Firma Teleaudyt posiada kilka działów, które zajmują się:
Obsługą informatyczną firm (outsourcing IT) - usługa polega na stałym serwisowaniu oraz śwaidczeniu usług wdrożeniowych dla Klienta. Pozwala zbudować profesjonalny dział wsparcia dla pracowników, który zapobiega awariom oraz, jeśli już wystąpią, to likwiduje je w możliwie krótkim czasie. Opieką podlegają pracownicy, sprzet komputerowy, sprzęt serwerowy, sieć komputerowa a nawet aplikacje działające w chmurze.
Instalacje niskonapięciowe - przy okazji wsparcia informatycznego w naszej firmie wykształcił się dział instalacji teletechnicznych pozwalający na dostarczanie Klientowi następujących systemów:
- kontroli dostępu
- alarmu
- sieci przewodowych komputerowych LAN
- sieci bezprzewodowych komputerowych WLAN
- sieci światłowodowych (magistrale, dosył, dystrybucja po budnku)
- centrale telefoniczne
szkolenia informatyczne - prowadzimy szeroki zakres szkoleń informatycznych. Naszym Klientom z każdej branży oferujemy szkolenia z bezpiecznej pracy przy komputerze, które pozwalają na zwiększenie świadomości bezpiecznego korzystania z komputera i zabezpieczenie się przed zagrożeniami typu: ransomware (szyfrowanie danych), phishing (podszywanie się pod inną osobę lub instytucję), ataki socjotechniczne.