1. Rejestracja dokumentów zakupu i sprzedaży, rejestry VAT, faktura wewnętrzna do WNT i Intrastat
2. Rozrachunki z kontrahentami
3. Księga Przychodów i Rozchodów zintegrowana z systemem
4. Różne funkcjonalnie magazyny (surowców, półwyrobów, wyrobów gotowych, towarów, narzędzi, braków, odpadów, reklamacji, robocizny, usług obcych, usług własnych, socjalnego)
5. Dokumenty magazynowe różnie grupowane i analizowane oraz stany ilościowo-wartościowe na dowolny dzień
6. Zapytania ofertowe od odbiorców z możliwością przekształcania ich na zamówienia odbiorców, a zamówienia odbiorców – podstawą do wystawiania dokumentów WZ i faktur sprzedaży
7. Karty Technologiczne wyrobów i półwyrobów (składniki kart: materiały, półwyroby, narzędzia oraz znormowane robocizny-operacje i usługi obce)
8. Kalkulacje zapotrzebowań i kosztów produkcji poszczególnych wyrobów i całego zamówienia na podstawie Kart Technologicznych
9. Zlecenia Produkcyjne od uruchomienia produkcji po przyjęcie wyrobu gotowego do magazynu - zestaw analiz pośrednich i porealizacyjnych
10. Automatycznie generowane (lub „ręcznie”) zamówienia do dostawców na podstawie analiz zaplanowanej produkcji i braków materiałowych.
11. Kontrola wydań materiałów na produkcję i monitorowanie procesów produkcyjnych oraz stanów magazynowych - kontrola zużycia ponadnormatywnego, niezgodności z technologią, braków ..
12. Rejestracja i obsługa robocizny, wcześniej zaplanowanej i ew. przydzielonej do pracowników.
13. Rejestracja kosztów i ruchów magazynowych dot. usług obcych wplecionych w cykl produkcyjny
14. Analizy i raporty dot. rozliczenia produkcji
15. Rejestracja i rozliczanie narzędzi w magazynie i u pracowników
16. Obsługa reklamacji
17. Obsługa sprzedaży (faktury VAT krajowe, eksportowe, zaliczkowe, pro formy)
18. Wieloprzekrojowe analizy sprzedaży
19. Obsługa „plików obcych” - przypisanie i dostęp do rysunków, schematów, zdjęć itp. dot. Kart technologicznych, zamówień, kontrahentów, indeksów
20. System powiadomień wewnętrznych: automatyczne powiadomienia kierowane do użytkowników systemu oraz korespondencja między użytkownikami.
21. System udostępnia tworzenia kopii zapasowych bazy danych oraz zawiera unikalną możliwość (poprzez pliki serwisu awaryjnego) zdalnej naprawy bazy np. awaria dysku serwerowego