favore.pl
Najem lokalu dla  w Krakowie  -  od 99 zł  /  mies

Najem lokalu dla w Krakowie - od 99 zł / mies nr 192307

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: budynek Petroinform 2000 - przy Błoniach i Parku Jordana

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
99 / sztuka
Użytkownik
wlconsulting ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Jakub Krupnik
WLConsulting
Wyślij e-mail
al. 3 Maja 9
30-062 Kraków

tel: 124441774124441774
tel: 512446425512446425
fax: 124441787
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI

NAJEM LOKALU POD DZIAŁALNOŚĆ W KRAKOWIE OD 99 ZŁ / MIES.

WWW.BIUROINTER.PL

Wyślij e-mail

Najtańsze biuro w mieście - już od 99 zł / miesiąc.

W ramach umowy oferujemy:

  • Wirtualne biuro z adresem w centrum Krakowa, przy Błoniach - al. 3 Maja 9, 30-062 Kraków.
  • Powiadomienie na wskazany adres e-mail o przychodzącej korespondencji
  • Przekazywanie przesyłką pocztową niepodjętej korespondencji raz na dwa tygodnie na wskazany adres.
  • Najmilsza obsługa w mieście

Jest to najprostsza i najtańsza forma wirtualnego biura w Krakowie.

Abonamenty:

Płatność za 3 miesiące - 399 zł (133 zł za miesiąc)
Płatność za 6 miesięcy - 699 zł (116,5 zł za miesiąc)
Płatność za 12 miesięcy - 1188 zł (99 zł za miesiąc)

Umowa zawierana jest na okres co najmniej 3 miesięczny.


www.biurointer.pl

al. 3 Maja 9 ( pok. 309a )
30-062 Kraków

kom. Wyślij e-mail

tel. Wyślij e-mail
fax. Wyślij e-mail
email: info [at] biurointer.pl

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ ?

Jesteśmy firmą, którą tworzy zespół młodych, ambitnych ludzi, stawiających na najwyższą jakość wykonywanych usług. Mamy oryginalne pomysły, jesteśmy elastyczni w wykonywaniu wszelkich zleceń, zawsze dotrzymujemy umówionych terminów.

Nasz potencjał to przede wszystkim doświadczona i kompetentna kadra. Do grona naszych współpracowników należą specjaliści, którzy są gwarancją jakości codziennej obsługi oraz służą klientom wsparciem merytorycznym.

DLACZEGO TO WŁAŚNIE NASZĄ OFERTĘ WARTO WYBRAĆ?

Oferta wirtualnego biura jest skierowana do osób, które cenią sobie profesjonalną obsługę klientów i jednocześnie szukają oszczędności.

Celem prowadzenia wirtualnego biura jest zaspokojenie potrzeb różnorodnych firm. Począwszy od dopiero rozpoczynających swoją działalność, skończywszy na dużych i prężnie działających na Polskim oraz Zagranicznym rynku.

Cechą podstawową naszej współpracy z Państwem stanie się indywidualne podejście, skierowane przede wszystkim na maksymalną satysfakcję z świadczonych usług.

Ofertę naszą kierujemy do:

  • Osób fizycznych chcących założyć działalność gospodarczą w Polsce.
  • Osób fizycznych pracujących w domu lub w terenie.
  • Przedsiębiorstw planujących rozszerzyć działalność na Małopolskę.
  • Przedsiębiorstw zagranicznych, które pragną rozwinąć swoją działalność na Polskę.

ZALETY NASZYCH USŁUG TO:

  • Profesjonalny wizerunek firmy.
  • Redukcja kosztów związanych z prowadzeniem firmy.
  • Adres siedziby w prestiżowej lokalizacji.
  • Gwarancja, że adres na którym jest zarejestrowana Państwa firma nie zostanie zmieniony i nie narazi na niepotrzebne koszty (aktualizacja KRS-u, druków firmowych itp.)
  • Oszczędność czasu co daje możliwość skupienia się na zajęciach związanych ze sprawami biznesowymi.
  • Minimalny koszt utrzymywania siedziby Twojej firmy, przy zachowaniu wszystkich podstawowych funkcji biura.
  • Wygoda - nie musisz stać w kolejkach w Urzędzie Pocztowym.
  • Natychmiastowa informacja o otrzymanej korespondencji.
  • Atrakcyjne ceny na materiały biurowe.
  • Profesjonalne i elastyczne podejście do klienta.
  • Dostęp do wyposażonego gabinetu i salek konferencyjnych.

