Firma EJO działa w branży informatycznej od 1996 roku. Zaczynaliśmy swoją działalność od sprzedaży komputerów stacjonarnych i akcesoriów. Z czasem dostarczaliśmy sprzęt oraz oprogramowanie dla takich instytucji jak: MEN, MPiPS; MSWiA, WIM oraz wiele innych. Z roku na rok firma rozwijała się w dynamicznym tempie, rozszerzając zakres swojej działalności.
W latach 1999-2000 uzyskaliśmy autoryzację takich firm jak: TOSHIBA, IBM i OKI oraz stworzyliśmy własne centrum serwisowe.
W roku 2001 zaczęliśmy pozyskiwać klientów na rynku usług outsourcingowych, oferując usługi administracyjno – serwisowe, z gwarantowanym czasem interwencji już od 30min. od zgłoszenia.
Z czasem mając już możliwość skutecznego serwisowania: komputerów, monitorów, drukarek – stworzyliśmy Wyślij e-mail
W roku 2003 oferta naszej firmy rozszerzyła się o usługi w zakresie hostingu, kolokacji serwerów, utrzymania kont pocztowych oraz tworzenia witryn internetowych, ze szczególnym naciskiem na rynek e-comerce (sklepy i sprzedażowe portale internetowe).
W tym samy momencie uruchomione zostało nasze centrum sprzedaży elektronicznej – TAJNE.pl. Byliśmy i do tej pory jesteśmy jedyną firma informatyczną, która zapewnia swoim klientom obsługę prawną w/w zakresie. W roku 2003 podpisaliśmy umowy w zakresie dystrybucji sprzętu komputerowego z największymi dostawcami w Polsce. Początek roku 2004 przyniósł podpisane kontrakty na bezpośredni import sprzętu poleasingowego z Europy, Kanady i USA , w tym notebooków, komputerów i monitorów.
W chwili obecnej jesteśmy jednym z największych importerów poleasingowego sprzętu komputerowego (ponad 5000 zadowolonych klientów, którzy dokonali zakupu w/w sprzętu) w województwie Mazowieckim oraz mamy pod stała opieką około 65 firm.
Jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom kompleksową obsługę informatyczna od A do Z .
„Pamiętajcie, że najpewniejszym partnerem jest sprawdzona i solidna firma, a dzięki wysokiej jakości naszych towarów oraz usług, obracamy się wśród najlepszych. W związku z tym postanowiliśmy się tym z wami podzielić, wiec nie czekajcie i dołączajcie do grona masonerii – a zrozumiecie dlaczego wszystko jest TAJNE”.
Firma EJO działa prężnie na rynku IT od 1996r . Dzięki naszemu dużemu doświadczeniu w dziedzinie sprzedaży i serwisu - można powiedzieć , że z notebookami możemy zrobić wszystko. Naprawiamy – wymieniamy: SERWIS GWARANCYJNY – dodatkowo PAKIET GOLD - sprzęt zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej PAKIET SILVER UWAGA: SERWIS POGWARANCYJNY Klient dostarcza osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej do naszego serwisu notebooka i otrzymuje wycenę naprawy .Zdarza się tak, że koszt naprawy jest nieadekwatny do ogólnej wartości sprzętu wtedy proponujemy dwa rozwiązania : Szczegóły dotyczące serwisów pogwarancyjnych: Motto: Po dostarczeniu notebooka do nas w ciągu 24-48h wykonujemy bezpłatną ekspertyzę, w której zawarta jest informacja co jest uszkodzone oraz podany jest koszt naprawy , klient sam podejmuję decyzje o tym czy odbiera sprzęt bez wykonanej usługi serwisowej lub wyraża zgodę na wykonanie naprawy . W tym momencie notebook kierowany jest do działu naprawczego, gdzie serwisanci wykonują zlecenie. Cała operacja w trybie zwykłym trwa średnio około 7 dni, termin ten może ulec wydłużeniu na wypadek potrzeby sprowadzenia części lub dużej komplikacji usterki. Internetowy podgląd przesyłek serwisowych SPRZEDAŻ PODZESPOŁÓW Prowadząc profesjonalny serwis posiadamy w naszej oferuję sprzedażowej szereg podzespołów min; ...po prostu zadzwoń 022 833-59-70 lub napisz maila Wyślij e-mail i zapytaj o potrzebne podzespoły. W pakiecie gwarancyjnym GOLD przy zakupie notebooka można sobie zagwarantować sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy, nie zapomnieliśmy o klientach, którzy nie wykupili pakietu jak również mają sprzęt już po okresie gwarancji. PROGRAM WYMIANY NOTEBOOKÓW Klient w każdym momencie ma możliwość oddać swój dotychczasowy notebook i wymienić go na sprzęt, który mamy akurat w swojej ofercie.
Serwis notebooków
Sprzedajemy sprzęt najlepszych marek, co zdecydowanie zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii, a w przypadku jej wystąpienia zapewnia nam dostępność części i niskie koszty naprawy – każdy Klient kupując u nas sprzęt, może liczyć na profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny .
W naszej firmie serwis nie polega na wymianie elementów, gdyż pierwszym krokiem jest skupienie się na możliwościach naprawczych uszkodzonego podzespołu i dopiero jeżeli nie jest to możliwe – wymienianie uszkodzonego elementu na nowy .
