DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA SAMOCHODÓW WSZYSTKICH MAREK, OBSŁUGA KLIMATYZACJI Z ODGRZYBIANIEM OZONOWYM. POMIAR MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO. MOŻLIWY DOJAZD DO KLIENTA. KRAKÓW, WIELICZKA ORAZ OKOLICE.
KONTROLA: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych- np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
OBSERWACJA: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika
np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda
i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
KASOWANIE: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik
i innych.
AKTYWOWANIE ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
REGULACJE: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
ORAZ: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika
(z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników i inne.
* Elektronika silnika;
* Silniki DIESEL;
* Silniki Benzynowe;
* Znaczniki kontrolne;
* ABS;
* Automatyczna skrzynia biegów;
* Systemy komfortu (centralny zamek, el.szyby i szyberdach, klimatronic, pomoc parkowania ,itd);
* Systemy kontroli trakcji;
* EOBD;
* Magistrala CAN;
* Zawieszenie pneumatyczne;
* Immobilizer;
* Air Bag;
* kasowanie inspekcji serwisowych;
* kasowanie inspekcji olejowej;
* Programowanie kluczyka;
* Programowanie Immobilizera.
OBSŁUGIWANE MARKI POJAZDÓW ( OSOBOWO-DOSTAWCZYCH )
•Alfa Romeo;
•Aprilia;
•Aston Martin;
•Audi;
•Autobianchi;
•BMW;
•Chrysler;
•Citroen;
•Daewoo;
•Daihatsu;
•Fiat;
•Ford;
•Gas Gas;
•Honda;
•Hyundai;
•Innocenti;
•Iveco;
•Jaguar;
•Jeep;
•Kia;
•Lancia;
•Land Rover;
•Lexus;
•Lotus;
•Maserati;
•Mazda;
•Mercedes-Benz;
•M-G;
•Mini;
•Mitsubishi;
•Nissan;
•Opel;
•Peugeot;
•Piaggio;
•Porsche;
•Renault;
•Rover;
•Saab;
•Seat;
•Skoda;
•Smart;
•Subaru;
•Suzuki;
•Toyota;
•Volkswagen;
•Volvo.
Jakie może być zastosowanie oprogramowania DPT?
- oprogramowanie DPT służy do pomiaru mocy i momentu obrotowego generowanych przez silnik. Pomiar przeprowadzany jest na drodze w warunkach rzeczywistych a nie w warunkach "laboratoryjnych" na rolkach hamowni podwoziowej. W wyniku pomiaru otrzymujemy wartość mocy i momentu „netto” czyli takich jakie są dostępne w danej chwili, w danych warunkach drogowych.
- ocena poprawności przeprowadzonych napraw i regulacji (np. po wymianie turbosprężarki, wtryskiwaczy, po montażu instalacji gazowej itp.). Program sam oblicza procentową różnicę między dwoma pomiarami.
- możliwość zmierzenia rzeczywistych oporów ruchu (toczenia, powietrza, przeniesienia napędu), ocena efektywności wprowadzonych zmian aerodynamicznych w pojeździe (np. spojlery, opony o obniżonym oporze toczenia itp.).
Na jakich samochodach DPT będzie działało?
- DPT wykorzystuje dane otrzymywane poprzez protokół komunikacji EOBD. Oznacza to, że będzie można z niego skorzystać w samochodach wyposażonych w protokół transmisji danych EOBD (co ważne – nie wszystkie samochody wyposażone w złącze EOBD mają komunikacją zgodną z tym protokołem) W praktyce są to samochody z silnikiem benzynowym homologowane po 1 stycznia 2001 roku a z silnikiem diesla po 2003 (choć niektórzy producenci wyposażali swoje samochody w ten rodzaj komunikacji już wcześniej).
- niezależnie od rodzaju napędu (przedni, tylny, 4x4) czy mocy silnika, z tym jedynie zastrzeżeniem, że auto musi być wyposażone w ręczną skrzynię biegów (chyba, że jest możliwość zablokowania skrzyni automatycznej na jednym z biegów).