Szanowni Państwo!
Ubezpieczenie w polskim ZUS dla przedsiębiorców, którym skończył się okres ulgi
to miesięczny wydatek rzędu 800zł!
Podlegając pod polski ZUS jesteście narażeni na kontrole, zaświadczenia przy udzielaniu kredytów, a na złote lata - niezbyt wysoką emeryturę
Istnieje jednak sposób, by kompletnie, legalnie i skutecznie wyłączyć się zarówno z ubezpieczenia społecznego, jak też ubezpieczenia zdrowotnego ZUS
Program, który pragnę Państwu przedstawić jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących dowolną działalność gospodarczą
Całość oparta jest na Rozporządzeniu Rady (EWG) nr 1408/71 z dnia 14 czerwca 1971r. w sprawie stosowania systemów zabezpieczenia społecznego do pracowników najemnych i ich rodzin przemieszczających się we Wspólnocie (Dz. U. L 149 z 05.07.1971 - akt nr 31971R1408)
Współpracuję z firmą, która działa na rynku doradztwa biznesowego i zajmuje się wspieraniem głównie małych i średnich przedsiębiorców.
Tworzy ją wielu wyspecjalizowanych prawników, którzy gwarantują pełną ochronę, bezpieczeństwo i, co najważniejsze, LEGALNOŚĆ opisanego rozwiązania.
Teraz pokażę Państwu, jak można wykorzystać zaprezentowane powyżej przepisy, które weszły w naszym w kraju w życie w momencie, gdy przystąpiliśmy do Unii Europejskiej..
Kluczem do sukcesu jest tutaj dodatkowe zatrudnienie i praca w Wielkiej Brytanii
Najważniejsze jest jedno: NIE MUSISZ REZYGNOWAĆ Z PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI!
Po przejściu przez etap rejestracji wszystkim zajmują się specjaliści firmy OPTIGEN, która jest twórcą tego innowacyjnego pomysłu.
Największa opłata miesięczna zastępująca składki ZUS po skorzystaniu z naszej oferty będzie wynosiła 499,00zł
Na wszelkie pytania odpowiedzą specjaliści infolinii firmy OPTIGEN pod nr telefonu:
Przykładowe korzyści wynikające z uczestnictwa w programie:
- kompletne, legalne i skuteczne wyłączenie zarówno z ubezpieczenia społecznego, jak też ubezpieczenia zdrowotnego ZUS - innymi słowy, Przedsiębiorca od chwili zatrudnienia nie podlega pod ubezpieczenie w polskim ZUS (wszystkie składki oraz wszelkie formalności dodatkowe ponosi i reguluje Spółka OPTIGEN);
- ze względnu na niepodleganie pod ubezpieczenie w polskim ZUS - brak możliwości jakiejkolwiek kontroli ze strony ZUS i prób podważania zastosowanego rozwiązania, nękania cyklicznymi kontrolami itp. !
- miesięczna, gwarantowana minimalna oszczędność na poziomie 342 - 432zł, a także możliwość uzyskania pełnej optymalizacji kosztów ZUS na poziomie 832,62zł miesięcznie (na chwilę obecną);
- gwarantowana roczna optymalizacja składek ZUS na poziomie 4 000zł - 10 000zł;
- korzystanie z bezpłatnej opieki medycznej w Polsce dla Pracownika oraz dla członków jego rodziny na takich samych zasadach, jak opłacając dotychczas składkę na ubezpieczenie zdrowotne (obecnie 224,24zł) z tytułu działalności gospodarczej!
- możliwość bezpłatnej opieki medycznej na terenie Wielkiej Brytanii zarówno dla Pracownika, jak i dla członków jego rodziny;
- ciągłość lat pracy liczona do gwarantowanej emerytury według przepisów unijnych;
- możliwość uzyskania dodatkowych zasiłków i świadczeń w Wielkiej Brytanii, m.in. zasiłku na dziecko (Child Benefit) w wysokości 20GBP tygodniowo na pierwsze dziecko i 13,20GBP na każde następne;
- możliwość nabycia prawda do brytyjskiej, gwarantowanej emerytury! (już po 7 latach)
- prawo do otrzymania świadczeń macierzyńskich;
- uniknięcie podwójnego opodatkowania z tytułu zatrudnienia w Wielkiej Brytanii oraz własnej działalności gospodarczej w Polsce!
