o Displaye -wykorzystywane w najbliższym otoczeniu kasowym ukierunkowane na zakup impulsowy lub pełniące funkcję dispenserów drobnych produktów FMCG jak np. gumy do życia, słodycze, papierosy ect.– o Displaye promocyjne – dispensery, lokalizowane bezpośrednio w miejscu sprzedaży. Mogą pełnić funkcję prezentacji produktu lub dystrybutora materiałów promocyjnych np. ulotek lub folderów. Często spotykane są również funkcje pośrednie. Najczęściej lokalizowane są na podłodze, ale mogą być również umieszczane na produktach,paletach itp. o Drobne elementy reklamowe -wobblery, listwy kartonowe, etykiety cenowe ect. , które stanowią dodatkowy element półki sklepowej lub miejsca sprzedaży. – stoppery, lokalizowane w miejscach największego ruchu klientów. Ich celem jest promocja wizerunkowa bądź zwrócenie uwagi na istniejącą promocję. –hangery umieszczane bezpośrednio nad linią regałów o Displaye pełniące funkcję opakowania zbiorczego - Ta forma jest bardzo popularna i często stosowana przez producentów FMCG. Wynika ona z naturalnej potrzeby połączenia funkcji promocyjnej opakowania zbiorczego, z możliwościami łatwej dostępności produktu dla klienta.