O nas
Personality Inc. to firma koncentrująca swoje działania na rozwoju ludzi oraz firm poprzez usługi szkoleniowe i doradcze. Szeroki wachlarz dostępnych rozwiązań pozwala nam elastycznie dostosować się do potrzeb naszych Partnerów. Treningi mogą odbywać się w terenie, sali szkoleniowej lub też ekskluzywnym hotelu. Duża ilość współpracujących z nami trenerów ułatwia organizację szkolenia w dogodnym dla naszego Partnera czasie. Na współpracę patrzymy długoterminowo, gdyż tylko takie postrzeganie daje gwarancję obustronnych korzyści.
„Sama wiedza nie wystarczy, trzeba jeszcze umieć ją stosować”
J.W Goethe
Misja
Analiza potrzeb, projektowanie odpowiednich narzędzi oraz wprowadzenie koniecznych zmian to cel i sens naszego działania. Dzięki ciągłemu dostarczaniu wiedzy naszym Partnerom sami także wiemy więcej. Chcemy być doskonali w tym, co robimy.
„Ucząc innych, sami się uczymy”
Seneka Młodszy
Założenia współpracy
Profesjonaliści potrzebują profesjonalistów – nasza kadra to doświadczeni trenerzy i eksperci, którzy swoją wiedzę wywodzą z długoletniej praktyki. Dlatego naszymi Partnerami zostają jedynie firmy, które takiej wiedzy chcą i są na nią gotowe. Szukamy Partnerów wśród firm, które rozumieją potrzebę i konieczność samorozwoju. Świadomość własnych kompetencji jest punktem wyjścia do dalszych poszukiwań.
Szacunek podstawą współpracy – przejawia się on na wielu poziomach i jest wyrażany w bezpośrednich kontaktach oraz działaniu. Szanujemy czas naszych Partnerów, uważnie słuchając i analizując, aby dobrać najbardziej efektywne sposoby dotarcia do celu.
Długoterminowe partnerstwo to wspólny sukces – dlatego traktujemy naszych Partnerów biznesowych z pełnym zaangażowaniem. Patrzymy w dal skupiając się na teraźniejszości, gdyż przyszłość tworzy się tu i teraz.
„Chciałbym, żeby zaczęto od szanowania siebie: wszystko inne wypływa z tego.”
Fryderyk Nietzsche
Rodzaje szkoleń
Naszymi Partnerami są zarówno firmy nowopowstałe, jak również doświadczeni biznesmeni. Jesteśmy świadomi różnorodnych potrzeb tych grup, dlatego mogą rozwijać się z nami poprzez specjalnie przygotowane szkolenia, jak również korzystając z dostępnych propozycji rozwinięcia swoich umiejętności.
Nasz Katalog Szkoleń obejmuje zakresy tematyczne począwszy od szkoleń kompetencyjnych, po twarde szkolenia podnoszące wiedzę z zakresu zarządzania, IT, HR oraz wielu innych.
Proponujemy trzy, odmienne rodzaje szkoleń dla naszych Partnerów:
Dedykowane - Dla Wtajemniczonych – przeznaczone dla specjalistów posiadających już dużą wiedzę w danym temacie. W tym przypadku szkolenie opiera się na dogłębnej analizie potrzeb (trwającej od kilku dni do kilkunastu tygodni) połączonej z działaniami szkoleniowymi oraz coachingiem. Po zakończeniu szkolenia lub cyklu szkoleń dedykowanych nasz Partner, oprócz przeszkolonych pracowników, otrzymuje szczegółowy raport ze wskazówkami na temat dalszych kroków.
Zamknięte - W Kręgu Przyjaciół – ta propozycja zawiera elementy specyficzne dla konkretnego działu firmy. Analiza potrzeb pozwala na zbudowanie szkolenia i dobranie wskazówek w sposób, który zapewni naszemu Partnerowi przewagę konkurencyjną. W szkoleniu zamkniętym przedstawiamy naszą wiedzę tylko i wyłącznie osobom z firmy naszego Partnera.
