prowadzenie obsługi w zakresie wymiaru opłat z tytułu kosztów zarządu, kosztów bieżącego utrzymania budynku oraz kosztów remontu, opłat za centralne ogrzewanie, ciepłą i zimną wodę, kanalizację wywóz nieczystości, oraz innych opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
prowadzenie dla każdej nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
księgowanie wpłat dokonywanych przez banki, placówki pocztowe i inne, na podstawie wyciągów bankowych,
prowadzenie imiennej ewidencji finansowej dla każdego lokalu w zakresie naliczonych opłat oraz dokonywanych wpłat, jak również występujących zaległości i nadpłat,
kontrolowanie terminowości wpłat,
wystawianie i doręczanie dłużnikom upomnień,
podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległych opłat z zachowaniem trybu dopuszczonego przepisami prawa,
dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości cen mediów lub innych opłat związanych z użytkowaniem lokalu,
doręczanie właścicielom książeczek opłat,
sporządzanie rocznego bilansu,
sporządzanie informacji dodatkowej dotyczącej sprawozdania finansowego,
sporządzanie wykazu sald na poszczególnych kontach księgowych narastająco, po zaksięgowaniu każdego miesiąca.
utrzymywanie obiektów, instalacji i urządzeń technicznych w stanie sprawności użytkowej,
organizacja przeglądów i oględzin stanu technicznego obiektów i ich wyposażenia technicznego oraz zlecanie likwidacji stwierdzonych uszkodzeń i niesprawności technicznych,
sporządzanie harmonogramów przeglądów oraz robót występujących w budynku,
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.