mobilnych firm, które chcą ograniczyć koszty prowadzenia biura do niezbędnego minimum. Nasza oferta skierowana jest do firm, których profil działalności opiera się na pośrednictwie, doradztwie, handlu czy projektowaniu na zamówienie. Czyli firmy, którym własne biuro nie jest potrzebne do prowadzenia działalności operacyjnej. Są to najczęściej doradcy, konsultanci, notariusze, radcy prawni, projektanci, agenci ubezpieczeniowi, małe firmy handlowe, agencje nieruchomości, itp. Zatem może to być każdy, kto potrzebuje biura, ale nie chce ponosić jego nadmiernych kosztów, tj. wynajmu lokalu, wyposażenia biura czy zatrudnienia sekretarki. Bardzo często są to również przedsiębiorcy, którzy rejestrują działalność na adresie domowym, a oferta Biura pomaga im na poprawieniu wizerunku firmy i oddzieleniu sfery prywatnej od biznesowej.
ZASADA DZIAŁANIA
Zasada jest prosta. Wybierasz jeden z pakietów z naszej oferty i płacisz za niego miesięczny abonament. Sam decydujesz ile możesz przeznaczyć na miesięczną opłatę. Jeżeli żaden z wymienionych Pakietów nie jest dla Ciebie odpowiedni istnieje możliwość stworzenia Pakietu specjalnie dostosowanego do Twoich indywidualnych potrzeb.
CO MOŻNA ZYSKAĆ NA WSPÓŁPRACY Z NAMI ?
:
- przestajesz tracić zlecenia
wszystkie telefony zostaną odebrane i zanotowane niezależnie
od tego, czy akurat jesteś zajęty – nie ominie Cię żadne zamówienie. Ta sekretarka nigdy nie zachoruje, nie będzie zniecierpliwiona i zawsze wywiąże się ze swoich obowiązków.
- zyskujesz profesjonalną obsługę biurową
miła i profesjonalna sekretarka odbierze telefon od klienta, zanotuje go i przekaże Ci informacje.
Nie musisz wiedzieć jak się pisze różnego rodzaju pisma
- wystarczy, że przekażesz telefonicznie sprawę do naszego biura.
- udostępniasz numer stacjonarnego telefonu, faxu, e-maila
często zdarza się, że potencjalni klienci nie chcą dzwonić
do firm, które mają jedynie numer komórkowy.
Powody są różne: jedni uważają, że takie firmy są zbyt małe, żeby mogły być wiarygodne, a wielu innych mając do dyspozycji inne firmy, do których jest "normalny" numer, woli dzwonić
do nich, bo na komórkę jest drożej.
- więcej czasu na poświęcenie się swojej pracy
to, co robisz będziesz mógł teraz robić lepiej.
Twoja firma tylko na tym zyska. Będziesz miał więcej spokoju dla siebie.
- stać się bardziej konkurencyjny
lepsza obsługa = lepsza firma
- minimalizujesz koszty
nawiązując z nami współpracę , nie ponosisz kosztów wynajmu biura oraz zatrudniania pracownika
- zwiększyć wiarygodność swojej firmy
bo będziesz pisał poprawne listy, przyjmował cały dzień
roboczy telefony pod numerem stacjonarnym, dysponował faksem całą dobę oraz e-mailem. Będziesz lepiej wykonywać swoją pracę,
dzięki czemu częściej będziesz dostawał zlecenia z polecenia
Twoich zadowolonych klientów.
PAKIETY:
RECEPCJA
Usługa szczególnie użyteczna dla małych firm, które chcą zachować
swobodę działania. Dzięki tej usłudze być może nie stracisz
zlecenia w czasie, gdy wypoczywasz lub jesteś zajęty obsługą
swego zlecenia,.
Ta usługa jest po to, żeby odebrane zostały wszystkie
telefony i faxy do Ciebie i Twojej firmy.
My odbieramy Twoje telefony i informacje od Twoich klientów,
a pod koniec dnia otrzymasz od nas raport
(forma do uzgodnieni-e-mail, sms,fax), kto dzwonił,
w jakiej sprawie oraz telefony kontaktowe do osób dzwoniących
(jeśli zostaną podane).
ZASADY PRACY:
· Przyjmowanie telefonów , faxów, e-maili,
· Odbieranie korespondencji : listy zwykłe, priorytetowe, polecone(po uprzednim wystawieniu pisemnej dyspozycji do ich odbierania) ,przesyłki kurierskie
· Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych :udzielanie dzwoniącym podstawowej informacji np. czym się zajmuje firma ( krótko i hasłowo), przekazywanie numerów do osób kontaktowych , informacji o godzinach pracy itd.
· Dzienny raport do Kontrahenta o dzwoniących ( forma do uzgodnienia )
· Cena od 150zł netto
SEKRETARIAT
Usługa ta zawiera w sobie funkcjonalność pakietu RECEPCJA ponadto jednak obejmuje wszelkie czynności wykonywane w sekretariatach.
Krótko mówiąc możemy stworzyć Ci sekretariat na miarę Twoich potrzeb.
ZASADY PRACY:
· Pakiet RECEPCJA
· Kontakt z kontrahentami klienta
· Udzielanie dzwoniącym szerszych informacji,
np. podawanie cen towarów i usług, informacja
o ofercie i promocjach, wszelkie inne pozostawione
do wiadomości klientów
· Pisanie pism i faxów do klientów i urzędów
· Wysyłanie faxów i poczty
· Prowadzenie terminarzy: okazjonalnego i codziennego
· Przepisywanie tekstów
· Umawianie spotkań
· Organizowanie wysyłek kurierskich
· Załatwianie nieskomplikowanych spraw różnych:
dowiedzieć się o godziny pracy urzędów, zadzwonić
do jakiejś firmy, aby coś sprawdzić lub załatwić
· Rozsyłanie cenników lub innych informacji
· Raport do Kontrahenta do uzgodnienia forma i częstotliwość
· Cena do uzgodnienia
BIURO
Usługa ta zawiera funkcjonalność pakietów RECEPCJA I SEKRETARIAT oraz daje możliwości szerszej współpracy, do pomocy w akcjach telemarketingowych i różnych
nietypowych zadaniach, często czasochłonnych, które wykonuje się
w biurze (nie tylko w sekretariacie).
ZASADY PRACY:
· Pakiet RECEPCJA oraz SEKRETARIAT
· Poszukiwanie ofert i dostawców
· Załatwianie nietypowych spraw na życzenie Kontrahenta
· Pomoc w organizowaniu akcji promocyjnych
· Sporządzanie procedur usprawniających pracę m.in.: procedura obiegu dokumentów w firmie,
· Sporządzanie analiz
· Wystawianie dokumentów w imieniu klienta ( faktur sprzedaży )
· Archiwizacja dokumentów
· Kontakty i współpraca z biurem rachunkowym
· Pomoc w zaprojektowaniu strony internetowej, wizytówki, logo
· Pomoc w wyborze i zawieraniu wszelkich ubezpieczeń.
· Cena do uzgodnienia
Kalkulacja wynagrodzenia uzależniona jest od zakresu wykonywanych usług , każdego klienta traktujemy indywidualnie , dlatego trudno ustalić ryczałt dla w/w usług. Ceny ustalane są indywidualnie po ustaleniu potrzeb i wymagań potencjalnego klienta.