Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron, często określane też jako SEO, (od angielskiego Search Engine Optimization) to działania, których celem jest umieszczenie danej witryny na wskazanych pozycjach w wynikach wyszukiwania (takich wyszukiwarek jak Google, Yahoo, czy też Bing) za pomocą określonych słów kluczowych, związanych z tematyką witryny. Efektem skutecznego pozycjonowania jest zwiększona liczba odwiedzin strony przez docelową grupę internautów. Często jest to wzrost nawet o kilkaset procent.
Wyszukiwarka internetowa prezentuje linki do stron związanych z zapytaniem. Poprawnie wypozycjonowana strona znajduje się wysoko w tych wynikach. Dzięki temu internauta poprzez link przechodzi na stronę internetową sprzedawcy/usługodawcy.
Dlaczego warto pozycjonować?
Pozyskanie nowych klientów
Dzięki pozycjonowaniu wzrasta oglądalność strony przez internautów poszukujących Państwa produktów lub usług, co oczywiście przekłada się na wzrost liczby nowych klientów. Ciągle rosnąca liczba internautów to potencjalnie coraz większa liczba klientów. Poniżej prezentujemy wzrost liczby polskich użytkowników internetu.
Dokładne targetowanie
Pozycjonowanie jest bardzo skuteczną metodą promocji – pozycjonowana strona dociera bowiem do dokładnie sprecyzowanej grupy docelowej. Jeżeli ktoś wpisuje w wyszukiwarce internetowej hasło "bilety lotnicze" – istnieje duże prawdopodobieństwo, że zamierza dokonać zakupu takich biletów. Jeśli nasza strona znajduje się wysoko w wynikach - rosną szanse na pozyskanie klienta.
Szerszy zasięg oferty
Bariery geograficzne nie znają w przypadku pozycjonowania granic - ze swoją reklamą możesz dotrzeć do klienta mieszkającego tam, gdzie jest dostęp do internetu.
Zmniejszenie wydatków związanych z pozyskaniem klientów
Koszty pozycjonowania są często dużo niższe w stosunku do innych metod reklamy, zarówno internetowej jak i tradycyjnej. Dzięki pozycjonowaniu można obniżyć koszty sprzedaży.
Skuteczna konkurencja z największymi
Pozycjonowanie strony internetowej umożliwia konkurowanie z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce i na świecie.
Zwiększenie prestiżu firmy
Wysokie pozycje w wyszukiwarkach pod kluczowymi dla działalności firmy słowami kluczowymi oraz rozpropagowanie nazwy firmy i jej produktów w internecie znacząco podnoszą prestiż. Badania eMarketer.com wykazały, że 75% badanych internautów uznaje stronę znajdującą się na czele wyników wyszukiwania za bardziej wartościową i godną zaufania. Nie sposób tego nie docenić.
Długotrwałe efekty
Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie strony internetowej poprawia widoczność w wyszukiwarkach na wiele lat.
Dlaczego Synerway?
Pakiet usług dodatkowych gratis
Podpisując z Synerway umowę na pozycjonowanie strony internetowej otrzymujesz gratis:
* optymalizację Twojej strony internetowej (w tym sekcji )
* dostęp do Systemu Raportów
* niezbędny SEO Copywriting
* początkowy audyt strony internetowej
* umieszczenie strony internetowej w wartościowych katalogach i wyszukiwarkach
* podpięcie skutecznych statystyk internetowych
* analizę słów kluczowych do pozycjonowania
Kilkuset zadowolonych klientów
W chwili obecnej Synerway świadczy usługi pozycjonowania stron internetowych kilkuset klientom. Tysiące skutecznie wypozycjonowanych fraz znajduj się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach, wśród nich znajdują się najtrudniejsze słowa kluczowe na polskim rynku.
Międzynarodowy obszar działania
W gronie zadowolonych klientów znajdują się firmy z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej. Synerway może podjąć się pozycjonowania w dowolnej wyszukiwarce internetowej.
Wieloletnie doświadczenie
Już w 2002 roku zauważyliśmy potrzebę wsparcia naszych klientów w zakresie promocji witryn i pozycjonowania w wyszukiwarkach – utworzyliśmy eMarketing Department – aktualnie jeden z największych działów w Synerway. Specjaliści Synerway posiadają Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Google (Google Advertising Professional) oraz Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Analytics (Google Analytics Individual Qualification).
Obecność w organizacjach branżowych
Synerway jest członkiem stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau. IAB ma za zadanie pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od internetu i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom świadczącym usługi eMarketingu.
Tylko legalne i sprawdzone metody
Synerway kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo pozycjonowanych stron internetowych. Podczas prowadzonych działań pozycjonerskich przestrzegane są wytyczne jakościowe wyszukiwarek internetowych, dzięki czemu pozycjonowane strony internetowe nie są zagrożone usunięciem z wyszukiwarek.
