favore.pl
RIWIERA OLIMPIJSKA HOTEL KROSNOS  -  AUTOKAR !!

RIWIERA OLIMPIJSKA HOTEL KROSNOS - AUTOKAR !! nr 192698

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Kronos

Cena za 1 osobę:
od 2010 do 3150 zł
Długość pobytu:
10 dni

 
Wybrany transport:
Autokar
Wyjazd z:
Katowice, Bielsko Biała, Brzeg, Brzesko, Chrzanów, Chyżne, Czechowice Dziedzice, Częstochowa, Dębica, Gliwice, Kielce, Kraków, Leszno, Myślenice, Nowy Sącz, Opole, Oświęcim, Piotrków Trybunalski, Poznań, Rabka, Radom, Rzeszów, Siewierz, Strzelce Opolskie, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Łódz










Wyjazd: 2010-06-26 Katowice 05:15 » Grecja
Powrót: 2010-07-07 Grecja
» Grecja
Termin Kod pokoju / Opis pokoju / Wyżywienie Cena dorośli Cena dzieci Wybór
od 2010-06-26
do 2010-07-06
10 dni
DB1 / Pokój 2-osobowy z możliwością dostawki. /
HB - Śniadania i obiadokolacje
2080 zł
2030 zł
Taniej o: 3 %
2-5 lat - 570 zł
6-11 lat - 1580 zł
DBL / Pokój 2-osobowy. /
HB - Śniadania i obiadokolacje
2080 zł
2030 zł
Taniej o: 3 %
2-18 lat - 2030 zł
SGL / Pokój 1-osobowy. /
HB - Śniadania i obiadokolacje
3070 zł
3020 zł
Taniej o: 2 %
2-18 lat - 3020 zł
Lokalizacja miasta
Położenie:
w centrum atrakcyjnej miejscowości Platamonas, wśród zieleni, 50 m od najbliższych sklepów i tawern, blisko promenada z licznymi barami, sklepami z pamiątkami, ośrodek słynie z rodzinnej atmosfery.
Plaża:
bardzo ładna, piaszczysta, dobrze zagospodarowana, ok. 100 m od hotelu.- najbliższa, zaledwie 200m dalej-znzna, piękna i szeroka plaża
Wyposażenie:
recepcja czynna całą dobę (możliwość wynajęcia sejfu za opłatą), tawerna, restauracja z tarasem, bar przy basenie, niewielki ogród, basen z hydromasażem, plac zabaw dla dzieci.
Pokoje:
2-osobowe (możliwość 1 dostawki), nowocześnie urządzone w barwach pastelowych, klimatyzacja indywidualnie sterowana, łazienka (prysznic, suszarka do włosów), TV SAT, telefon, mini bar
Wyżywienie:
2x dziennie - kuchnia grecka (śniadania i obiadokolacje w formie bufetu).
Sport i rozrywka:
basen z podgrzewaną wodą, za dodatkową opłatą-nowoczesny fitness z bieżnią, rowerami, wielofunkcyjnymi urządzeniami do ćwiczeń, hydromasaże, sauna i jacuzzi, masaż odchudzający i relaksacyjny

I Zasady Ogólne
1. Niniejsze Warunki uczestnictwa w imprezach i usługach turystycznych organizowanych przez Organizatora stanowią integralną część Umowy-Zgłoszenia , chyba że umowa stanowi inaczej.
2. Organizator wpisany jest do rejestru
organizatorów turystyki prowadzonego przez Marszałka Województwa Małopolskiego pod nr Z/39/2007, jest organizatorem turystyki w rozumieniu ustawy o usługach turystycznych, tzn. przedsiębiorcą organizującym imprezy i usługi turystyczne.

