English for Catering
Kurs języka angielskiego dla branży gastronomicznej
Kurs przeznaczony dla pracowników mających kontakt z klientami, kładzie nacisk na poznanie specyficznego słownictwa oraz zapewnienie swobodnej komunikacji w języku angielskim.
Cele szkolenia:
· Wykształcenie umiejętności reprezentowania firmy
· Wypracowanie schematów reagowania na skargi i uwagi klientów
· Zapewnienie swobodnej komunikacji oraz wypracowanie umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem
· Podniesienie poziomu obsługi klienta zagranicznego
Zakres tematyczny obejmuje między innymi:
· Rozmowa z klientem, zwroty grzecznościowe
· Proponowanie dań, rozmowa o potrawach, zachwalanie
· Przyjmowanie zleceń i rezerwacje, zamówienia
· Skargi i zażalenia
· Ustalanie sposobu i formy płatności
· Szczegółowa analiza karty dań, opis posiłków, specjalne wymagania dietetyczne
· Alkohole, drinki, apéritif
· Nazewnictwo pomieszczeń restauracyjnych
· Rezerwacje (realizacja, zmiany i odwołania)
· Użyteczne zwroty pomagające radzić sobie z niekulturalnym zachowaniem klientów