Kurs przeznaczony jest dla osób, które obecnie pracują na stanowisku sekretarki, pragnących udoskonalić swoje umiejętności oraz dla tych, którzy planują podjąć pracę na takim stanowisku.
Jest to kurs doskonalący, pozwalający na poznanie i na pogłębienie umiejętności
w zakresie profesjonalnego prowadzenia sekretariatu.
Główne założenia kursu:
Poznanie zasad tworzenia i postępowania z korespondencją według zasad zgodnych
z przepisami prawa;
Przybliżenie uczestnikom tematu autoprezentacji;
Wypracowanie indywidualnego stylu prezentowania własnej osoby;
Zdobycie wiedzy na temat wpływu kultury osobistej asystentki dyrektora na tworzenie wizerunku placówki oświatowej;
Sprawność działania sekretariatu, obowiązki asystentki/ sekretarki, funkcje sekretariatu;
Wdrożenie w praktyce asertywnej komunikacji z klientem wewnętrznym
i zewnętrznym.
Forma realizacji:
Kurs będzie realizowany w trzech blokach tematycznych:
I. Podstawowe zasady prawidłowej pracy sekretariatu. Jak tworzyć korespondencję w biurze? Jak zarządzać korespondencją w biurze? Instrukcja kancelaryjna, archiwizowanie dokumentacji biurowej.
II. Profesjonalna sekretarka- inteligencja emocjonalna w praktyce. Organizacja
i zarządzanie sobą w czasie. Autoprezentacja, czyli kreowanie wizerunku osobistego.
III. Sekretarka jako asystentka dyrektora placówki oświatowej. Komputer narzędziem pracy sekretarki. E-sekretariat, finanse i rachunkowość firmy
z perspektywy klienta.
Uczestnicy szkolenia po odbyciu wszystkich bloków tematycznych otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu wraz z CERTYFIKATEM Profesjonalnej sekretarki/asystentki.
Wszelkie informacje oraz zapisy na naszej stronie internetowej
Wyślij e-mail
w zakładce „Inne kursy” oraz pod numerem telefonu:
Wyślij e-mail
Serdecznie zapraszamy!
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.