II Zawarcie Umowy
1. Prawa i obowiązki uczestnika imprezy turystycznej są określone w UMOWIEZGŁOSZENIU uczestnika imprezy, która ma charakter indywidualny oraz wynikają z wydanych na podstawie przepisu art. 384 § 1 k.c. niniejszych „Warunków Uczestnictwa”.
2. Stronami umowy o imprezę lub usługę turystyczną są:
a) uczestnik lub osoba , która zawarła umowę na rzecz Uczestnika zwana w dalszej części umowy Klientem
b) organizator, zwany dalej Organizator
3. Przy zawieraniu UMOWY-ZGŁOSZENIA Klient zobowiązany jest do wnikliwego przeczytania katalogu, „Warunków Uczestnictwa” oraz informacji zawartych w dziale „Ważne Informacje Ogólne” stanowiących integralną część tejże umowy. Podpisanie UMOWY-ZGŁOSZENIA oznacza, że Klient w imieniu własnym i pozostałych Uczestników umowy-zgłoszenia zgadza się na warunki i postanowienia niniejszej umowy.
4. Ramowy program imprezy turystycznej występuje tylko przy niektórych ofertach Organizator, jak np. oferty wycieczek objazdowych, zorganizowane wczasy autokarem, indywidualne wyjazdy grupowe organizowane na zlecenie firm itd. Oferta określa cenę imprezy, rodzaj i klasę środka transportu lub jego charakterystykę, położenie, rodzaj i kategorie obiektu zakwaterowania zgodnie ze standaryzacją według kategorii miejscowych, liczbę i rodzaj posiłków, program zwiedzania i atrakcji turystycznych a także ramowy program zwiedzania w przypadku imprez objazdowych.
5. Z chwilą zgłoszenia rezerwacji Klient składa Organizatorowi ofertę zawarcia umowy o imprezę lub usługę turystyczną. Zgłoszenie rezerwacji powinno być dokonane na oficjalnym druku Organizatora.
6. Zawarcie umowy o udział w imprezie lub usłudze turystycznej następuje przez podpisanie druku ZGŁOSZENIA-UMOWY, potwierdzenie przyjęcia tego Zgłoszenia przez Organizatora (uprawnionego pracownika) lub agenta oraz zapłacenie zaliczki w wysokości 35%.
7. Uczestnikiem imprezy turystycznej jest osoba zgłaszająca swój udział w imprezie i podpisująca druk Zgłoszenia-Umowy oraz inne osoby wpisane w Zgłoszeniu- Umowie przez osobę zgłaszającą, która działa na rzecz tych osób. Osoba zgłaszająca inne osoby bierze na siebie odpowiedzialność za dokonanie wpłaty pełnej kwoty imprezy turystycznej za wszystkie osoby przez nią zgłoszone. Jest także odpowiedzialna za informowanie zgłaszanych osób o wszystkich szczegółach dotyczących imprezy turystycznej. Zgłoszenie udziału w imprezie turystycznej osoby niepełnoletniej winno być potwierdzone przez jej prawnego opiekuna. Uczestnik imprezy który dokonał zgłoszenia osoby niepełnoletniej ponosi wszelkie konsekwencje braku takiej zgody.

III Zapłata za uczestnictwo w imprezie turystycznej
1. Klient zostaje umieszczony na liście stałej uczestników imprezy po podpisaniu przez osobę zgłaszającą udział w imprezie, formularza UMOWY-ZGŁOSZENIA i wpłaceniu zaliczki co najmniej 35 % ceny imprezy. Uczestnik umieszczony na liście stałej uzupełnia wpłatę do pełnej ceny imprezy najpóźniej na 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. Jeżeli zakup imprezy dokonywany jest później niż 30 dni przez jej rozpoczęciem, uczestnik zobowiązany jest wpłacić 100 % ceny imprezy przy zawarciu umowy. Cena imprezy jest wyrażona w PLN. W przypadku niektórych promocji warunki wpłaty mogą zostać zmienione.
2. Po sprzedaniu wszystkich miejsc w danej imprezie, którymi Organizator dysponowała, może przyjmować dalsze zgłoszenia zainteresowanych uczestników na listę rezerwową. Udział tych osób w imprezie może nastąpić tylko w przypadku potwierdzenia rezerwacji przez Organizator (telefonicznie, drogą faksową lub listem poleconym) i wpłaty pełnej ceny imprezy przez uczestnika. Warunkiem przyjęcia na listę rezerwową jest wpłata zaliczki określonej w pkt 1 niniejszego rozdziału. Klient wpisany na listę rezerwową zobowiązany jest uzupełnić wpłatę do wysokości ceny imprezy w ciągu 24 godzin od otrzymania przez przedstawiciela Organizator pisemnego zawiadomienia o możliwości przeniesienia na listę stałą. Brak wpłaty pełnej ceny za imprezę w określonym terminie oznacza rezygnację Klienta z możliwości przeniesienia na listę stałą, jednak nie później niż 1 dzień przed datą wyjazdu.
3. Za datę wpływu uważa się dzień wpływu i zaksięgowania przelewu na koncie Organizator.
4. Niedokonanie w ustalonym terminie wpłat całości należności za imprezę może być przyczyną skreślenia uczestnika z listy stałej lub listy rezerwowej i stanowi podstawę do obciążenia Klienta kosztami anulacji.