- brak konieczności natychmiastowego wyjazdu za granicę celem załatwienia formalności i ponoszenia związanych z tym dodatkowych kosztów finansowych!
- rozliczenie roczne zawierające łączną kwotę wynagrodzenia i potrąconych zaliczek na ubezpieczenie społeczne i podatek dochodowy w Wielkiej Brytanii - niezbędne do rozliczenia rocznego w Polsce!
- Otrzymanie niezbędnych druków (E101, E106) potwierdzających legalne zatrudnienie na terytorium Wielkiej Brytanii
Jesli jesteś zainteresowany i chcesz wprowadzić zaprezentowane rozwiązanie do swojej firmy, gorąco zapraszam na stronę:
W przypadku, gdy nie czują się Państwo na siłach samodzielnie przystąpić do programu, służę pomocą przy całym procesie rejestracji.
Propozycję kieruję osobom zamieszkałym w miejscowościach:
OLEŚNICA, WROCŁAW, OŁAWA lub ich okolic
Wystarczy się ze mną skontaktować pod nr tel.:
Wyślij e-mail (w godz. 8-20)
Poniżej zamieszczam opis rejestracji.
W celu zarejestrowania się, będą potrzebne Ci dane osoby polecającej. Oto one:
OptigenID: MR061147A
Nazwisko: Remer
Rejestracja w programie jest wieloetapowa:
1. Należy założyć konto na portalu OPTIGEN. Proszę w tym celu wykorzystać link:
2. Po wyświetleniu się strony, korzystamy z opcji ’Nie masz jeszcze konta na portalu Optigen.pl? Aby założyć je teraz, kliknij tutaj’
3. Wypełniamy formularz zgodnie ze wskazówkami
4. Po prawidłowej rejestracji na Państwa skrzynkę mailową przyjdzie stosowne potwierdzenie, które umożliwia aktywację konta na portalu Optigen.pl
5. Można teraz przejść do właściwej rejestracji w programie korzystając z linka podanego w punkcie pierwszym.
Wypełniając formularz podajemy OptigenID oraz Nazwisko takie, jakie przedstawiłem powyżej.
6. Klikamy na ’Weryfikuj dane’, a następnie ’Dalej’
7. W kolejnym kroku podajemy swoją nazwę użytkownika i wybieramy ’Sprawdź dostępność swojego loginu’
Wyświętlą się Państwa dane. Klikając ’Dalej’ przechodzimy do formularza rejestracyjnego klienta
8. Teraz mamy możliwość wyboru:
Pracownik - przedsiębiorca, który chce jedynie skorzystać z optymalizacji kosztów związanych z ZUS z możliwością obniżenia abonamentu miesięcznego do 0zł
Koordynator Pasywny - dzięki tej opcji możemy przekazywać wiedzę n/t optymalizacji innym przedsiębiorcą uzyskując comiesięczny dochód pasywny w firmie
Koordynator Aktywny - polecana przeze mnie opcja, która łączy oba opisane powyżej rozwiązania
Po dokonaniu wyboru, klikamy ’Dalej’
9. Następnie podajemy informację dot. dowodu osobistego, bądź paszportu oraz NIN (National Insurance Number), jeśli już go posiadamy (np. gdy wcześniej pracowaliśmy na terenie Wielkiej Brytanii) - w przeciwnym wypadku pole zostawiamy puste
10. W czwartym kroku rejestracji podajemy adres zameldowania zgodny z tym, który mamy wpisany w dowodzie osobistym.
Jeśli życzysz sobie otrzymywać korespondencję pod inny adres, podaj go w odpowiednim polu
11. Przy piątym kroku zatrzymamy się na dłuższą chwilkę, gdyż wymaga nieco więcej wyjaśnień. Mianowicie:
Data zatrudnienia - podajemy datę, od kiedy zaczynamy korzystanie z programu optymalizacji składek. Przykładowo, jeśli chcemy rozpocząć optymalizację od grudnia 2009, podajemy 01.12.2009.
UWAGA! W celu uniknęcia płacenia składki za miesiąc bieżący, należy się wyrejestrować z ZUS do 10go dnia danego miesiąca!
W naszym przykładzie wyrejestrowujemy się z ZUS dnia 01.12.2009. Do 10/15 grudnia należy jeszcze opłacić składki ZUS za miesiąc poprzedni (tj. listopad).
Dane firmy - będą potrzebne w momencie, kiedy chcemy korzystać z dochodu pasywnego oferowanego przez firmę Optigen.
