Nowoczesne centrale telefoniczne NEC
Silverten jest nową na polskim rynku firmą stworzoną przez zespół doświadczonych na międzynarodowej arenie inżynierów i handlowców. Oferujemy pełną gamę usług IT Voice & Data. Zaczynając od rozeznania potrzeb Twojej firmy przygotujemy projekt, prezentacje, wdrożenie, szkolenie i serwis 24/7.
Oferta firmy Silverten skierowana jest do firm małych, średnich i dużych. Dla każdego przygotujemy indywidualną ofertę spełniającą wszystkie oczekiwania.
Oferujemy wyjątkową możliwość sieciowania systemów przy użyciu protokolów NEC NetLink oraz AspireNet. W ten sposób możemy zbudować jeden spójny system zapewniający bezpłatne połączenia doskonałej jakości pomiędzy oddziałami firmy bez względu na to gdzie na świecie się znajdują! Ponadto NetLink pozwala stworzyć wyjątkową sieć master - slave, gdzie przy awarii jednego z systemów, użytkownicy automatycznie logowani są do kolejnego systemu zachowując pełna funkcjonalność.
Oferujemy profesjonalne systemy poczty głosowej dowolnie konfigurowalnej, od standardowych skrzynek głosowych po systemy zapowiedzi i komunikatów głosowych, wybieranie głosowe, system "pytanie i odpowiedź", pełną integracje z microsoft outlook, zdalne odsłuchiwanie i inne. Nasze systemy nagrywania i archiwizacji rozmów pozwalają na pełną kontrolę rozmów wychodzących i przychodzących, umożliwiają wyszukanie dowolnej rozmowy po numerze telefonu, czasie rozmowy itp. Każdą rozmowę można zapisać w formacie wmf lub wav co pozwala np na przesłanie jej emailem.
MyCalls to bardzo zaawansowana, nowoczesna aplikacja, która pozwoli podnieść wydajność pracowników i poziom obsługi klienta do perfekcji. Na monitorze naściennym lub na ekranie komputera w czasie rzeczywistym wyświetlane są dane takie jak: ilość połączeń oczekujących, czas oczekiwania na odebranie rozmowy, ilość pracowników obsługujących przychodzące rozmowy oraz wiele, wiele innych. Każdy klient otrzymuje indywidualnie skonfigurowaną aplikacje dostosowaną do potrzeb i oczekiwań, nie ma dwóch takich samych systemów! Oprócz tego skonfigurujemy automatycznie generowane raporty: dzienne, tygodniowe czy miesięczne, dzięki czemu cały czas możesz kontrolować poziom obsługi klienta, koszty połączeń, rozmowy nieodebrane itp. Operatorzy mogą logować się do systemu z telefonów lub przy użyciu klawiatury komputera. Takie rozwiązania stosujemy w największych „call center” ale i w każdym przedsiębiorstwie, któremu zależy na optymalizacji poziomu obsługi klienta.
IP DECT to bezprzewodowy system wykorzystujący protokół SIP, który umożliwia pełną swobodę, mobilność oraz dostęp do wszystkich przydatnych funkcji jak poczta głosowa, książka telefoniczna, wiadomości tekstowe czy lokalizacja pracownika. Połączenia w budynku lub budynkach są bezpłatne co pozwala osiągnąć wymierne korzyści biznesowe. System IP DECT gwarantuje doskonałą jakość połączen i wysoki poziom obsługi klienta.
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Oferujemy usługę zdalnego programowania i kontroli instalowanych przez nas systemów 24/7.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.