NASZYM KLIENTOM DORADZAMY W ZAKRESIE:

  • Obsługi prawnej, współpracując z najlepszymi krakowskimi kancelariami.
  • Obsługi księgowej (system księgowości elektronicznej lub obsługa jednego z rekomendowanych biur rachunkowych )
  • Prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Finansowania działalności gospodarczej.

www.biurointer.pl
al. 3 Maja 9 ( pok. 309a )
30-062 Kraków
kom. Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail
fax. Wyślij e-mail
email: info [at] biurointer.pl


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
99 / sztuka
Użytkownik
wlconsulting ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Jakub Krupnik
WLConsulting
Wyślij e-mail
al. 3 Maja 9
30-062 Kraków

tel: 124441774124441774
tel: 512446425512446425
fax: 124441787
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU wlconsulting
negatywna
rozwiń Stanowczo odradzam korzystanie z uslug firmy WLConsulting (BiuroInter). Jest to firma niepowazna. W kwietniu sekretarka Pani Monika Utko (lat 21!) przyjela od naszej firmy zamowienie zmiany adresu siedziby. Podpisalismy umowe, wypisalismy pelnomocnictwo i przeslalismy wszystkie dokumenty, o ktore prosila. Nalezy dodac, ze w przygotowanej dla nas umowie i pelnomocnictwie zrobila wiele bledow. Przelalismy na konto WLConsulting (BiuroInter) kwote 1,142.00 zl. Tyle sobie zazyczyli. Obiecali, ze wszystkim sie zajma. Czekalismy prawie 3 miesiace. Potwierdzili, ze zlozyli wnioski w imieniu naszej firmy o zmiane adresu siedziby. W lipcu okazalo sie, ze wnioski w ogole nie zostaly zlozone, a Monika Utko zostala zniknela z firmy. Nikt nie odbieral jej telefonu. Staralismy skontaktowac sie z Panem Jakubem Krupnikiem (jej szefem), ale rowniez nie odbieral telefonow. Po jakims czasie napisal nam e-maila z informacja, ze odda nam pieniadze i odesle dokumenty. Przyznal sie, ze zatrudnil niesumienna osobe na asystentke. Potem pieniedzy nie odsylal przez prawie 2 tygodnie i nie odzywal sie. Postanowilismy uderzyc wyzej, do prezesa firmy, Pana Dawida Modro. Nie odpowiedzial, tylko po jakims czasie odeslal pieniadze. Dokumentow w dalszym ciagu nie odeslali. Ich podejscie do klienta jest nie tylko nierzetelne, ale po prostu zenujace. Przestrzegamy wszystkich przed ta firma! Wystawiona 21-07-2011 10:40 przez poszkodowana firma (90.29.199.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Stanowczo odradzam korzystanie z uslug firmy WLConsulting (BiuroInter). Jest to firma niepowazna. W kwietniu sekretarka Pani Monika Utko (lat 21!) przyjela od naszej firmy zamowienie zmiany adresu siedziby. Podpisalismy umowe, wypisalismy pelnomocnictwo i przeslalismy wszystkie dokumenty, o ktore prosila. Nalezy dodac, ze w przygotowanej dla nas umowie i pelnomocnictwie zrobila wiele bledow. Przelalismy na konto WLConsulting (BiuroInter) kwote 1,142.00 zl. Tyle sobie zazyczyli. Obiecali, ze wszystkim sie zajma. Czekalismy prawie 3 miesiace. Potwierdzili, ze zlozyli wnioski w imieniu naszej firmy o zmiane adresu siedziby. W lipcu okazalo sie, ze wnioski w ogole nie zostaly zlozone, a Monika Utko zostala zniknela z firmy. Nikt nie odbieral jej telefonu. Staralismy skontaktowac sie z Panem Jakubem Krupnikiem (jej szefem), ale rowniez nie odbieral telefonow. Po jakims czasie napisal nam e-maila z informacja, ze odda nam pieniadze i odesle dokumenty. Przyznal sie, ze zatrudnil niesumienna osobe na asystentke. Potem pieniedzy nie odsylal przez prawie 2 tygodnie i nie odzywal sie. Postanowilismy uderzyc wyzej, do prezesa firmy, Pana Dawida Modro. Nie odpowiedzial, tylko po jakims czasie odeslal pieniadze. Dokumentow w dalszym ciagu nie odeslali. Ich podejscie do klienta jest nie tylko nierzetelne, ale po prostu zenujace. Przestrzegamy wszystkich przed ta firma! Wystawiona 21-07-2011 10:40 przez poszkodowana firma (90.29.199.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Najem lokalu dla w Krakowie - od 99 zł / mies - galeria
Najem lokalu dla w Krakowie - od 99 zł / mies Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Awarie, hydraulika, kraków   Następna usługa: Awarie, hydraulika, wieliczka