Sprzedam pracę licencjacką, ocenioną i obronioną na 5. Miasto obrony Poznań
Temat: "System motywowania pracowników na przykładzie Firmy Centrum Finansowe Agar"
Praca składa się z trzech częsci teoretycznej,praktycznej tj badania własne wraz z metodologią oraz ogólnej charakterystyki firmy. Ankietę
wykonywałam osobiście w tej firmie.Bardzo polecam pracę, jest napisana bardzo solidnie, konkretnie i dużo włożyłam w nią serca. Nabywca będzie z niej bardzo zadowolony.
Kierunek: Marketing i Zarządzanie, Ekonomia
Liczba stron:78
Ilość przypisów:17
Rok obrony:2009
Ocena:5
Cena 300zł
W razie pytań proszę o kontakt na nr tel. Wyślij e-mail (także smsy) oraz na maila britney6441(małpa)wp.pl
(niestety Favore blokuje dostęp do danych nadawcy, można je zobaczyć dopiero po opłaceniu kilkunasty złotych więc dlatego proszę o kontakt telefoniczny)
Spis treści
Wstęp..........................................................................................................................................4
ROZDZIAŁ I. Koncepcje motywacji.........................................................................................5
1.1. Pojęcie i składniki motywacji..............................................................................................5
1.2. Rodzaje motywacji...............................................................................................................6
1.3. Teorie i modele motywacji..................................................................................................7
1.3.1 Teorie treści...................................................................................................................8
1.3.1.1. Teoria potrzeb A. Maslowa.................................................................................9
1.3.1.2. Teoria potrzeb według C. P. Alderfera.............................................................12
1.3.1.3. Teoria dwuczynnikowa F. Herzberga...............................................................14
1.3.1.4. Trychotomia potrzeb D. McClellanda..............................................................16
1.3.1.5. Teoria X i Y McGregora...................................................................................18
1.3.1.6. Porównanie teorii treści.....................................................................................20
1.3.2. Teorie procesu............................................................................................................21
1.3.2.1. Teoria oczekiwań wartości V. H. Vrooma.......................................................21
1.3.2.2. Rozszerzony model V. H. Vrooma L. Portera i E. Lawlela.............................22
1.3.2.3. Teoria wzmocnienia B. F. Skinnera.................................................................26
1.3.2.4. Teoria celów E.A. Locka..................................................................................29
1.3.2.5. Teoria sprawiedliwości J. S. Adamsa...............................................................30
ROZDZIAŁ II. Proces motywacyjny w organizacjach.............................................................31
2.1. Komunikowanie jako środek służący motywacji do pracy................................................31
2.2. Czynniki determinujące kształtowanie systemów motywowania……………………......32
2.2.1. Motywacyjne kształtowanie płac...............................................................................34
2.2.2. Pozapłacowe środki pobudzania …..........................................................................48
2.2.3. Stosunek instytucji a zaangażowanie w realizacje zadań zawodowych……......….51
2.3. Antymotywacja- błędy w motywowaniu...........................................................................53
2.4. Motywowanie w okresie recesji.........................................................................................55
ROZDZIAŁ III. System motywacji na przykładzie firmy Centrum Finansowe Agar………59
3.1. Charakterystyka badanej firmy..........................................................................................59
3.2. Związek motywacji z sukcesem firmy...............................................................................61
3.3. Ocena systemu motywacyjnego pod kątem ankiety..........................................................63
3.4. Jak poprawić system motywacji pracowników..................................................................69
Zakończenie..............................................................................................................................71
Bibliografia...............................................................................................................................72
Spis rysunków...........................................................................................................................73
Spis tabel...................................................................................................................................73
Spis załączników.......................................................................................................................74
Praca nie była oddawana na płycie CD (niedopatrzenie promotora a ja się nie upominałam :-)