Nasz główny profil działalności to usługi związane z konfekcjonowaniem różnego rodzaju towarów (przepakowywanie, foliowanie, etykietowanie, łączenie zestawów promocyjnych oraz zestawów typu makro-unit).
Dzięki elastycznemu podejściu do potrzeb klienta realizujemy zarówno proste zlecenia, jak i złożone projekty.
Podejmujemy się zadań wielkonakładowych, jak i nietypowych zamówień w niewielkich ilościach. Pomożemy także w zaprojektowaniu i przygotowaniu niestandardowych zestawów, w skład których wchodzi kilka odmiennych produktów, co często powoduje, iż nie mogą one być przygotowane na etapie produkcji.
Dysponujemy powierzchniami magazynowymi o łącznej powierzchni ponad 5000 m² w systemie wysokiego składowania, a dzięki ścisłej współpracy z firmą TRANS-TOK jesteśmy w stanie odebrać i dowieźć każdy ładunek w dowolne miejsce w kraju w ciągu 24 godzin.
Dysponujemy również wykwalifikowaną kadrą pracowniczą, co w połączeniu z naszymi możliwościami technicznymi i logistycznymi pozwala na podejmowanie się bardzo pilnych, wysoce skomplikowanych lub niestandardowych zadań.
Posiadamy możliwość przepakowywania zarówno towarów stałych jak i płynnych.
Najczęściej zlecane są nam prace związane z wymianą zniszczonych opakowań na nowe, zmiana opakowań ze względu na niewłaściwe opisy, promocje lub ich zakończenie, a także produkcja i zmiana nieoznakowanych opakowań zbiorczych na opakania typu MAKROunit.
Podejmujemy się zadań wielkonakładowych, jak i nietypowych zamówień w niewielkich ilościach.
Zafoliowanie produktu może służyć wielu celom - ochronie zawartości, poprawieniu estetyki czy też efektownemu połączeniu kilku jednakowych lub różnych produktów razem - na przykład na cele promocyjne. Posiadany przez nas park maszynowy pozwala na zaoferowanie naszym klientom usług foliowania praktycznie każdego produktu zarówno w folię luźną, jak i obkurczoną na produkcie.
Często zdarza się, iż po etapie produkcji seryjnej spostrzegamy, że na opakowaniu produktu zabrakło pewnych informacji, a sam produkt nie pozwala na ich maszynowe umieszczenie w żądanym miejscu.
Insertowanie wydawnictw ksiażkowych i prasowych oznacza umieszczanie wewnątrz nich produktów reklamowych (próbki, ulotki), czy też dodatkowych informacji (mapka dojazdu, errata itp).
Wszystko to możemy zabezpieczyć folią - z jej obkurczaniem lub bez, w zależności od Państwa potrzeb.
Organizacja promocji wiąże się często z zaprojektowaniem i przygotowaniem niestandardowych zestawów, w skład których wchodzi niejednokrotnie kilka odmiennych produktów. Nietypowość ta powoduje często, iż nie mogą one być przygotowane na etapie produkcji.
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą pracowniczą, co w połączeniu z naszymi możliwościami technicznymi i logistycznymi pozwala na podejmowanie się bardzo pilnych, wysoce skomplikowanych lub niestandardowych zadań.