W atrakcyjnej formie samokształcenia kierowanego proponujemy szkolenia okresowe dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami, pracowników administracyjno-biurowych oraz pracowników inżynieryjno – technicznych. Zaletą samokształcenia kierowanego jest możliwość przeprowadzenia szkolenia przy jednoczesnym pozostaniu uczestników na swoich stanowiskach pracy i zaoszczędzenia cennego czasu. Szkolenie organizowane w tej formie polega na dostarczeniu uczestnikom materiałów szkoleniowych, przy jednoczesnym zapewnieniu konsultacji z wykładowcami.
Naszymi wykładowcami są specjaliści ds. bezpieczeństwa i higieny pracy posiadający kompetencje potwierdzone przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy jak i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pracowników Służby BHP oraz audytorzy wiodący systemów zarządzania, których wieloletnie doświadczenie zawodowe oraz przygotowanie pedagogiczne gwarantują wysoką jakość prowadzonych szkoleń oraz przyjazną atmosferę.
Podczas szkoleń wykorzystujemy sprzęt multimedialny do wyświetlania prezentacji oraz filmów, co w znacznym stopniu ułatwia słuchaczom przyswojenie i zapamiętanie przekazywanych informacji. Uczestnicy szkolenia otrzymują również skrypty, przepisy prawne oraz zestawy pytań kontrolnych.
Szkolenia przeprowadzamy w salach wykładowych firmy ASmet z siedzibą w Regułach k/Warszawy przy Al. Jerozolimskich 280. Z uwagi na największe zainteresowanie przeprowadzaniem szkoleń w zakładach pracy Zleceniodawców w celu zaoszczędzenia cennego czasu związanego z dojazdem pracowników, istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w Twojej Firmie.
Szkolenia okresowe wszystkich grup pracowniczych oraz szkolenia doskonalące kończymy przeprowadzeniem egzaminu sprawdzającego w formie testu oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu.
Ocena ryzyka zawodowego
Jednym z obowiązków pracodawcy, wynikającym z art. 226 Kodeksu pracy jest ocenianie i dokumentowanie ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, stosowanie niezbędnych środków profilaktycznych zmniejszających ryzyko oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, oraz o zasadach ochrony przed zagrożeniem.
Ryzyko zawodowe zostało zdefiniowane w § 2 pkt. 7 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 ze zm.) jako prawdopodobieństwo wystąpienia niepożądanych zdarzeń związanych z wykonywaną pracą, powodujących straty, w szczególności wystąpienia u pracowników niekorzystnych skutków zdrowotnych w wyniku zagrożeń zawodowych występujących w środowisku pracy lub sposobu wykonywania pracy.
Oferujemy Pracodawcom fachową pomoc w dokonaniu oceny i udokumentowaniu ryzyka zawodowego. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w ocenie ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w przedsiębiorstwach o różnych profilach działalności. Gwarantujemy rzetelne i profesjonalne sporządzenie wymaganej przepisami dokumentacji oraz krótkie terminy realizacji. Przedstawimy propozycje zastosowania odpowiedniej profilaktyki nie narażając Cię na dodatkowe koszty.
Analizę i ocenę ryzyka zawodowego przeprowadzamy przy współudziale pracowników zatrudnionych na ocenianych stanowiskach pracy, czego zaletą jest zwiększenie ich świadomości występujących zagrożeń oraz zaangażowanie w rozwiązywanie problemów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wpływa na lepszą realizację wynikających z oceny działań korygujących i zapobiegawczych.
Powierzając nam wykonanie usługi zaoszczędzisz cenny czas a Twoja rola przy ocenie ryzyka będzie polegała wyłącznie na udostępnieniu wymaganych do oceny ryzyka zawodowego źródeł informacji oraz zaakceptowaniu lub nie poziomu ryzyka i zatwierdzeniu sporządzonej dokumentacji.
Postępowanie powypadkowe
W razie zaistnienia wypadku przy pracy, art. 234 Kodeksu pracy nakłada na pracodawcę obowiązek podjęcia niezbędnych działań eliminujących lub ograniczających zagrożenie, zapewnienie udzielenia pierwszej pomocy osobom poszkodowanym i ustalenie w przewidzianym trybie okoliczności i przyczyn wypadku oraz zastosowanie odpowiednich środków zapobiegających podobnym wypadkom. Pracodawca jest również obowiązany niezwłocznie zawiadomić właściwego okręgowego inspektora pracy i prokuratora o śmiertelnym, ciężkim lub zbiorowym wypadku przy pracy oraz o każdym innym wypadku, który wywołał wymienione skutki, mającym związek z pracą, jeżeli może być uznany za wypadek przy pracy a także prowadzić rejestr wypadków przy pracy.
Oferujemy Pracodawcom aktywny udział w postępowaniu powypadkowym oraz fachowe i terminowe wykonanie obowiązków należących do zespołu powypadkowego.
Po otrzymaniu od Państwa wiadomości o wypadku, niezwłocznie przystąpimy w ramach udziału w zespole powypadkowym do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku oraz sporządzimy niezbędną dokumentację.
Zapraszam do korzystania z naszych usług
Grzegorz Mazurek
tel. Wyślij e-mail
e-mail: Wyślij e-mail