Podajemy nazwę i adres siedziby firmy, zaznaczamy, czy jesteśmy płatnikiem VAT, sektory działalności możemy zostawić puste, a jako formę rozliczenia wybieramy ’Umowę agencyjną’. Podajemy również dane kontaktowe
12. Po kliknięciu na ’Rejestruj’ otrzymamy swój własny identyfikator OptigenID, który możemy wykorzystać przy dalszej optymalizacji kosztów
Zakończyliśmy rejestrację w programie. Teraz musimy dokonać jeszcze formalności:
1. Podpisanie i odesłanie umowy o pracę - do ściągnięcia tutaj:
Sama umowa jest bardzo intuicyjna - należy wypełnić wszystkie pola w ramce na pierwszej stronie. Potem zalecam zapoznanie się z treścią umowy i w przypadku, gdy odpowiadają Państwu warunki, podpisanie się w odpowiednim polu na końcu drugiej strony dokumentu
2. W przypadku, gdy wybraliście Państwo zasadę współpracy jako ’Koordynator Pasywny’ bądź ’Koordynator Aktywny’ , należy jeszcze podpisać i odesłać umowę koordynatora programu - Wyślij e-mail
Polecam również zapoznanie się z innymi dokumentami na tej stronie, zwłaszcza załącznikiem i tabelą prowizji
Zwracam uwagę na prawidłowe określenie, do którego oddziału NFZ należymy. Oto lista:
Kod: Nazwa:
01R Dolnośląski Oddział Wojewódzki NFZ we Wrocławiu
02R Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Bydgoszczy
03R Lubelski Oddział Wojewódzki NFZ w Lublinie
04R Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ w Zielonej Górze
05R Łódzki Oddział Wojewódzki NFZ w Łodzi
06R Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie
07R Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie
08R Opolski Oddział Wojewódzki NFZ w Opolu
09R Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ w Rzeszowie
10R Podlaski Oddział Wojewódzki NFZ w Białymstoku
11R Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Gdańsku
12R Śląski Oddział Wojewódzki NFZ w Katowicach
13R Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ w Kielcach
14R Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ w Olsztynie
15R Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Poznaniu
16R Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ w Szczecinie
3. Uzupełnione i podpisane dokumenty należy odesłać (najlepiej listem poleconym) na adres:
Optigen Sp. z o.o.
ul. Targowa 3
35-064 Rzeszów
4. Kolejnym i jednym z najważniejszych kroków jest opłacenie abonamentu w wysokości 499,00zł brutto za miesiąc, od którego rozpoczynamy optymalizację tj. jeśli jako początek zatrudnienia podaliśmy datę 01.12.2009, należy opłacić abonament do 7 dnia danego miesiąca (w naszym przypadku 07.12.2009)
Istotna informacja, której nie podają wszystkie osoby zajmujące się promowaniem programu:
W pierwszym miesiącu, w którym rozpoczynamy optymalizację, musimy liczyć się z podwyższonymi kosztami.
Dlaczego? Otóż wynika to z tego, iż opłacamy zarówno pierwszy miesiąc abonamentu na rzecz spółki Optigen (do 7 dnia miesiąca) oraz ostatnią składkę na rzecz ZUS za miesiąc poprzedni (do 10/15 dnia miesiąca).
Jest to jednak jednorazowy przypadek, który już po kilku miesiącach korzystania z systemu na pewno nie będzie miał istotnego znaczenia :)
Oto dane potrzebne do zrealizowania przelewu/wpłaty:
Numer konta: Wyślij e-mail
Odbiorca: Optigen Sp. z o.o., ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów
Tytuł: PESEL:[Twój PESEL] NIP:[Twój NIP]
Istnieje oczywiście sposób na obniżenie kosztów do 0zł! Po szczegóły zapraszam na stronę optigen.pl lub o kontakt ze mną :)
