|
W naszej szkole najważniejszy jest wysoki poziom jakości nauczania i przyjazna atmosfera .
- profesjonalny staranie dobrany zespół lektorski
- nadzór metodyczny nad procesem nauczania
- dobór materiałów dydaktycznych do indywidualnych potrzeb Słuchacza
- zindywidualizowany proces nauczania
Jesteśmy świadomi ogromnego wpływu indywidualnych cech uczącego się na sukces bądź niepowodzenie w nauce. Dlatego zagadnienie opanowania uczenia się połączone z wypracowaniem strategii odpowiadających cechom Słuchacza zajmuje ważną role w naszym systemie nauczania. Z tego względu podczas kwalifikacji dopasowujemy program nauczania do potrzeb, a w trakcie trwania kursu jesteśmy przygotowani na modyfikacje w zależności od zmieniających się potrzeb Słuchacza.
Alltagsdeutsch - kurs języka ogólnego
przygotowanie do Matury
FCE, CAE, CPE, ZD,ÖSD Mittelstufe, ZMP- przygotowanie do egzaminów
Wirtschaftsdeutsch - kursy języka biznesowego
BEC Vantage, BEC Higher, LCCI, Diplom Wirtschaftssprache Deutsch - przygotowanie do egzaminów biznesowych
przygotowanie do egzaminów TELC
Speaking Intensive Courses - kurs ćwiczący konkretne formy wypowiedzi ustnej np. dyskusja, prezentacja, konwersacja, analizowanie problemu, negocjacje, prowadzenie szkolenia
kursy konwersacyjne
W nauce istotna jest również praca poza zajęciami :
W Mediotece Bakałarza Słuchacz może bezpłatnie korzystać z komputerów z dostępem do internetu, programów multimedialnych wspomagających uczenie się, materiałów na kasetach audio i video. Ponadto można przeczytać w czytelni oraz wypożyczyć z biblioteki książki w oryginalnej wersji językowej.
Słuchacz może skorzystać z bezpłatnych konwersacji z native speaker`em w kafejce językowej gdzie ma możliwość poprowadzić rozmowy na interesujące go tematy.
Szkoła posiada system ICO – Internetowe Centrum Obsługi, dzięki któremu Słuchacz po za logowaniu się, może skontaktować się z lektorem oraz uzyskać informacje na temat :
Podczas zajęć lektor ma możliwość skorzystania z tablicy, magnetofonu, odtwarzacza CD, video. Szkoła ma dostęp do rzutników pisma i multimedialnych.
Słuchacz Bakałarza także wspólnie z lektorem obserwuje swoje postępy w nauce. Są one mierzone dwoma testami śródsemestralnymi oraz egzaminem na koniec każdego semestru. Egzaminy końcowe, układne przez Zespół Egzaminacyjny Bakałarza, są identyczne dla wszystkich Słuchaczy na danym poziomie zaawansowania. W ten sposób zapewniamy wyrównany poziom nauki we wszystkich grupach. Zaliczenie egzaminu końcowego jest przepustką na wyższy semestr.
Słuchacz Bakałarza współdecyduje o kształcie zajęć. Co semestr wypowiada się w ankiecie na temat sposobu ich prowadzenia. Dzięki opiniom i uwagom Słuchaczy jesteśmy w stanie stale dostosowywać naszą ofertę do wymagań naszych Klientów.
Kursy mają na celu przygotowanie do egzaminów, kończą się wewnętrznymi egzaminami z zakresu i w schemacie kursów zewnętrznych.
Idąc w kierunku proponowanym przez Europejski System Opisu Kształcenia Językowego: Uczenie się, Nauczanie i Ocenianie (CEF), Szkoła Językowa Bakałarz promuje nowoczesne metody nauczania języków, które wspomagają niezależność w myśleniu, ocenie i działaniu, połączone z umiejętnością komunikowania się w sytuacjach życia towarzyskiego i zawodowego.
Nasze metody precyzyjnie dostosowujemy do wymagań naszych Słuchaczy. Jesteśmy przygotowani do wprowadzenia niezbędnych modyfikacji do naszych programów w zależności od zmieniających się potrzeb Słuchacza, intensywności szkolenia, poziomu kompetencji językowych, profilu zawodowego oraz oczekiwanych celów szkolenia. Dzięki temu możemy zapewnić maksymalną skuteczność procesu nauczania.
Stwarzamy naszym Słuchaczom warunki do działań (niekoniecznie językowych) symulujących sceny z życia codziennego w różnych okolicznościach, sytuacjach i sferach życia (publicznej, prywatnej, edukacyjnej i zawodowej). Program naszych szkoleń wzbogacony jest o elementy wiedzy o kulturze różnych obszarów językowych, przyjętych norm zachowań i strategii służących przełamywaniu barier w międzynarodowych kontaktach biznesowych i towarzyskich.
W naszym przekonaniu ważną rolę spełnia wykształcenie umiejętności samooceny. W tym celu proponujemy naszym słuchaczom regularne korzystanie z tabel samooceny na podstawie Europejskiego Portfolio Językowego. Stwierdzenie „Już potrafię...” (I can..., Ich kann... etc.) jest kluczowym sformułowaniem w opisach dokonań językowych na każdym poziomie zaawansowania, co sprzyja wypracowaniu pozytywnego myślenia na temat własnych osiągnięć w nauce i ustaleniu priorytetów w dalszej pracy nad rozwijaniem poszczególnych umiejętności językowych.
Rodzaj kursu |
Grupa wiekowa | Liczebność grupy | Układ zajęć w tygodniu | Ilość godzin |
Wyślij e-mail | liceum | 6-10 | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | liceum | 6-10 | 2 x 90 min. | 80 x 45 min. / rok |
Wyślij e-mail | dorośli | 6-10 | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | dorośli | 6-10 | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | dorośli | 6-10 | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | dorośli | 6-10 | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | dorośli | 2 x 90 min. | 60 x 45 min. / semestr | |
Wyślij e-mail | dorośli | 6-10 | 1 x 90 min. | 30 x 45 min. / semestr |
Wyślij e-mail | gimnazjum, liceum, dorośli | 1-2 | dowolnie |