Favore.plForumO urodzie, zdrowiu i modzie

Czy warto iść do dietetyka?, strona 3

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Czy warto iść do dietetyka?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • HaAnia 16 wrz 2011, 13:52
    Ja też myślę o wizycie u dietetyka, po prostu czuję, że niektóre produkty mi nie służą i chciałabym się wreszcie nauczyć wartościowo odżywiać. Jakby ktoś był zainteresowany to tutaj jest całkiem dobry dział o diecie
    Cytuj
  • mirelka_111 26 wrz 2011, 10:42
    Zdecydowanie warto iść do dietetyka! Ja odchudzałam się sama setki razy ( zawsze potem z powrotem tyłam), dlatego w końcu zdecydowałam się na pomoc specjalisty, i nie żałuję. Ja korzystam z Centrum Leczenia Otyłości ( mają placówki w całej Polsce, a ja chodzę akurat we Wrocławiu), jestem pod stałą opieką lekarza i dietetyka, co miesiąc chodzę na kontrolę, co dziala na mnie bardzo motywująco. Trafiłam na przesympatyczną dietetyczkę, która szczegółowo mi wszystko tłumaczy i duzo ze mną rozmawia. Posiłki w diecie są smaczne i szybkie w przygotowaniu, i naprawdę nie chodzę głodna a chudnę. Rewelacjauśmiech To co mi się podoba to to, że w CLO dużą wagę przykładają do nauki prawidłowych nawyków żywieniowych, dzięki czemu nie tyje się po zakończeniu diety. Schudłam juz 7 kilo w dwa miesiące i dalej się odchudzam, bo przede mną jeszcze 5uśmiech Sama na pewno nie dalabym rady osiagnąć takiego wyniku, nie miałabym takiej motywacji, jak teraz gdy regularnie spotykam się z dietetykiem. Polecamuśmiech
    Cytuj
  • sorokoka 28 wrz 2011, 15:20
    Szachrajka napisał:Hej forumowiczeuśmiech