IV Zmiana świadczeń, ceny imprezy turystycznej
1. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian oferowanych i poświadczonych w dokumentach imprez cen, o ile udokumentowane są one następującymi okolicznościami:
a) wzrost kosztów transportu,
b) wzrost opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak lotniskowe, załadunkowe lub przeładunkowe w portach morskich i lotniczych,
c) wzrostu kursów walut w stosunku do przyjętego do kalkulacji imprez 1 EUR = 3,9 PLN.
2. W okresie 21 dni przed datą wyjazdu cena ustalona w umowie nie może być podwyższona.
3. Jeżeli z powyższych przyczyn wzrost ceny imprezy lub usługi turystycznej przekroczy 7 % ceny Klient uprawniony jest do anulacji imprezy lub usługi turystycznej i uzyskania zwrotu całości kwoty wpłaconej do biura.
4. W przypadku, jeśli po zawarciu umowy Organizator, z przyczyn od niej niezależnych, jest zmuszona zmienić istotne warunki Umowy z Klientem (zakres i standard oferowanych świadczeń), jest zobligowana do powiadomienia Klienta o tym fakcie. Tym samym Klient winien niezwłocznie po otrzymaniu od Organizator informacji w tym zakresie poinformować ją, czy przyjmuje proponowaną zmianę, czy odstępuje od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi przysługuje natychmiastowy zwrot wszystkich wniesionych świadczeń, bez obowiązku zapłaty kary umownej. Zmiana przewoźnika, godzin i miejsca wyjazdu, zmiany kolejności zwiedzania w programie imprezy (o ile program jest w całości wykonany) nie jest zmianą istotnych warunków umowy i nie stanowi podstawy do odstąpienia od umowy.
5. Cena w zawartej umowie jest wiążąca i Klient nie ma prawa żądać obniżenia kosztów imprezy turystycznej jeśli przed lub po zawarciu umowy z Klientem cena danej imprezy została obniżona z powodu ofert last minute lub innych akcji promocyjnych prowadzonych przez biuro.

V Odwołanie imprezy turystycznej
1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy do 7 dni przed jej rozpoczęciem z powodu nie osiągnięcia zakładanego minimum grupy (imprezy autokarowe – 30 osób, imprezy lotnicze – 15 osób), do 3 dni przed jej rozpoczęciem odwołania wyjazdu z danej miejscowości (minimum 6 osób). Termin ten może być krótszy w przypadku przyczyn niezależnych od Organizator, jak np.: zmiana umów międzynarodowych, przepisów w kraju docelowym lub tranzytowym, działań sił wyższych, klęsk żywiołowych, zagrożenia terrorystycznego, stanu wojny, itp. W takim przypadku Klient ma prawo do według swojego wyboru do:
a) uczestniczenia w imprezie zastępczej o tym samym lub wyższym standardzie, bądź w imprezie o niższym standardzie za zwrotem różnicy ceny przedstawionej przez Organizator lub
b) żądania natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych świadczeń. Zwrot ich nastąpi w terminie do czternastu dni od daty złożenia stosownego oświadczenia.