5. Teraz czeka nas wyrejestrowanie się z ubezpieczeń. (KONIECZNIE DO 10go DNIA DANEGO MIESIĄCA!)
1. W sytuacji, gdy Przedsiębiorca NIE zatrudnia w swojej Firmie żadnych pracowników, w celu prawidłowego wyrejestrowania w ZUS powinien złożyć następujące druki:
ZUS ZWUA – wyrejestrowanie ze wszystkich ubezpieczeń
ZUS ZWPA – wyrejestrowanie płatnika składek będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającej osobowości prawnej
2. W sytuacji, gdy Przedsiębiorca zatrudnia w swojej Firmie pracowników, podlegających pod polskie ustawodawstwo, w celu właściwego wyrejestrowania wyłącznie siebie z polskiego ZUS wypełnia i składa w ZUS jedynie:
ZUS ZWUA – wyrejestrowanie ze wszystkich ubezpieczeń
Druki dostępne są w oddziałach ZUS lub do ściągnięcia:
Zamieszczam również przydatne informacje dostępne na stronie firmy Optigen, które mogą być pomocne w procesie wyrejestrowywania:
# Podając przyczynę wyrejestrowania ubezpieczonego w druku ZWUA należy dokonać tego kodem 600 (inne przyczyny wyrejestrowania z ubezpieczeń). Należy pamiętać, by data wyrejestrowania była równoznaczna z datą zarejestrowania przez Pracodawcę z tytułu umowy o pracę w UK, aby uniknąć płacenia składek za okres trwający pomiędzy tymi terminami.
# W związku z tym, iż pojęcie zatrudnienia w jednym z Państw Członkowskich UE przy równoczesnym prowadzeniu działalności gospodarczej w Polsce jest dla wielu urzędników ZUS problemem, wynikającym z nieznajomości przepisów, dla wygody naszych Pracowników zamieszczamy specjalny druk, mający charakter informacyjny dla opornego urzędnika ZUS.
Wyślij e-mail
(pierwszy materiał na stronie)
# Ponieważ pracownik ZUS ma obowiązek przyjąć druki wyrejestrowujące z ubezpieczenia i w żadnym przypadku nie ma prawa żądania przedstawiania innych dokumentów, w tym też wyrejestrowania firmy Przedsiębiorcy, wraz z dokumentami wyrejestrowania sugerujemy przedłożenie ponadto wypełnionego niniejszego dokumentu.
Jak to praktycznie wygląda? Mi z kompletem dokumentów (w tym wspomnianego druku informacyjnego) wyrejestrowanie się z ubezpieczeń zajęło 2 minuty (nie licząc czasu spędzonego na wypełnieniu druków). Tutaj dużo zależy od tego, na kogo trafi się w danej chwili w okienku :)
6. Ostatni krok, jeśli chodzi o formalności: oczekiwanie na dokumenty
# ok. 14 dni - otrzymujemy certyfikat zatrudnienia oraz oryginał umowy o pracę
# ok. 30 dni - otrzymujemy Europejską Kartę Ubezpieczeń uprawniającą nas do uzyskania pomocy medycznej w każdej placówce medycznej na terenie Unii Europejskiej. Otrzymujemy również kartę NIN (National Insurance Number)*
Status wszystkich dokumentów możemy śledzić po zalogowaniu się na stronie Optigen do Panelu Klienta w menu ’Status dokumentów’
* 7. Oto krok, który przedstawiam Państwu, gdyż chciałbym, byście byli przygotowani na wszystkie etapy, które czekają Was podczas wstępnej rejestracji - niestety, nie każdy Koordynator zamieszcza przedstawione poniżej informacje..
Celowo w szóstym kroku gwiazdką oznaczyłem kartę NIN, gdyż wymaga to dodatkowego, aczkolwiek jednorazowego wysiłku z Państwa strony.
Po pierwsze, proszę przeczytać następującą informację:
Do tego zalecam zapoznanie się z komentarzami. Sam zadałem pytanie o konieczność posiadania konta bankowego - otóż wyjaśniam, iż jego posiadanie jest potrzebne w przypadku, gdy chcą Państwo skorzystać np. z zasiłku na dzieci (wspomnianego na początku przy opisie korzyści programu)
TO WŁAŚCIWIE WSZYSTKO CO CHCIAŁBYM PAŃSTWU PRZEKAZAĆ
KWESTIE NIE OPISANE TUTAJ WYJAŚNIA DZIAŁ ’FAQ’ DOSTĘPNY NA STRONIE FIRMY OPTIGEN
ZAPRASZAM DO KONTAKTU ZE MNĄ LUB BEZPOŚREDNIO Z FIRMĄ OPTIGEN, GDY MAJĄ PAŃSTWO JAKIEŚ PYTANIA!
MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEDSTAWIONE TUTAJ ROZWIĄZANIE WPŁYNIE KORZYSTANIE NA FINANSE PAŃSTWA DZIAŁALNOŚCI ORAZ ZAPEWNI SAME KORZYŚCI W PRZYSZŁOŚCI!