Indywidualne podejście do klienta
Klienci Synerway traktowani są w sposób indywidualny. Oznacza to, iż na każdym etapie współpracy staramy się być elastyczni i dopasowywać do potrzeb naszych klientów.
Koszt pozycjonowania
Przygotowanie oferty wymaga indywidualnego podejścia do klienta i jego strony internetowej. Podczas wyceny kosztów pozycjonowania brany jest pod uwagę szereg czynników: ilość wyszukiwarek, struktura budowy strony internetowej, wiek domeny, obecnie zajmowane pozycje w wyszukiwarkach, ilość słów kluczowych oraz ich konkurencyjność. Nie można zatem stworzyć ogólnego ujednoliconego cennika pozycjonowania.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani szczegółową ofertą prosimy o kontakt.
SYNERWAY S.A.
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
tel. (+48 22) 322 73 01
fax. (+48 22) 322 76 50
email:
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Informacje dodatkowe:
1. W chwili obecnej wyszukiwarki w portalach
Onet.pl i
Interia.pl korzystają z wyników
Google. Wysoka pozycja w Google daje równie wysoką pozycję w wyszukiwarkach na tych portalach.
2. Synerway
nie pobiera wynagrodzenia za frazy, które nie zostały wypozycjonowane. Opłata jest pobierana wyłącznie w przypadku, gdy pozycjonowany serwis znajduje się w wynikach wyszukiwania dla danej frazy na pozycjach uzgodnionych w umowie.
3. System Raportowania
Klienci Synerway otrzymują dostęp do Systemu Raportowania SEO który automatycznie sprawdza pozycje strony w wyszukiwarce, sporządza raporty oraz archiwizuje dane.
Pozycja miesięczna serwisu ustalana jest na podstawie 4 raportów dokonywanych w każdą środę miesiąca (jeżeli jest 5 śród to wykonuje się 5 raportów).
4. Jeżeli strona internetowa nie zostanie wypozycjonowana w szacowanym czasie klient może zrezygnować z pozycjonowania danej frazy.
Propozycja dodatkowych usług eMarketingu
Linki sponsorowane
To forma reklamy umożliwiająca wykorzystanie w celach marketingowych płatnych linków umieszczanych w widocznych miejscach wyszukiwarki. Opłata pobierana jest tylko za pojedyncze kliknięcie, oznaczające odwiedzenie witryny przez konkretnego internautę. Synerway może przeprowadzić kampanię linków sponsorowanych w dowolnej polskiej bądź zagranicznej wyszukiwarce.
Statystyki internetowe
Statystyki internetowe są niezbędnym narzędziem w prowadzeniu skutecznych działań z zakresu eMarketingu. Synerway świadczy usługi doboru i instalacji skutecznych narzędzi do analizowania strony internetowej i prowadzonych działań marketingowych.
Optymalizacja stron
Dostosowanie kodu strony internetowej pod kontem wyszukiwarek internetowych. Dzięki optymalizacji poprawie ulegają pozycje oraz indeksowanie strony w wyszukiwarkach.
Reklama kontekstowa
Nowoczesna forma reklamy internetowej polegająca na dostosowaniu reklam do treści wyświetlanej strony, np. reklama firmy zajmującej się turystyką ukaże się na portalach, forach poświęconych tej tematyce. Kampanie zazwyczaj rozliczane są na podstawie kliknięć, czyli przejść na stronę internetową reklamodawcy. Samo wyświetlenie reklamy nie generuje żadnych kosztów.
Kampanie wizerunkowe na stronach Wyślij e-mail />
Bardzo skuteczne narzędzie budujące wizerunek marki lub produktu. Dzięki współpracy Synerway z portalami i domami mediowymi prowadzone kampanie docierają do ściśle wskazanej przez reklamodawcę grupy docelowej.
Mailing
Reklama w postaci listów poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego lub graficznego. Poprzez targetowanie umożliwia szybkie dotarcie do wybranej grupy odbiorców.
Audyt SEO
Ocena budowy strony internetowej pod względem wytycznych wyszukiwarek, oraz prowadzonych działań pozycjonerskich.
System Raportów
Narzędzie automatycznie sprawdzające pozycje strony internetowej pod wybranymi frazami w popularnych wyszukiwarkach internetowych.
SEO Copywriting
Usługa polegająca na pisaniu przyjaznych wyszukiwarkom tekstów na strony internetowe.
Badania internetu i użyteczności strony internetowej
Pozwalające w uzasadniony sposób optymalizować witrynę internetową tak, aby zwiększyć jej użyteczność.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani powyższymi usługami, prosimy o kontakt z konsultantem Synerway.
SYNERWAY S.A.
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
tel. (+48 22) 322 73 01
fax. (+48 22) 322 76 50
email:
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail