Szanowni Państwo,
Wirtualny sekretariat - INNOFFICE oferuje:
Usługi administracyjno-biurowe:
- pomoc w rejestracji działalności gospodarczej oraz reprezentację w urzędach i bankach na terenie Warszawy,
- odbiór, archiwizację, przekazywanie korespondencji przychodzącej (poczta tradycyjna, elektroniczna, faks),
- udostępnienie numeru telefonu oraz prowadzenie rozmów w Państwa imieniu,
- tworzenie baz danych, raportów, zestawień, informacji handlowych,
- umawianie i organizację konferencji i spotkań,
- prowadzenie terminarza (oferta skierowana szczególnie do przedstawicieli wolnych zawodów: lekarzy, prawników),
- wynajęcie asystentki/sekretarki,
- uczestnictwo w spotkaniach biznesowych , przygotowywanie notatek ze spotkań,
- tłumaczenia specjalistyczne, tłumaczenia przysięgłe,
- inne prace zlecone związane z administarcją , zarządzaniem i prowdzeniem biura,
Usługi księgowe , kadrowe i finansowe:
- pełen zakres usług księgowych, kadrowo- płacowych ( tzw, payrolling), usługi doradcze, w zakresie planowania i prowadzenia działalnosci gospodarczej,
- analizy finansowe, sprawozdania, raporty,
- windykację należności,monitoring płatności.
INNOFFICE działa elastycznie, dostosowując się do potrzeb klienta od kompleksowych do pojedynczej usługi , cenniki ustalamy indywidualnie.
Serdecznie zapraszamy do współpracy,
INNOFFICE – Marzena Ranicka
+48 503-009-194