· pracownicy oraz kadra zarządzająca wszystkich szczebli – szczególnie te osoby, które mają kontakt z klientem zewnętrznym czy wewnętrznym w sytuacjach negocjacyjnych.
· dyskusje
· analizy przypadków
· symulacje gier
Korzyści dla uczestników:
· pozyskanie praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia trudnych negocjacji oraz skutecznych technik i sposobów psychologicznego wpływania na klienta.
· wzmocnienie poczucie panowania nad sytuacją w kontaktach zawodowych
· umożliwienie sterowanie procesem negocjacji i kształtowanie właściwych stosunków z partnerem w warunkach wzmożonej konkurencji rynkowej
1. Cechy dobrego negocjatora
2. Strategie negocjacji
3. Taktyki negocjacyjne
4. Osobowość partnera negocjacyjnego
5. Dynamika procesu negocjacyjnego
6. Etapy negocjacji
7. Przygotowania do negocjacji
8. Negocjacje zasadnicze
9. Finał negocjacji