Zajmującej się pośrednictwem w szerokim zakresie i na szeroką skalę.
Nasze działania realizujemy głównie w oparciu o system współpracy z naszymi Partnerami, którzy ułatwią i udogadniają nam kontakt z rynkiem dostawców oraz odbiorców z różnych rejonów w kraju i na świecie.
Poprzez ciekawe rozwiązania oraz nowatorskie techniki oddziaływania, kreujemy popyt na wszelkiego typu informacje o rynku, firmach, produktach, usługach.
Firma nasza, jako pośrednik oferuje Państwu doskonałą formę współpracy, dzięki której oferta Państwa firmy może być sprawnie, szybko i szeroko bez zbędnych formalności rozpowszechniona, na rynku zewnętrznym i odwrotnie.
W-A W. Adamczyk - jako pośrednik, odbiorca lub dostawca informacji gwarantuje.
Niski koszt działania.
Efektywny tok postępowania.
Skuteczne metody osiągania rezultatów.
Na obecnym etapie naszych kontaktów jesteśmy zainteresowani Państwa ofertą.
Specyfikacja usług. Oferujemy Państwu następujący zakres.
Wyszukiwanie informacji o firmach, produktach, instytucjach, organizacjach.
Mailing - ankiety.
Badanie satysfakcji klienta.
Wyszukiwanie produktów. dostawców tych produktów. rynków z jakich pochodzą.
Porównywanie cen.
Rozsyłanie zapytań ofertowych.
Tworzenie baz adresowych.
Tworzenie sieciowych kampanii mareketingowo - reklamowych.
Tworzenie baz danych potencjalnych kontrahentów, odbiorców produktów, pośredników, redystrybutorów.
Wyszukiwaniu partnerów handlowych.
Wyszukiwaniu wszelkich innych informacji, mogących w sposób pośredni lub bezpośredni wpłynąć na rezultat Państwa działalności za pośrednictwem sieci.
Wykonaniu prezentacji firmy, oferty asortymentowej w programach Acrobat Reader, MS Power Point, MS Word.
Wszelkie informacje dotyczące szczegółów świadczenia przez nas usług, uzyskają Państwo po przedstawieniu specyfikacji potrzeb.
CENNIK.
Cena każdej usługi, jaką wykonamy, jest ustalana indywidualnie, a jej wysokość negocjowana w zależności:
Od jej zakresu.
Od koniecznych nakładów pracy.
Od ilości czasu przeznaczonego na wykonaną usługę.
Od okresu w jakim usługa ma być przeprowadzona.
Od stopnia trudności.
Od rodzaju języka w jakim jest prowadzona.
Od stopnia złożoności w zakresie przygotowania strategii świadczenia danej usługi.
Cennik zostaje Państwu przedstawiony wraz z ofertą, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia i jest wykładnią specyfikacji potrzeb przygotowanych przez Dającego zlecenie.
Odbierający zlecenie - czyli My - Określamy etapy poszczególnych prac i kwoty wymagane w poszczególnych okresach realizowania usługi.
PŁATNOŚCI.
Kwoty wymagane należy wpłacać na konto naszej firmy w ustalonym terminie. Bez wpłaty wymaganych kwot usługi nie mogą zostać wdrożone, a proces świadczenia usług rozpoczęty i zakończony stosownym dokumentem.
Infobroking.
Broker, to osoba zajmująca się pośrednictwem w sprawach kupna i sprzedaży towarów, lub usług handlowych.
Broker informacji. (Information professionals, independent researcher.) Specjalista pośredniczący w udzielaniu wszelkiego rodzaju informacji.
KOMENTARZ.
No właśnie Szanowni Państwo - Dlaczego warto skorzystać z usług firmy infobrokerskiej?
Dlatego, że jest to usługa zewnętrzna i nie wpływa na ogólny rytm działania Państwa firmy.
Dlatego, że samodzielne wyszukiwanie zajmuje więcej czasu niż potrzeba na wygenerowanie zysku, który opłaci infobrokera.
Dlatego, że tracąc czas na wyszukiwanie informacji tracimy kontakt z sytuacją w firmie i na rynku.
Dlatego, że tworząc wyodrębnioną komórkę w firmie musimy miesięcznie opłacać pracownika, co w przypadku usług infobrokerskich - nie ma miejsca (płatność za usługę.)
Dlatego, że powierzenie wyszukiwania informacji pracownikowi zatrudnionemu w firmie do innych celów wiąże się z utratą jakości wyszukiwania wynikające z braku umiejętności, wiedzy, a przede wszystkim czasu, który do tej pory pracownik ten przeznaczał na wykonanie standardowych zajęć.
Dlatego, że infobroker wykorzystuje efekty skali, a więc łączy ilość zleceń, a tym samym obniża koszt usługi.
Dlatego, że infobroker nie może sobie pozwolić na nierzetelne, niedokładne czy niepełne przekazywanie informacji, co może wystąpić w przypadkach, gdy informacji szuka zwykła osoba, nie związana na co dzień z procederem szukania.
Dlatego, że infobroker umie i wie jak odróżnić biały szum od wartościowych, potrzebnych w danej chwili informacji.
Dlatego że infobroker specjalizuje się w jednej lub kilku rodzajach wyszukiwania i bardzo ciężko jest dorównać mu wiedzą dotyczącą miejsc i sposobów jej zdobywania.
Dlatego że dla infobrokera wyszukiwanie informacji jest przyjemnością, a nie koniecznością.
Dlatego - Nie każdy pracownik zaakceptuje tę żmudną pracę.