Otwarte - Żądni Wiedzy – w tej ofercie wiedza i praktyka rozpowszechniana jest wśród osób zainteresowanych daną tematyką. Szkolenie otwarte przeznaczone jest dla osób poszukujących rozwoju. Jest także kolejnym sposobem dla naszych Partnerów na zapoznanie się ze sposobem działania trenerów Personality Inc. Niejednokrotnie stanowią punkt wyjścia dla dalszych poszukiwań.
„Wiedza to potęga”
Francis Bacon
Tematyka szkoleń
Zarządzanie i Dział Personalny –
Na wszystkich poziomach zarządzania ludźmi proponujemy specjalistyczne szkolenia, które pomogą zbudować strategię firmy, zarządzać zmianami, zwiększyć własne umiejętności kierownicze, zbudować i zmotywować do działania zespół pracowników, ocenić ich pracę, czy znaleźć odpowiednich specjalistów. Każdą firmę tworzą ludzie i oni są najważniejszym kapitałem każdej organizacji. Dzięki nim firma wzrasta, bogaci się i żyje. Stosunki, jakie między nimi panują grają istotną rolę w budowaniu dobrze funkcjonującego organizmu. Od ich kompetencji zależy czy wytworzony produkt lub wykonana usługa będzie konkurencyjna i przyniesie odpowiedni zysk. Programy szkoleniowe z tego zakresu dotyczą więc wielu tematów.
Dyrektorzy i managerowie potrzebują odpowiednich narzędzi i kompetencji do zbudowania spójnej strategii firmy, zarządzania w czasach prosperity, jak i kryzysu, gdy rynek wymusza zmiany i wdrażanie nowych sposobów działania. W takich sytuacjach ich potencjał, prezentowany styl kierowniczy, czy umiejętność motywowania zespołu będzie kluczowy dla dalszego rozwoju.
Przykładowe zagadnienia szkoleń na tym poziomie:
Manager jest uzależniony od swoich podwładnych, jego umiejętność zbudowania dobrze współpracującej grupy, która wykonuje założone cele, może przyczynić się do jego indywidualnego sukcesu, jak również pożądanych wyników organizacji. Trafne dobranie pracowników również nie może być zostawione przypadkowi – skuteczne techniki rekrutacji i selekcji personelu gwarantują dopasowanie nowych osób do już istniejącej grupy. Przykładowo pomocne mogą być w tym szkolenia, takie jak:
Powyższe tematy to ogólne zagadnienia szkoleń. Właściwe szkolenia są dopasowywane do specyfiki firmy, jej branży i aktualnych potrzeb naszego Partnera. Analiza potrzeb pozwala wybrać optymalne rozwiązania.
Przykładowe programy szkoleń znajdują się w katalogu szkoleń otwartych oraz na naszej stronie internetowej Wyślij e-mail
Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta –
Posiadanie skutecznego działu sprzedaży jest podstawą egzystencji każdej firmy, której zależy na rozwoju i posiadaniu coraz większej rzeszy klientów. Dział handlowy jest generatorem zysków i bodźcem do inwestycji a dążenie do wyznaczonych celów i przekraczanie ich stanowi podstawę jego działania. Główną jednak ideą, która powinna mu przyświecać, jest dbanie o dobro klienta i jego zadowolenie. To właśnie zadowolony klient potwierdzi markę firmy, poniesie dalej informacje o jej renomie i poleci innym jej usługi lub produkty. Jakość obsługi przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe, dlatego przykładowa propozycja tematów szkoleń z tej dziedziny to:
Sprzedaż jest procesem złożonym, dlatego bez odpowiedniego podejścia i wypracowanych sposobów działania jej skuteczność jest minimalna. Pamiętając o tym, jak ważny jest klient, można przejść do technik sprzedażowych, pomocnych w zawieraniu umów. Umiejętności te zawierają w sobie zarówno odpowiednie prowadzenie rozmowy, znajomość tajników negocjacji, które różni się w zależności od rodzaju klienta, jak i zdolności osobiste w wywieraniu wpływu. Podpisanie porozumienia zależy często od drobnych szczegółów, które mogą zaważyć na całości procesu sprzedażowego. Niuanse te mogą mieć swój związek z technikami stosowanymi w rozmowie handlowej, ze specyfiką klienta lub celem rozmowy. Tym samym proponowane przez nas szkolenia mogą skupiać się zarówno na poprawie jakości rozmów, wprowadzaniu nowych technik negocjacyjnych, jak i dostosowaniu sposobów działania do specyfiki obsługiwanego klienta. Obszar tematyczny szkoleń jest uszczegóławiany w zakresie poniższych punktów:
Powyższe tematy to ogólne zagadnienia szkoleń. Właściwe szkolenia są dopasowywane do specyfiki firmy, jej branży i aktualnych potrzeb naszego Partnera. Analiza potrzeb pozwala wybrać optymalne rozwiązania.
