To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpisaniu przez internautę w wyszukiwarce danego zapytania.
Przy zakupie przestrzeni reklamowej w wyszukiwarce Reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcia, a nie za możliwość wyświetlania swojej reklamy w wynikach wyszukiwania.
Darmowy kupon o wartości 300 PLN - dla wszystkich Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google, oferujemy darmowy kupon o wartości 300 PLN netto, na zakup przestrzeni reklamowej.
Promocja Na Próbę - Tylko 150 PLN netto - Dla Firm, które mają jeszcze wątpliwości, czy kampania w wyszukiwarkach jest skuteczną formą reklamy. Sprawdź jakie wymierne korzyści przyniesie Twojej Firmie. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji na temat szczegółów oferty.
1. Wzrost liczby odwiedzających
Już w pierwszym dniu kampanii zwiększy się ilość użytkowników odwiedzających stronę Firmy.
2. Większa ilość kontaktów i zapytań
Wzrośnie ilość zapytań [telefonicznych, e-mailowych] dotyczących oferty. Osoby zainteresowane ofertą prezentowaną na stronie, poszukiwać będą dodatkowych informacji w bezpośrednim kontakcie.
3. Pozyskanie nowych klientów
Poprzez promocję w wyszukiwarce pozyskani zostaną nowi klienci dla oferowanych przez Firmę usług lub produktów.
Dopasowanie czasowe - możliwość prezentowania reklamy w określonych dniach i godzinach - w okresie największej aktywności internetowej potencjalnych klientów Firmy, np. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 18.00.
Dopasowanie geograficzne - możliwość skupienia się na wybranych odbiorcach oferty Firmy, tj. wskazania lub zawężenia obszaru oddziaływania reklamy, np. tylko do województwa mazowieckiego.
Budżet kampanii można elastycznie modyfikować, w zależności od potrzeb promocji produktu/usługi w danym okresie.
Nazwa Pakietu |
Pakiet Minimum |
Pakiet Ekonomiczny |
Pakiet Optimum |
Pakiet Efektywny |
Koszt Kampanii |
350 zł |
700 zł |
1 300 zł |
2 400 zł |
Ceny podane są w kwotach netto i należy doliczyć do nich 22% VAT.
1. Doświadczenie w realizowaniu kampanii linków sponsorowanych dla małych i średnich Firm, wsparte kompetencjami i wiedzą agencji Bluerank.
2. Wycena kosztu za kliknięcie w kampanii zmienia się na korzyść reklamodawcy w wyniku prowadzonych prac optymalizacyjnych.
3. Sembox zapewnia Klientom stały dostęp do konta Google AdWords podczas trwania kampanii oraz przekazuje je po zakończeniu projektu.
Zapraszamy do współpracy z agencją Sembox.
W przypadku pojawienia się pytań prosimy o kontakt:
Wyślij e-mail
lub pod telefonem: 42 630 16 33