Zapewniamy najwyższą skuteczność szkoleń dzięki kursom "szytym na miarę". Potrzeby i cele stawiane przez Klienta przekładamy na odpowiedni rodzaj i formę kursu. Niezależnie od skali projektu Wyślij e-mail szybko i sprawnie organizujemy kursy dla dowolnej liczby grup.
<_script src="http://count.mystat.pl/count.js" language="JavaScript" type="text/">
<_script language="JavaScript" type="text/">
<_script language="" src="http://www.mystat.pl/bancom6.jsp?s=glossa" type="text/">
Nasza bogata oferta obejmująca zarówno zajęcia indywidualne dla kadry zarządzającej, kursy grupowe dla pracowników oraz szkolenia za granicą, jest odpowiedzią na rosnącą popularność tego rodzaju szkoleń, związaną ze stałym wzrostem zapotrzebowania na pracowników posługujących się biegle językami obcymi.
Zapraszamy do zapoznania się z informacją na naszych stronach www, gdzie znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat każdego z etapów organizacji szkolenia, począwszy od analizy potrzeb do realizacji oraz dotyczące rodzajów oferowanych przez nas szkoleń. Jesteśmy przekonani, że nasze bogate doświadczenie, referencje oraz konkurencyjne ceny zainteresują Państwa naszą ofertą.
organizacja szkolenia
Każde z naszych szkoleń jest inne, gdyż każdy Klient ma inne potrzeby i wymagania, dlatego przed rozpoczęciem szkolenia zawsze dużo uwagi poświęcamy szczegółowej analizie potrzeb i zaplanowaniu cyklu nauczania.
określenie poziomu słuchaczy
Precyzyjna ocena znajomości języka przeprowadzana jest na podstawie testu gramatycznego i rozmowy z konsultantem językowym. Taki dwustopniowy system pozwala na dokładne określenie czynnej i biernej znajomości języka. Weryfikacja poziomu przeprowadzana jest w dogodnym dla Klienta terminie i miejscu.
analiza celów i potrzeb
Konsultanci na podstawie rozmów ze słuchaczami przeprowadzają analizę potrzeb, tj. ustalają sfery wymagające poprawy oraz zagadnienia tematyczne, które powinny być uwzględnione w programie szkolenia. Dodatkowo rozmowy z przedstawicielem działu szkoleń Klienta umożliwiają nam poznanie celów i założeń szkolenia stawianych przez Klienta.
przygotowanie programu i materiałów
Na podstawie danych uzyskanych z analizy potrzeb opracowujemy szczegółowy program nauczania, który uwzględnia również wszelkiego rodzaju ograniczenia i uwarunkowania (np. czas, budżet, dyspozycyjność pracowników).
Podręczniki używane w trakcie szkolenia są dobierane pod kątem potrzeb uczestników szkolenia. Stosownie do programu nauczania podręczniki uzupełniamy materiałami dydaktycznymi opracowanymi odpowiednio do poziomu i celu szkolenia
dobór lektorów
Dobierając lektorów prowadzących kurs dla danej grupy bierzemy pod uwagę zarówno ich doświadczenie w danej dziedzinie (np. biznes, bankowość, prawo etc.), jak i osobowość tak, aby jak najlepiej spełniali oczekiwania Klienta.
monitoring
W trakcie realizacji szkolenia monitorujemy jakość nauczania i stopień realizacji programu. W tym celu kontrolowana jest dokumentacja metodyczna, plany zajęć, przeprowadzane są hospitacje przez metodyka oraz anonimowe ankiety wśród uczestników szkolenia.
Z drugiej strony kontrolujemy postępy w nauczaniu poprzez okresowe testy cząstkowe i testy zamykające każdy etap szkolenia.