Skuteczna komunikacja w procesie obsługi trudnego klienta w administracji publicznej
Szkolenie realizowane w formie wewnętrznej(in-company)
Szkolenie skierowane do pracowników administracji publicznej zajmujących się na co dzień obsługą klientów zewnętrznych - instytucjonalnych i indywidualnych oraz wewnętrznych urzędu.
Przykładowy zakres szkolenia:
· Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta
· Radzenie sobie z negatywnymi emocjami i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
· Umiejętności udzielania i przyjmowania wsparcia
· Profilaktyka i relaksacja
· Asertywność w interakcjach społecznych. Techniki komunikacji asertywnej
· Asertywne reakcje na sytuacje trudne w kontakcie z klientem.
· Zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej
· Sposoby ułatwiające komunikację w procesie obsługi klienta w administracji publicznej
Nasza firma współpracuje z najlepszymi trenerami, prelegentami oraz konsultantami, którzy z pewnością przygotują szkolenie/seminarium spełniające Państwa oczekiwania. Czerpiemy wiedzę od najlepszych!
Nasze Projekty obejmują również kompleksowe Eventy, konferencje dedykowane instytucjom rządowym i samorządowym.
Jesteśmy otwarci na wszelkie nietypowe zamówienia, jak również jesteśmy w stanie zrealizować usługę w każdym miejscu na terenie Polski, jak i zagranicą.
Trenerzy posługują się językiem polskim, niemieckim i angielskim.
Szczegółowe informacje na temat programu oraz możliwości organizacji szkolenia można uzyskać pod nr tel. 514 009 655 lub wysyłając zapytanie poprzez formularz Favore.