Przykładowe programy szkoleń znajdują się w katalogu szkoleń otwartych oraz na naszej stronie internetowej Wyślij e-mail
Umiejętności Osobiste i Wizerunek -
Każdego dnia jesteśmy uczestnikami życia społecznego. Zarówno nasze prywatne, jak i zawodowe doświadczenia zmuszają nas do wchodzenia w mniej lub bardziej przyjemne sytuacje, W umiejętnym poruszaniu się w świecie interakcji pomagają nam zdolności osobiste – inteligencja, elokwencja, urok osobisty czy wysoka kultura osobista. Psychologowie twierdzą, że niektóre z tych cech są wrodzone i niezmienne, lecz mamy też wachlarz cech podatnych na ćwiczenia i naukę.
Na nasze działania mają wpływ czynniki zewnętrzne wywołujące napięcie i dyskomfort. Decyzje mogą być podejmowane w niekorzystnych sytuacjach lub są dyktowane lękiem lub brakiem umiejętności wyrażania własnego zdania. Sytuacje takie mają miejsce zarówno w relacjach osobistych, jak i zawodowych. Manager, który nie potrafi zorganizować sobie czasu pracy, popada w stres, podejmuje nietrafione decyzje i traci kontakt z podwładnymi. Pracownicy, którzy nie potrafią rozmawiać ze sobą i rozwiązywać problemów doprowadzą do spadku efektywności i konfliktów. Na szczęście odpowiedni trening i praca nad sobą są w stanie rozwinąć pożądane umiejętności i poprawić jakość działania, zarówno przełożonych, jak i podwładnych. Dodatkowo szkolenia koncentrujące się na sposobach budowy efektywnego zespołu oraz poprawy umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów, przyczyniają się do wzrostu efektywności działań. Przykładowe tematy dotyczące tych zagadnień to między innymi:
Ludzie działający w świecie biznesu - handlowcy, „łowcy głów”, managerowie – wiedzą doskonale, jak ważne są prezencja, znajomość etykiety biznesowej, czy autoprezentacja. Nawet dla osób rozpoczynających dopiero karierę sposób wypowiedzi czy rodzaj ubioru, może okazać się kluczowy w sytuacji rozmowy kwalifikacyjnej.
Na wyższych poziomach kariery brak rozeznania w procedurach i konwenansach obowiązujących podczas spotkań, konferencji czy oficjalnych przyjęć, może skutkować ostracyzmem ludzi, na znajomości których może nam zależeć.
Nasze szkolenia są drogowskazem, który nie pozwoli się zgubić w labiryncie biznesowego savoir-vivre. Tematy przykładowych szkoleń oscylują wokół następujących zagadnień:
Powyższe tematy to ogólne zagadnienia szkoleń. Właściwe szkolenia są dopasowywane do specyfiki firmy, jej branży i aktualnych potrzeb naszego Partnera. Analiza potrzeb pozwala wybrać optymalne rozwiązania.
Przykładowe programy szkoleń znajdują się w katalogu szkoleń otwartych oraz na naszej stronie internetowej Wyślij e-mail