Zarządzanie ludźmi, prócz zorganizowania merytorycznego wymaga umiejętności praktycznych. Specjalnie dla jednostek, które w zamierzony sposób podchodzą do swojego postępu w karierze powstały dające certyfikat szkolenia. Zawierają one kilkanaście głównych dla kierownika kompetencji, m.in. efektywność subiektywna, sztuka wystąpień przed publicznością, budowanie autorytetu jak również trudne negocjowanie w trudnych czasach. Cele szkolenia Szkolenie polecane są szczególnie dla pracujących w działach marketingu a także dla ludzi podejmujących decyzje o zakresie stosowania działań reklamowych w przedsiębiorstwie. Dodatkowo uczestnikami mogą być pracownicy z działu sprzedaży, którzy gromadzą również materiały marketingowe. W jaki sposób pracować w niezdrowejatmosferze? W jaki sposób rządzić zespołem, który wydaje się być niespójną mieszanką przeróżnych osobowości? Takie próby czekają niemal każdego managera na dzisiejszym rynku pracy, i tylko kompetencje i zdolności pomogą mu pokonywać napotkane zadania. Warto zaznajomić się z technikami rządzącymi pracą w teamie, wypróbować nowatorskie techniki komunikowania się i delegowania, przyjrzeć się sprawdzonym sposobom na tworzenie jak najlepszych relacji, uświadomić sobie odmienności kulturowe i warunki pracy na zachodzie. Dzieje się tak po to, aby zdobyć jak najlepsze wyniki. Co da ci szkolenie Podczas szkolenia zapoznaje się z podstawowymi typami analiz strategicznych w przedsiębiorstwie,zasadami konkretnej komunikacji reklamowej, czym jest marketingowe zarządzaniefirmą. Zdobyte podczas szkolenia zdolności dadzą możliwość na przeprowadzenie segmentacji rynku. Szkolenia są zorganizowane z wykorzystaniem nowatorskich metod nauczania: analizy przypadków, ćwiczeńdoświadczalnych jak również nowych sprzętów szkoleniowych.Kursy prowadzone są w niewielkich grupkach, co pozwala na aktywne członkostwo w lekcjach każdego uczestnika.