VI Rezygnacja z imprezy
1. Klient ma prawo do rezygnacji z imprezy. Za datę rezygnacji przyjmuje się dzień, w którym Organizator otrzymała złożoną na piśmie rezygnację z imprezy lub dzień następujący po dacie, w którym Klient był zobowiązany dokonać czynności określonych w „Zgłoszeniu”, a czynności tych nie dokonał, przykładowo: uzupełnienie wpłaty do podanej ceny imprezy lub dostarczenie wymaganych dokumentów.
2. Organizator z uwagi na poniesione koszty organizacji i przygotowania imprezy zastrzega sobie prawo do dokonania następujących ryczałtowych potrąceń od osoby, liczonych od całkowitej ceny imprezy:
Imprezy autokarowe i samolotowe
- 5% w terminie do 45 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 10 % w terminie 44 - 31 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 30 % w terminie 30 - 15 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 60 % w terminie 14 - 8 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 80 % w terminie 7 - 1 dnia przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 90% w przypadku rezygnacji w dniu wyjazdu lub nie zgłoszenia w wyznaczonym czasie na miejsce zbiórki
Usługi z dojazdem własnym
- 30% ceny imprezy, jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie do 31 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 40% ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 30 – 15 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 60% ceny imprezy przy rezygnacji w okresie 14 do 7 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
- 90% ceny imprezy w przypadku rezygnacji w okresie o 6 dni przed datą rozpoczęcia imprezy oraz w przypadku nieprzybycia do miejsca realizacji umowy
3. Wskazane wyżej wartości są kosztami szacunkowymi, ustalanymi w oparciu o standardowe koszty imprezy. W przypadku zaistnienia różnicy pomiędzy kwotą potrącenia, a kosztami rzeczywiście poniesionymi przez Organizator, ta dokona w oparciu o własną dokumentację weryfikacji kosztów, rzeczywiście poniesionych w indywidualnym przypadku oraz zwrotu stosownej kwoty.
4. Jeżeli Klient rezygnujący z udziału w imprezie wskaże osobę spełniającą warunki udziału w imprezie oraz na piśmie przeniesie na nią swoje uprawnienia, a ta przyjmie obowiązki wynikające z UMOWY-ZGŁOSZENIA, Organizator (o ile nie wystąpią inne, niezależne od Organizatora przeszkody) pobiera opłatę w wysokości odpowiadającej rzeczywistym kosztom związanym z czynnościami zmiany Klienta. W przypadku zmiany uczestnika Klient traci przysługujące bonusy wynikające z zakupionej wcześniej imprezy z promocyjnej oferty.
5. Klient może zawrzeć umowę ubezpieczenia o zwrot kosztów z tytułu rezygnacji z imprezy – dodatkowa opłata wynosi 3 % całkowitej wartości imprezy.
6. Jeżeli Klient zrezygnuje z uczestnictwa w imprezie jednostronnie wypowiadając umowę i powołując się na zaistnienie siły wyższej, a Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej nie ogłosił regionu docelowego w podróży Klienta jako zagrożonego dla zdrowia lub życia obywateli RP to Organizator zastosuje zasady pobrania opłat określonych w par. V pkt. 2.

VII Prawa i obowiązki Klienta
1. Klient ma prawo do świadczeń gwarantowanych UMOWĄ-ZGŁOSZENIA.
2. Klient w czasie trwania imprezy turystycznej uprawniony jest do korzystania z fachowej pomocy i opieki przedstawicieli Organizator.
3. Obowiązkiem Klienta jest podporządkowanie się wskazówkom i zaleceniom przedstawicieli Organizator wpływającym na realizację programu (m.in. przestrzegania miejsca i godzin zbiórek).
4. Klient zobligowany jest do posiadania aktualnie obowiązujących dokumentów podróży, przestrzegania przepisów celnych obowiązujących na granicach Rzeczypospolitej, krajów tranzytowych i docelowych.
5. Klient zobowiązany jest do uiszczenia wszystkich lokalnych opłat w miejscu pobytu zgodnie z ofertą Organizator oraz zasadami panującymi w miejscu pobytu (opłaty klimatyczne, opłaty portowe, korzystanie z minibaru, kaucje, końcowe sprzątanie w apartamentach, itp.) – nie wywiązanie się z tego obowiązku może skutkować wstrzymaniem realizacji dalszych świadczeń przez Organizator.
6. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody dokonane w hotelu, w trakcie transportu, itp. Organizator może odmówić zabrania na pokład autobusu osób pod wpływem alkoholu.

