Zapraszamy na szkolenie przybliżające tematykę nowoczesnej metody zarządzania Balanced Scorecard nazywanej także Startegiczną lub Zrównoważoną Kartą Wyników.
Balanced Scorecard jest metodą przekładającą wizję i strategię firmy na jej codzienne zadania, rozdzielając te zadania poszczególnym pracownikom, czyniąc ich odpowiedzialnym za wykonanie. Wzrost świadomości sensu wykonywanej pracy powoduje dużo większe zaangazowanie ze strony osób ją wykonujących,a system odpowiednio dobranych mierników pozwala ocenic w każdym momencie stopień realizacji założonych celów. W sposób logiczny porządkuje wszystkie zadania wykonywane w przedsiębiorstwie, ukazując powiązania przyczynowo-skutkowe. Jest też idealną formą określania i tworzenia pozafinansowego systemu motywacyjnego.
Szkolenie odpowie na pytania dotyczące samej metody, a w częsci warsztatowej uczestnicy zdobywają doświadczenia w tworzeniu kart, które moga wykorzystać w praktyce.
Korzyści zastosowania BSC:
- poprawa efektywności
- łatwa koordynacja działań
- przejrzystość systemu
- system motywacyjny dostosowany do zespołu ludzi
- kontrola finansowa
- możliwość szybkiego reagowania
- lepsze zarządzanie czasem
- możliwość wyłonienia "ukrytych talentów"
Termin szkolenia: 17.03.2008r.
- Rezerwacji mozna dokonać za pośrednictwem favore.pl lub przesyłając na adres e-mail podstawowe dane uczestnika oraz firmy z adnotacją jakiego szkolenia dotyczy.
- Potwierdzenie rezerwacji dokonywane jest nie pózniej niz 2 dni po jej dokonaniu.
- Na podstawie danych przesyłany jest formularz zgłoszenia oraz wystawiany rachunek pro forma. Przesłanie zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty jest dopełnieniem formalności .gwarantujących uczestnictwo w szkoleniu.
"Balanced Scorecard w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem"
Program szkolenia:
1. Strategia i ewolucja zarządzania strategicznego, nowe wyzwania
2. Cechy dobrej organizacji, główne powody nieudanych wdrożeń
3. Organizacja zorientowana na wiedzę
4. Rozwój Balanced Scorecard, przykłady wdrożeń, zastosowanie
5. Perspektywy Balanced Scorecard (finanse, rzowój, wwnętrzne procesy, obsługa klienta)
6. Od czego zacząć - misja, wizja, SWOT, KCS
7. Mapa celów strategicznych, cele ogólne, relacje, mierniki, cele szczegółowe, działania
8. Strategia jako proces - sposób monitorowania
9. Struktura organizacyjna a Balanced Scorecard
10. Komunikacja interpersonalna w Balanced Scorecard
Ćwiczenia:
1. Misja i wizja - prawidłowe formułowanie
2. Analiza SWOT przedsiębiorstwa
3. Tworzenie karty wyników KCS
- określanie celów
- dobór mierników
- definiowanie KCS
4. Struktura organizacyjna a komunikacyjna - wyznaczanie kanałów komunikacji
W cenę wliczono materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
Więcej informacji: Wyślij e-mail tel: Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.