Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "szkolenia"

Strona wizytówka użytkownika "szkolenia"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
szkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
JG Training
J.G.Training
Wyślij e-mail
ul. Olesińska 21
02-548 Warszawa
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
21 wrz 2007, 15:26
Logowanie
3 lut 2015, 12:19
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 0
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0

Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych.


Obszary, z których szkolimy

Tematyka naszych szkoleń dotyczy głównie przepisów prawnych w obszarach, które są strategiczne dla działalności firm z różnych branż. Oferujemy szkolenia otwarte jednodniowe jak i dłuższe oraz szkolenia zamknięte przygotowywane na zamówienie. Specjalizujemy się w szkoleniach z przepisów celnych, przepisów budowlanych, ochrony środowiska, transportu i logistyki, windykacji, zawierania umów w obrocie gospodarczym, zamówień publicznych, prawa pracy.


Wykładowcy

Wykładowcy, z którymi współpracujemy, to eksperci - osoby, które w swojej wieloletniej pracy zawodowej związane są z omawianymi zagadnieniami. Dysponują wiedzą na temat najnowszych a także planowanych zmian w przepisach, mają doświadczenie w praktycznym stosowaniu regulacji prawnych. W gronie współpracujących z J.G.Training wykładowców są pracownicy ministerstw i innych urzędów administracji publicznej, inżynierowie i architekci,  niezależni konsultanci a także prawnicy - właściciele kancelarii, radcowie prawni oraz sędziowie.


Metody szkoleniowe

Szkolenia odbywają się w kameralnych grupach (kilka do kilkunastu osób). Staramy się, żeby zajęcia miały charakter praktyczny i odbywały się przy aktywnym udziale uczestników. Podstawową zaletą takich spotkań jest możliwość uzyskania informacji od wysokiej klasy specjalisty, przedstawienia rzeczywistych problemów, z jakimi uczestnicy spotykają się w swojej pracy, skonsultowania możliwych rozwiązań.

Metody stosowane podczas szkoleń:

  • wykład w oparciu o liczne przykłady praktyczne,
  • analiza przypadków,
  • ćwiczenia i zadania do rozwiązania,
  • dyskusja i omawianie przykładów z praktyki zawodowej uczestników,
  • omawianie sytuacji problemowych i propozycje rozwiązań do zastosowania w praktyce.


Stale monitorujemy jakość naszych usług. Ściśle przestrzegamy procedur związanych z kontrolą jakości. Podejmowane w tym zakresie działania pozwalają nam udoskonalać ofertę pod względem merytorycznym a także pozamerytorycznym.

Satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów są dla nas potwierdzeniem, że nasze działania przynoszą zakładane efekty.

OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.