VIII Realizacja umowy
1. Organizator jest odpowiedzialna za przebieg imprezy zgodny z programem oraz za umówioną jakość świadczeń.
2. Przy wyjeździe transportem organizowanym przez uczestnika we własnym zakresie, wydanie voucheru/skierowania na odbiór świadczeń nastąpi w terminie 7–14 dni przed wyjazdem, nie wcześniej jednak niż po wpłaceniu przez uczestnika pełnej należności za imprezę.
3. Przy wyjeździe transportem organizowanym przez Organizatora, uczestnik zobligowany jest do posiadania UMOWY-ZGŁOSZENIA, wyjazd następuje na podstawie listy uczestników przygotowanej przez Organizatora oraz voucheru grupowego.
4. W przypadku Klientów podróżujących autokarem lub samolotem każdy uczestnik ma prawo do bezpłatnego przewozu bagażu w ilościach podanych w „Ważnych Informacjach Ogólnych”, stanowiących integralną część „Warunków Uczestnictwa”.
5. Zakres i warunki świadczenia usług objętych umową określone są poprzez opis zawarty w katalogach Organizator oraz na stronie internetowej www. delta-travel.pl. Wszelkie zmiany informacji zawartych w katalogach Delta Travel aktualizowane są na stronie internetowej i stanowią ostateczną podstawę zawarcia rezerwacji.

IX Reklamacje
1. Jeżeli w trakcie imprezy turystycznej Klient stwierdza wadliwe wykonanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi lub organizatora turystyki w taki sposób aby umożliwić organizatorowi usunięcie wady. W przypadku imprez zorganizowanych reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz programem wyjazdu należy zgłaszać do pilota / rezydenta, który jest zobowiązany do usunięcia wady na miejscu, a w przypadku jej nie załatwienia, przekazanie jej niezwłocznie do centrali Organizator.
2. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie przedmiotów będących w bagażu uczestnika ponosi odpowiednio ubezpieczyciel oraz przewoźnik.
3. Rozpatrywane będą tylko reklamacje wniesione do Organizator w formie pisemnej i doręczone listem poleconym w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia imprezy. Za bezskuteczne uznane będą reklamacje przesłane mailem lub drogą faksową.
4. Organizator zastrzega sobie 30 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji.
5. Organizator nie będzie dokonywała zwrotu wartości zagwarantowanych świadczeń, które nie zostały w części lub w całości wykorzystane z przyczyn:
a/ leżących po stronie Klienta lub z których Klient dobrowolnie zrezygnował.
b/ spowodowanych działaniem lub zaniechaniem osób trzecich nie uczestniczących w wykonaniu usług przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani usunąć
c/ siłą wyższą.
6. Wyłączenie odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, w przypadkach wymienionych w punkcie 7 nie zwalnia organizatora od obowiązku udzielenia w czasie trwania imprezy turystycznej pomocy poszkodowanemu klientowi.
7. W przypadku zakupu imprezy sprzedawanej po cenach niższych niż katalogowe, możliwe odstępstwa od informacji pisemnych zawartych w broszurach, folderach i katalogach będą szczegółowo określone w umowie z jej uczestnikiem. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany hotelu na obiekt spoza oferty katalogowej, z zachowaniem kategorii zakwaterowania zgodnie z Umową Zgłoszenia.

X Ubezpieczenia
1. Organizator zgodnie z wymogami ustawy o usługach turystycznych (Dz. U. 1997 nr 133 poz. 884) posiada ubezpieczenie Organizatora turystyki w związku z prowadzoną przez siebie działalnością wystawione przez Signal Iduna Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. W cenie imprezy Klienci maja zawarte ubezpieczenie na podstawie generalnej polisy Organizator Signal Iduna od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW 7000 PLN), kosztów leczenia (KL 10 000 EUR) oraz utraty / uszkodzenia bagażu (bagaż 800 PLN).
2. W cenie imprezy nie jest zawarte ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy lub przerwania uczestnictwa w imprezie Signal Iduna. Organizator zaleca zawarcie takiego ubezpieczenia wraz z zawarciem Umowy -Zgłoszenia , a najpóźniej do 24 godzin od zawarcia UMOWY-ZGŁOSZENIA. Wskazuje jednocześnie, iż możliwe jest wykupienie ubezpieczenia od innych związanych z podróżą ryzyk. (np. koszty leczenia w następstwie chorób przewlekłych).
3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Organizator zawiera dla wszystkich uczestników ubezpieczenie od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków podczas trwania imprezy. Przy podpisaniu UMOWY-ZGŁOSZENIA o udział w imprezie klient zapoznaje się z zakresem i rodzajem ubezpieczenia, Ogólnymi Warunkami Ubezpieczeń, nazwą i adresem ubezpieczyciela oraz zwolnieniem lekarzy z zachowania tajemnicy lekarskiej w zakresie związanym z realizacją ubezpieczenia. W trakcie imprezy Organizator jest obowiązana pomóc uczestnikowi w realizacji świadczeń wynikających z ubezpieczenia. Dochodzenie roszczeń wynikających z ubezpieczenia następuje bezpośrednio przez uczestnika w towarzystwie ubezpieczeniowym. Organizator nie uczestniczy w likwidacji szkód.

