|
Przedmiotem tej aukcji jest wykonanie pełnej dokumentacji (biznes plan + wniosek lub sam rozbudowany wniosek) niezbędnej do Powiatowego Urzędu Pracy pod dotację na rozpoczęcie działalności z Funduszu Pracy. W zależności od wymagań danego Urzędu Pracy dokumetacja jest różna, my dopasowujemy się do wymagań i wytychnych Urzędów w których Państwo jesteście zarejestrowani.
Przygotujemy profesjonalną, konkurencyjnie cenowo i skuteczną dokumentację pod dotację z Powiatowego Urzędu Pracy. Każda dokumentacja jest tworzona przez nas pod indywidualne potrzeby Klientów oraz wymagania Urzędu Pracy. Zapewniamy profesjonalną i kompleksową analizę strategiczną, marketingową jak i finansową Opieramy się wyłącznie na realnych danych ekonomicznych.
NIE STOSUJEMY SZABLONÓW, KAŻDY PROJEKT JEST TWORZONY OD NOWA I NIE MA MOŻLIWOŚCI SPOTKANIA CHOCIAŻBY PODOBNEj DOKUMENTACJI.
Dokumenty wykonane przez nasza kadrę stanowią komplet dokumentów umożliwiających otrzymanie dotacji z Urzędu Pracy.
W razie pytań proszę pisać:
email: Wyślij e-mail
gg: Wyślij e-mail
Faktura VAT:
Na każdą zamówioną u nas usługę otrzymują Państwo od nas Fakturę VAT.
1. Licytacja
2. Proszę o jak najszybsze przesłanie do nas e-mail z odpowiedziami na następujące pytania:
a. W którym PUP jesteście Państwo zarejestrowani? (miejscowość)
b. Opis planowanej działalność
c. Na co zamierzają Państwo zainwestować środki z dotacji? (proszę o przedstawienie w formie szczegółowej np.: biurko szt.1 cena brutto 900,00 zł, notebook Asus szt.1 cena brutto 4 000,00 zł)
d. Czy będą Państwo posiadać środki własne w postaci gotówki? Jeśli tak to na co zostaną… przeznaczone? (forma szczegółowa: krzesło szt.2 cena brutto 300,00 zł)
e.Czy posiadają Państwo jakieś sprzęty, wyposażenie,meble, samochód, które będą wykorzystywane do planowanej działalności?Jeśli tak to proszę o wyszczególnienie ich wraz z szacunkową ich wartością.
f. Gdzie będzie znajdować się siedziba firmy? Jaki metraż biura? Jaki stan techniczny? Jaka wysokość czynszu? Jeśli planują Państwo siedzibę firmy w mieszkaniu czy też domu, proszę napisać nam ile jest zameldowanych osób oraz jakiej wysokości występujących płatności za prąd, wodę.
g. Jakie opodatkowanie Państwo wybiorą? (karta podatkowa, zasady ogólne, ryczałt)
h. Proszę wymienić swoich dostawców?
3. Dokonaj wpłaty
4. W ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Najczęściej termin realizacji jest krótszy, staramy się jak najszybciej wykonać zleconą usługę gdyż doskonale wiemy, że czas jest w tym przypadku najważniejszy.
5. Po zaakceptowaniu dokumentacji przez Państwa, nastąpi wysyłka faktury VAT wystawionej na dane zamawiającego.
|
|
|
|
|
|
Zakupiony projekt składać się będzie z następujących dokumentów:
1. WNIOSEK wraz z niezbędnymi załącznikami;
2. BIZNESPLAN w przypadku wymagań ustalonych poprzez Powiatowy Urząd Pracy, w którym jest zarejestrowany Klient (szczegółowy opis przedsiębiorstwa, plan marketingowy, strategia rozwoju przedsiębiorstwa, analiza kadrowa, strategia finansowa, analiza finansowa, analiza konkurencji, prognozy sprzedaży, zapotrzebowanie klientów, analiza rynku, analiza SWOT, plan inwestycyjny)
W CENIE OFERUJEMY:
- wypełniony (zgodnie z Państwa danymi) wniosek;
- w razie wymagań przez Powiatowy Urząd Pracy kompletny Biznes Plan;
- wersje elektroniczne + papierowe dokumentacji przesłane na wskazane adresy (za dodatkową opłatą rekompensując nasze koszty);
- wysoką jakość usług;
- możliwość nanoszenia zmian;
- poprawki i korekty w zakresie pierwszego złożenia dokumentacji;
|
|
|
|
Gwarancja/Reklamacja
Nie będziemy zapewniać o 100% skuteczności w otrzymaniu
dofinansowania, gdyż jest to niemożliwe. Jest bardzo wiele czynników, które
wpływają na ocen komisji przede wszystkim:
- pomysł, na biznes;
- doświadczenie;
- innowacyjność
- oryginalność;
- wkład własny;
- i oczywiście napisana przekonywująco dokumentacja.
Dlatego dajemy gwarancję iż w przypadku
odrzucenia wniosku z naszej winy zwrócimy pieniądze. Szczegóły na stronie o mnie.
Wyślij e-mail
Maksymalna wysokością dofinansowania to:
Zgodnie z ustawą
maksymalna kwota dofinansowania
na podjęcie działalności gospodarczej
wynosi 600% przeciętnego miesięcznego
wynagrodzenia czyli 19 461,60 zł.
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie
w IV kw. 2009 r. 3.243,60 zł.
Wysyłka dokumentacji:
- w wersji elektronicznej (poprzez e-mail) - 0,00 zł
- w wersji papierkowej lub na nośniku CD - 7,00 zł
Czas realizacji
Przgotowanie dokumentacji przez naszą firmą trwa maksymalnie do 5 dni roboczych. Sporządzenie szczegółowej i kompleksowej analizy otoczenia, rynku docelowego, ekonomiczno - finansowej, strategii i wiele innych zagadnień które znajdziecie Państwo w dokumentacji przygotowanej przez nas nie da się zrealizować w ciągu 2 czy 3 dni.
|
|
|
|
Wszelkie prawa zastrzeżone, zakaz kopiowania całości lub części opisu, grafiki i kodu źródłowego.
W przypadku niezastosowania się do zakazu zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne.
USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH:
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie
przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1).
Copyright © teleko-lodz 2010 Wszelkie prawa zastrzeżone.
|