SUKCES CONSULTING jest firmą stworzoną przez zespół składający się z energicznych oraz kreatywnych osób, posiadających doświadczenie zdobyte zarówno w sektorze prywatnym jak i państwowym oraz samorządowym.
SUKCES CONSULTING współpracuje z szerokim gronem specjalistów, wśród których są radcowie prawni, doradcy podatkowi oraz nauczyciele akademicy prowadzący zajęcia na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym Jana Kochanowskiego, w Wyższej Szkole Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, a także Wszechnicy Świętokrzyskiej.
Osoby te łączą działalność naukową z praktyką
Naszym celem jest świadczenie usług doradczych i szkoleniowych najwyższej jakości oraz proponowanie naszym Klientom rozwiązań innowacyjnych, których efektywne wdrożenie gwarantowane jest poprzez wniesione umiejętności i doświadczenie zespołu. Zależy nam na tym, aby o najtrudniejszych rzeczach mówić w sposób jak najprostszy.
Przy realizacji projektów SUKCES CONSULTING współpracuje z: Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Naszym celem jest świadczenie usług doradczych i szkoleniowych najwyższej jakości oraz proponowanie naszym Klientom rozwiązań innowacyjnych, których efektywne wdrożenie gwarantowane jest poprzez wniesione umiejętności i doświadczenie
zespołu.
Nasza oferta skierowana jest do:
Świadomi tego, że cechą przedsiębiorcy odnoszącego sukcesy jest ciągły rozwój i poszukiwanie nowych możliwości
SUKCES CONSULTING oferuje szeroki wachlarz rozwiązań szkoleniowych i doradczych, związanych z podnoszeniem efektywności Państwa firmy.
Zakładanie działalności gospodarczej:
· doradztwo w wyborze optymalnej formy prowadzenia i opodatkowania
· przeprowadzenie procedur związanych z rozpoczęciem działalności
· tworzenie biznesplanów i analiz ekonomicznych
Bieżące funkcjonowanie firmy:
· obsługa prawna
· obsługa księgowa
· pozyskiwanie funduszy europejskich
Zakończenie działalności gospodarczej:
· analiza prawna i ekonomiczna celowości dalszego prowadzenia działalności
· przeprowadzenie procedury zakończenia działalności
· postępowanie likwidacyjne i upadłościowe
Wychodząc naprzeciw trudnościom, jakie muszą pokonać jednostki samorządu terytorialnego podczas swej misji służenia obywatelom,
SUKCES CONSULTING proponuje szereg rozwiązań usprawniających działanie poprzez:
Szkolenia w zakresie:
· finansów publicznych
· zamówień publicznych
· postępowania podatkowego
· postępowania administracyjnego
· prawa pracy
Pomoc prawną w zakresie:
· opinii prawnych
· zastępstwa procesowego
SUKCES CONSULTING pomaga w rozwiązywaniu problemów prawnych i podatkowych oraz w zdobywaniu nowych umiejętności i kwalifikacji poszukiwanych na rynku pracy, oferując następujące działania:
Szkolenia w zakresie:
· księgowości podatkowej
· prowadzenia dokumentacji firm
· odpowiedzialności karnej
· prawa pracy
· ubezpieczeń społecznych
· zarządzania zasobami ludzkimi
· marketingu
Prowadzenie spraw podatkowych w zakresie:
· spadków i darowizn
· rozliczeń rocznych
· źródeł nieujawnionych
· postępowań podatkowych
Prowadzenie pomocy prawnej w zakresie:
· -prawa cywilnego
· -prawa handlowego
· -prawa pracy
· transgranicznego dochodzenia roszczeń
Zapraszamy Państwa na cykl szkoleń w ramach
Wyślij e-mail
Szkolenia mają na celu wyczerpujące przedstawienie tematyki związanej z prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Kompleksowe zapoznanie się słuchaczy z problematyką i udział w kolejnych częściach kursu pozwoli uczestnikom stać się specjalistami w zakresie małej księgowości.
Kurs skierowany jest zarówno dla osób, które planują lub zaczynają swoją pracę zawodową oraz dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie małej księgowości. Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, pomimo faktu, iż są dość powszechnie znane, budzą mnóstwo wątpliwości. Ewidencja niektórych zdarzeń gospodarczych sprawia duże problemy nie tylko rozpoczynającym pracę, ale również doświadczonym praktykom. Podczas trwania kursu uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w których zawarta jest wiedza teoretyczna jak również praktyczna.
Szkolenia zostaną przeprowadzone w formie otwartego wykładu, z możliwością zadawania pytań. Podczas zajęć uczestnicy zdobędą wiedzę oraz rozwiążą wiele zadań i praktycznych przykładów dotyczących najbardziej typowych, jak również nietypowych zdarzeń gospodarczych.
Kurs składa się z sześciu szkoleń:
I część - zasady prowadzenia PKPIR - podstawy
II część - podatek VAT - zasady rozliczenia
III część - podatek dochodowy - zagadnienia problemowe
IV część - podatek VAT - zagadnienia problemowe
V część - amortyzacja w szczegółach
VI część - aspekty karne prowadzenia działalności gospodarczej
Dla kogo przeznaczony jest kurs:
I i II część Dla osób, które planują lub zaczynają swoją pracę zawodową w małej księgowości.
III, IV i V część Dla osób, prowadzących księgi przychodów i rozchodów; Dla pracowników biur rachunkowych; Dla absolwentów I i II część kursu.
VI część Dla osób, prowadzących księgi przychodów i rozchodów; Dla właścicieli i pracowników biur rachunkowych, dla pracowników działów kadr i płac; Dla absolwentów poprzednich część kursu.
Rabaty 10% dla osób, które wykupią uczestnictwo w sześciu częściach kursu.
Niższa cena na kolejne części kursu dla uczestników I i II części.
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.