Serwisujemy notebooki większości marek: DELL, COMPAQ , HP, IBM, TOSHIBA , FUJITSU SIEMENS, ACER i inne … mniej lub bardziej egzotyczne :)
- układy scalone
- przetwornice napięcia
- gniazda zasilania
- kontrolery LCD oraz taśmy
- naprawa kart graficznych , muzycznych , pcmcia,
- kontrolery magistrali procesora
- naprawa zasilaczy
- wymiana świetlówek w ekranie LCD , wymiana matryc
- naprawy klawiatur , ścieżek pod przyciskami, gniazd łączących klawiaturę z płytą
- naprawa napędów FDD, CD, DVD, COMBO lub wymiana na nowe napędy
oraz inne naprawy podzespołów , które mogą ulec uszkodzeniu.
Serwisujemy notebooki większości marek: DELL, COMPAQ , HP, IBM, TOSHIBA , FUJITSU SIEMENS, ACER i inne … mniej lub bardziej egzotyczne
Do zakupionych w naszej firmie notebooków przygotowaliśmy dla Naszych klientów dodatkowe pakiety serwisowe :
Oferowany pakiet gwarantuje:
- odbiór uszkodzonego notebooka, dostarczenie zastępczego oraz zamiana po zakończeniu naprawy ( door to door)
- dla klientów z poza terenu Warszawy ( koszty przesyłki w obie strony pokrywamy my )
Cena pakietu GOLD: 299pln
Oferowany pakiet gwarantuje:
- odbiór uszkodzonego notebooka i zwrot po naprawie ( door to door)
- dla klientów z poza terenu Warszawy ( koszty przesyłki w obie strony pokrywamy my )
Cena pakietu SILVER: 49pln
Jeśli mówimy o serwisie gwarancyjnym – to należy pamiętać, że wraz ze sprzętem, który posiada nasze plomby gwarancyjne, należy dostarczyć kartę gwarancyjną .
- notebooka odbieramy w rozliczeniu klient dopłaca różnice i wychodzi z nowo nabytym sprzętem
- odkupujemy uszkodzonego notebooka, a klient nie decyduje się na zakup drugiego
„Naprawiamy notebooki, a nie wymieniamy podzespoły!!”
W pilnych wypadkach możemy również zaproponować ekspresową usługę serwisową - ekspertyza wykonywana jest w ciągu 2-4h i po akceptacji kosztów notebooków trafia od razu do działu serwisowego, gdzie naprawiany jest poza kolejnością - czas ekspresowej naprawy od momentu dostarczenia sprzętu do momentu odbioru to 24 – 48h, a koszt ekspresu to dodatkowo 99pln (czyż czas, w którym nie możesz pracować nie jest wart więcej ....?).
Na każdą wykonaną usługę serwisową udzielamy gwarancji na okres minimum 3 miesięcy.
Jako jedni z nielicznych mamy Wyślij e-mail , gdzie klient po podaniu numeru seryjnego z rewersu - może śledzić postep w czynnościach serwisowych, a następnie na stronie ukazuje się informacja czy sprzęt jest gotowy do odbioru. Podgląd dostępny jest także w przypadku serwisu pogwarancyjnego, dodatkowo podawana jest informacja o kosztach naprawy. System ten wprowadziliśmy z myślą o Naszych klientach, gdyż upraszcza on znacznie działania serwisowe, nie trzeba dzwonić - wystarczy wejść na stronę i podejrzeć status naprawy oraz z poziomu serwisu zadać pytanie o konkretny rewers.
Z naszych usług serwisowych korzysta dużo klientów z poza Warszawy, wtedy sprzęt najczęściej dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich. Po naprawie sprzęt do klienta wysyłany jest również firmą kurierską UPS - postawiliśmy na profesjonalizm, a klient po otrzymaniu nr listu przewozowego - może na stronie Wyślij e-mail sprawdzić gdzie obecnie jest jego przesyłka oraz status doręczenia.
klawiatury, matryce, zawiasy matryc, taśmy LCD, inwertery, płyt główne, obudowy, zasilacze, kieszonki na hdd, baterie, dyski twarde, napędy od FDD do MULTINAGRYWAREK DVD oraz inne podzespoły …
Naszą specjalizacją jeśli chodzi o sprzedaż podzespołów jest marka DELL, ale posiadamy podzespoły do innych znanych producentów notebooków.
WYPOŻYCZANIE NOTEBOOKÓW
Przygotowaliśmy ofertę wypożyczenia sprzętu na czas trwania naprawy.
Klient wpłaca kaucję przy odbiorze zastępczego sprzętu , kaucja jest zwrotna i jest pomniejszona o koszt wypożyczenia ( stawka za dzień od 30pln)
Wygląda to w ten sposób, że klient dopłaca aktualną różnice w cenie obu branych pod uwagę modeli (wartość każdorazowo jest ustalana na podstawie aktualnej oferty naszych dostawców).
Jeżeli klient decyduje się na zamianę na sprzęt tańszy cała procedura wygląda identycznie.
Klienci, którzy zdecydowali się na skorzystanie z naszej oferty wymiany notebooków, docenili fakt, ze nie musieli sami martwić się o sprzedaż dotychczas użytkowanego sprzętu , wychodzili z nowo wybranym laptopem i oczywiście z nowym okresem gwarancyjnym.
Nie jesteśmy w stanie opisać wszystkich usług oraz podzespołów, które posiadamy, ale tak jak pisaliśmy na początku - z NOTEBOOKAMI MOŻEMY WSZYTSKO - dlatego zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu oraz serwisu, a nasze profesjonalne podejście na pewno utwierdzi Państwa w przekonaniu, że jesteśmy godnym partnerem.