XI Dane Osobowe
Wszystkie dane osobowe , których udzielił Klient w związku z zawarciem umowy podlegają ochronie przez Organizator zgodnie z prawem. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Klientowi przysługuje prawo do zmiany i wglądu do swoich danych. Zgoda taka może być w każdej chwili wycofana. W przypadku nie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Klienta Organizator zobowiązuje się do wykorzystania tych danych w zakresie niezbędnym do wykonania umowy.
XII Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych Warunkami Uczestnictwa zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964r. nr 14 poz. 93) oraz Ustawy o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. nr 223 poz. 2268 z 2004), ustawy o ochronie danych osobowych (z dnia 29 sierpnia 1997).
2. W przypadku zaistnienia sporów będą one rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
3. Wszelkie informacje zamieszczone w katalogu uwzględniają prawne oraz urzędowe zezwolenia i odpowiadają stanowi prawnemu na dzień ich złożenia do druku.
4. Nieważność pojedynczych postanowień Warunków Uczestnictwa nie narusza ważności pozostałych postanowień.
5. Niniejsze warunki obowiązują od 01.01.2008.

Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Platamonas to piękna miejscowość położona w Grecji w dolinie, którą przez wieki wymywały wody rzeki Pinios płynącej między stromymi skałami pasma Olimpu i Ossy. Obrazek który zostaje w głowie po powrocie to piękna plaża ze złocistym piaskiem, skały i greckie budowle z imponującym widokiem na legendarny zamek. Plaża jest nadzorowana. Przepiękna roślinność naokoło domów dodaje uroku. Doskonałe miejsce na wypady rodzinne, ale także dla wszystkich pragnących zaznać prawdziwego wypoczynku w typowo greckiej atmosferze.       U północnego wylotu przełęczy, w Platamonas, wznosi się postawiona przez krzyżowców średniowieczna twierdza. Warto tam dojść od strony szosy stromą polną drogą, aby nacieszyć oczy przepięknymi widokami. W czasach Bizancjum prócz szlaku lądowego kontrolowała również szlak morski z Eubei do Salonik. Twierdza została wzniesiona w XI przez krzyżowców, zdobyta później w 1470 przez Wenecjan a potem w 1556 przez Turków. Ostatecznie opuszczona na początku XX wieku niszczała pozostawiając do dzisiaj tylko ruiny murów i wieży.       Jednak Platamonas to nie tylko zabytki. To również pełne cukierni, niedużych kawiarenek, barów gyros i tawern. Miasteczko usypiające w południe śródziemnomorską sjestą w nocy tętni życiem, dźwiękami dyskotek pod gołym niebem, klubów nocnych, drink barów oraz ulicznych pokazów i koncertów. Kluby oferują muzykę dyskotekową, tradycyjną grecką i rockową - każdy, więc znajdzie coś dla siebie. Na pewno kurort pełen turystów z Grecji i Europy można polecić osobom lubiącym rozrywkowe życie i dobrą zabawę.
var lat = 39. Wyślij e-mail ; var lng = 22. Wyślij e-mail ; var zoom = 15; var mapVersion = 'simple'; var mapType = 'hybrid';
<div>Tu powinna być widoczna mapa Google. Proszę włącz Java Script w swojej przeglądarce.</div>


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
RIWIERA OLIMPIJSKA HOTEL KROSNOS - AUTOKAR !! - galeria
RIWIERA OLIMPIJSKA HOTEL KROSNOS - AUTOKAR !! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Szyby do maszyn budowlanych i rolniczych   Następna usługa: Toner RICOH AF 1060 1075 2051 2060 2075 AP900