favore.pl
Obsługa trudnego klienta w urzędzie  -  szkolenie

Obsługa trudnego klienta w urzędzie - szkolenie nr 169870

Lokalizacja: Warszawa I Cała Polska (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
KompleksoweSzkoleniaiEventy KompleksoweSzkoleniaiEventy
Wyślij e-mail
tel: 514 009 655514 009 655
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Skuteczna komunikacja w procesie obsługi trudnego klienta w administracji publicznej 

 

Szkolenie realizowane w formie wewnętrznej(in-company)

Szkolenie skierowane do pracowników administracji publicznej zajmujących się na co dzień obsługą klientów zewnętrznych - instytucjonalnych i indywidualnych oraz wewnętrznych urzędu.

 

Przykładowy zakres szkolenia:

·         Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta

·         Radzenie sobie z negatywnymi emocjami i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

·         Umiejętności udzielania i przyjmowania wsparcia

·         Profilaktyka i relaksacja

·         Asertywność w interakcjach społecznych. Techniki komunikacji asertywnej

·         Asertywne reakcje na sytuacje trudne w kontakcie z klientem.

·         Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej

·         Sposoby ułatwiające komunikację w procesie obsługi klienta w administracji publicznej

 

Nasza firma współpracuje z najlepszymi trenerami, prelegentami oraz konsultantami, którzy z pewnością przygotują szkolenie/seminarium spełniające Państwa oczekiwania. Czerpiemy wiedzę od najlepszych!

Nasze Projekty obejmują również kompleksowe Eventy, konferencje dedykowane instytucjom rządowym i samorządowym.


Jesteśmy otwarci na wszelkie nietypowe zamówienia, jak również jesteśmy w stanie zrealizować usługę w każdym miejscu na terenie Polski, jak i zagranicą.


Trenerzy posługują się językiem polskim, niemieckim i angielskim.





Szczegółowe informacje na temat programu oraz możliwości organizacji szkolenia można uzyskać pod nr tel. 514 009 655 lub wysyłając zapytanie poprzez formularz Favore.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
KompleksoweSzkoleniaiEventy KompleksoweSzkoleniaiEventy
Wyślij e-mail
tel: 514 009 655514 009 655
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU szkolenia_eventy
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Obsługa trudnego klienta w urzędzie - szkolenie - galeria
Obsługa trudnego klienta w urzędzie - szkolenie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Wynajmę mieszkanie w Lubinie   Następna usługa: Warsztaty doskonalące umiejętności sprzedażowe