Projekt IT oferuje współpracę w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej małych i średnich przedsiębiorstw. Nasze działania nie ograniczają się jedynie do roli zarządzania zasobami oraz usługami informatycznymi przedsiębiorstwa. Oferujemy profesjonalną i optymalną obsługę informatyczną dostosowaną do potrzeb Twojej firmy. Poprzez systematyczne zadnia polegające na weryfikacji poprawności działania zaplecza IT, usuwaniu usterek oraz natychmiastowej reakcji w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, gwarantujemy bezpieczeństwo i optymalizacje pracy Twojego przedsiębiorstwa. Nasza oferta jest najlepszym sposobem na ograniczenie kosztów oraz podniesienie jakości działalności.
Chcemy żeby nasi Klienci czuli się bezpiecznie i mieli tą świadomość, że mogą się do nas zwrócić w każdej sprawie. Dlatego zapewniamy fachowe doradztwo oraz dbamy o niezawodne działanie urządzeń i sieci.
Jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży - w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania.
Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.
Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę.