Zajęcia odbywają się w maksymalnie 4 osobowych grupach. Nauka w takich grupach pomaga szybciej osiągnąć wyznaczony sobie cel. Lektor może w pełni kontrolować pracę i postępy uczniów, którzy z kolei mają więcej szans na aktywny udział w zajęciach.
Nasze zajęcia to okazja do nadrobienia zaległości w wypadku nieobecności ucznia w szkole, to również sposób na lepsze opanowanie trudniejszych zagadnień gramatycznych. Dzieci i młodzież mogą także uzyskać pomoc w odrabianiu zadań domowych lub w przygotowaniu do sprawdzianów w szkole. Dzięki temu nasi uczniowie poprawiają swoje wyniki na świadectwach szkolnych.
Oferujemy:
- zajęcia dla dzieci od lat 4 - gry i zabawy sprawią, że dzieci poznają pierwsze słowa w języku angielskim. Na zajęciach dla dzieci korzystamy ze sprawdzonych podręczników stworzonych specjalnie z myślą o tej grupie wiekowej. Zajęcia to nie tylko nauka, ale bywa, że również zabawa. Dzieci poznają język i jednocześnie uczą się poprzez wykonywanie wielu różnorodnych ćwiczeń i zadań. Kolorowanki, wycinanki i scenki do odegrania uczą języka w formie zabawy oraz rozwijają zdolności pozajęzykowe dzieci. Opowieści, zabawy zespołowe i projekty, piosenki i rymowanki wprowadzają dzieci do dalszej „poważniejszej” nauki, z którą spotkają się już w klasie 4 szkoły podstawowej.
- kursy dla młodzieży - ukierunkowane na zdobycie umiejętności potrzebnych do pomyślnego przejścia przez egzaminy gimnazjalne i maturalne,
- kursy dla dorosłych gdzie największą wagę przykładamy do kształtowania i doskonalenia umiejętności efektywnej komunikacji w języku angielskim, przydatnej podczas wyjazdów zagranicznych,
- kursy indywidualne
METODA:
Nie preferujemy jednej metody nauczania, lecz czerpiemy ze wszystkich dostępnych metod to, co najlepsze i adaptujemy zgodnie z potrzebami danego ucznia lub grupy uczniów (dotyczy to również wyboru podręczników. Nie jesteśmy związani na stałe z jednym wydawnictwem językowym, korzystamy z osiągnięć różnych wydawnictw i dobieramy podręczniki odpowiednie do potrzeb każdej grupy słuchaczy).
Jednak metoda stosowana w naszej szkole to głównie metoda komunikatywna. Jest to metoda, w której szczególny nacisk kładzie się na umiejętność mówienia, czyli na to co najczęściej zaniedbywane jest w szkołach gdzie jest duża liczebność klas i nie ma możliwości prowadzenia rozmowy. Duża część zajęć poświęcona jest konwersacjom. W naszej szkole nauczamy w maksymalnie 4 osobowych grupach co pozwala każdemu uczniowi na aktywny udział w zajęciach i doskonalenie umiejętności wypowiadania się w języku angielskim.
Niezwykle istotnym elementem każdych zajęć są powtórki poznanego słownictwa i struktur gramatycznych. Dzięki temu poznany materiał zostaje utrwalony, a uczniowie zyskują motywację do samodzielnych powtórek w domu.
Nie obiecujemy cudów, ale przy systematycznej pracy i częstych powtórkach, zapewnianych przez nas na zajęciach gwarantujemy:
- 100% zdawalność matury;
- dobre wyniki w nauce;
- umiejętność prowadzenia rozmowy w języku angielskim;
Jeśli szukasz szkoły, która jest maksymalnie dostosowana do Twoich indywidualnych potrzeb, zapraszamy do nas.
Każdy człowiek jest inny i dlatego uczy się języka obcego na swój własny sposób. W ’8 Angels’ oferujemy Ci indywidualny program nauczania i plan zajęć dostosowany do Twoich potrzeb (bez limitów czasowych i dodatkowych kosztów). Oznacza to, że nie narzucamy harmonogramu i nie istnieje dla nas coś takiego jak nieelastyczny program zajęć. To Ty decydujesz kiedy i z jaką częstotliwością chcesz się uczyć (Zawsze przygotowujemy spersonalizowaną ofertę dla każdego naszego ucznia, biorąc pod uwagę takie elementy jak aktualna znajomość języka języka angielskiego, możliwości naszych przyszłych studentów, cele, które mogą się bardzo różnić - matura, egzamin gimnazjalny, wyjazd zagraniczny, dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla dziecka, poprawa wyników w nauce, zaliczenie lektoratu na studiach, wprowadzenie przedszkolaka w świat języka angielskiego, hobby ...)
Dla zapracowanych umożliwiamy również naukę w weekendy.
Maturzysto, gimnazjalisto, uczniu szkoły podstawowej, pracodawco, pracowniku odwiedź nas - przygotujemy Cię profesjonalnie.
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Oferujemy:
- kursy indywidualne lub max 4 osoby w grupie;
- wszystkie poziomy nauczania;
- KOREPETYCJE DLA DZIECI, młodzieży, dorosłych
(przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia, studia, dorośli);
- przygotowanie do MATURY podstawowej i rozszerzonej;
- przygotowanie do EGZAMINU GIMNAZJALNEGO;
- konwersacje;
- pomoc w testach, pracach domowych etc;
- tłumaczenia pisemne;
- kursy dla firm;
- Business English;
Nie ma jednej dobrej metody nauczania języka angielskiego!!!
Łączymy wiele metod w zależności od wielu czynników – wieku uczniów, ich możliwości, predyspozycji, liczebności grupy, celu, dla którego do nas przychodzą.
Przyszli maturzyści głównie rozwiązują przykładowe lub autentyczne zestawy maturalne i przeprowadzają rozmowy sterowane,
Dzieci młodsze śpiewają piosenki angielskie, bawią się używając angielskich słówek, kolorują, dopasowują naklejki, oglądają fragmenty bajek , biegają, skaczą, tańczą i zapisują krótkie słówka, a w dalszym etapie nauki krótkie zdania.
Dorośli uczestnicy naszych zajęć sami określają co jest ich głównym celem i czego chcą się nauczyć w pierwszej kolejności.
A wszyscy uczestnicy zajęć, niezależnie od wieku, przede wszystkim ćwiczą mówienie w języku angielskim.
Angielski nie jest trudny!
Wymaga jednak skupienia, powtarzania, eksperymentowania, logicznego myślenia, systematyczności i przynajmniej kilku lat nauki.
MATURA
Nasze zajęcia obejmują: powtórzenie, uporządkowanie oraz usystematyzowanie wiadomości niezbędnych na egzaminie maturalnym, a w szczególności rozwiązywanie przykładowych testów. Zajęcia kończą się próbnym egzaminem maturalnym uwzględniającym standardy wymagań na egzamin maturalny. Kursant otrzymuje bezpłatnie materiały dydaktyczne, testy, ćwiczenia, transkrypcje tekstów.
Matura z języka angielskiego – poziom podstawowy
Język angielski na poziomie podstawowym (część ustna)
Zajęcia doskonalą umiejętności odpowiadające wymaganiom dla poziomu podstawowego, czyli uczestnicy ćwiczą:
sprawność mówienia poprzez prowadzenie rozmów sterowanych zgodnie ze scenariuszem podanym w zadaniu (uzyskiwanie, udzielanie informacji, relacjonowanie wydarzeń – użycie czasów przeszłych, negocjowanie) oraz
- opisanie ilustracji i udzieleniu odpowiedzi na pytania sprawdzające umiejętności opisywania sytuacji, przedmiotów, osób i wyrażania własnej opinii.
Matura na poziomie podstawowym (część pisemna)
Zajęcia obejmują doskonalenie umiejętności odpowiadających wymaganiom dla poziomu podstawowego, czyli uczestnicy wykonują: zadania sprawdzające rozumienie wysłuchanych tekstów (informacyjne (np. komunikaty i instrukcje), rozmowy, wywiady, teksty narracyjne; czytają teksty informacyjne, publicystyczne, narracyjne, literackie i rozwiązują zadania sprawdzające ich rozumienie; ćwiczą umiejętność pisania krótkich i dłuższych tekstów użytkowych (np. notatka / wiadomość, pocztówka, ogłoszenie, zaproszenie, ankieta, list prywatny, prosty list formalny
Matura z języka angielskiego – poziom rozszerzony
Język angielski na poziomie rozszerzonym (część ustna)
Zajęcia doskonalą umiejętności odpowiadające wymaganiom dla poziomu rozszerzonego, czyli uczestnicy ćwiczą:
- umiejętność rozmowy na podstawie materiału stymulującego, który zawiera różnorodne elementy, takie jak ilustracje, fragmenty tekstu, nagłówki, tytuły, komiksy, diagramy, wykresy, tabele itp.
- umiejętności opisu / prezentacji materiału stymulującego, interpretacji zawartych w nim treści oraz wyrażania i uzasadniania własnej opinii.
- Umiejętność zaprezentowanie dłuższej, trwającej około 3 minut, wieloaspektowej wypowiedzi na wybrany temat i udzielenia odpowiedzi na pytania sprawdzające umiejętność wyrażania, uzasadniania i obrony własnej opinii związanej z prezentowanym tematem.
Matura na poziomie rozszerzonym (część pisemna)
Zajęcia obejmują doskonalenie umiejętności odpowiadających wymaganiom dla poziomu rozszerzonego, czyli uczestnicy wykonują: zadania wymagające zastosowania odpowiednich struktur leksykalno-gramatycznych;
- doskonalą umiejętność pisania dłuższych tekstów na określony temat (opis, opowiadanie, recenzja, rozprawka);
- rozwiązują zadania sprawdzające rozumienie wysłuchanych tekstów - informacyjne (np. komunikaty i instrukcje), rozmowy, wywiady, teksty narracyjne;
- czytają teksty (informacyjne, publicystyczne, narracyjne, literackie) i rozwiązują zadania sprawdzające ich rozumienie oraz rozpoznawanie struktur leksykalno-gramatycznych .
__________________________________________________________________________________
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Poniżej przedstawione są wymagania jakie stawia przed gimnazjalistami Centralna Komisja Egzaminacyjna. Uczniowie na naszych zajęciach rozwiązują przykładowe zestawy egzaminów gimnazjalnych oraz korzystają z podręczników opracowanych specjalnie w celu przygotowania się do w/w sprawdzianu.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego jest przeprowadzany w gimnazjum od roku szkolnego 2008/2009. Egzamin odbywa się w kwietniu w trzecim dniu egzaminów gimnazjalnych i trwa 90 min.
STANDARDY WYMAGAŃ EGZAMINACYJNYCH
1. Odbiór tekstu słuchanego. (listening)
Uczeń:
a) określa główną myśl tekstu
b) określa kontekst sytuacyjny
c) stwierdza, czy tekst zawiera określone informacje, wyszukuje lub selekcjonuje informacje
2. Odbiór tekstu czytanego. (reading)
Uczeń:
a) określa główną myśl tekstu
b) określa główną myśl poszczególnych części tekstu
c) stwierdza, czy tekst zawiera określone informacje, wyszukuje lub selekcjonuje informacje
d) określa intencje nadawcy tekstu
e) określa kontekst sytuacyjny
f) rozpoznaje związki między poszczególnymi częściami tekstu
3. Reagowanie językowe.
Uczeń:
a) właściwie reaguje językowo w określonych kontekstach sytuacyjnych, w szczególności w celu uzyskania, udzielenia, przekazania lub odmowy udzielenia informacji, rozpoczęcia, podtrzymania i zakończenia rozmowy
b) rozpoznaje i poprawnie stosuje struktury leksykalno-gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji.
c) przetwarza treści tekstu przeczytanego w języku polskim lub treści przedstawione w materiale ikonograficznym i wyraża je w języku obcym
Angielski dla najmłodszych
Słownictwo, które poznają dzieci uczestniczące w naszych zajęciach jest zbieżne z programami nauczania w przedszkolach oraz klasach I - III.
Słownictwo tematyczne, które poznają najmłodsi:
- KOLORY (colours)
- ZWIERZĘTA (animals)
- LICZENIE (numbers)
- PRZYMIOTNIKI (adjectives)
- CZĘŚCI CIAŁA (body)
- POGODA (weather)
- OWOCE (fruit)
- WARZYWA (vegetables)
- RODZINA (family members)
- ALFABET (alphabet)
- PORY ROKU, DNI TYGODNIA, MIESIĄCE (seasons, days of the week, months)
- POJAZDY (vehicles, means of transport)
- PRZEDMIOTY W SZKOLE (school subjects and school objects)
- PRZEDMIOTY W DOMU (house)
- CZASOWNIKI (verbs)
- ZAWODY (jobs)
- NA PLACU ZABAW (at the playground)
- W SKLEPIE (shops)
- KSZTAŁTY (shapes)
- I INNE ...
Naszym najmłodszym uczniom oferujemy:
- najnowsze metody nauki języka angielskiego wypróbowane na świecie i w Polsce;
- dobór podręczników skierowanych specjalnie dla dzieci najmłodszych;
- zajęcia w domowej atmosferze;
- do 4 dzieci w jednej grupie.
Na zajęciach z najmłodszymi stosujemy metody najbardziej skuteczne dla kilkulatków, ponieważ zawsze pamiętamy o tym, że małe dzieci cechuje:
- krótka pamięć
- krótka koncentracja
- pamięć mechaniczna, nie logiczna
- myślenie konkretne, nie abstrakcyjne
- zdolność imitacji
- brak znajomości gramatyki oraz umiejętności pisania i czytania
- potrzeba bezpieczeństwa
- potrzeba kontaktu z plastyką i muzyką
- różny rozwój psychofizyczny
Nasz wybór metod to:
TOTAL PHYSICAL RESPONSE - TPR - nauka poprzez
reagowanie całym ciałem z bogatą mimiką, gestykulacją, zabawą. Dziecko przyswaja nowe słowa i wyrażenia wszystkimi zmysłami poprzez ruch, zajęcia plastyczne, gry, muzykę, odgrywanie fragmentów bajek.
NATURAL APPROACH - naturalna metoda nauki języka w taki sposób jak dziecko uczy się swojego języka ojczystego, czyli poprzez stosowanie prostych słów, wielokrotne
powtarzanie, odpowiadanie na różne pytania dziecka, zachętę.
COMMUNICATIVE APPROACH - metoda komunikacyjna to stworzenie określonej sytuacji dla dziecka, która zachęca go do
porozumiewania się (np. zagadki, gry, scenki w sklepie, w zoo itp.)
METODA AUDIOLINGWALNA - polega na
naśladowaniu odpowiednich wzorców w formie słówek, zwrotów, wierszyków, piosenek.
NA WSZYSTKIE LEKCJE ZAPRASZAMY TAKŻE RODZICÓW!
Korzyści dla dziecka z wczesnej nauki języka angielskiego
1. Opanowanie angielskiej wymowy.
Angielska fonetyka jest odmienna od polskiej. Wszystkie samogłoski i większość spółgłosek rożnią się od polskich. Zdarza się, że Polak "znający" angielski, gramatykę i słownictwo, nie może być zrozumiany przez anglojęzycznego rozmówcę, lub nie może go zrozumieć. Małe dzieci około 2-3 roku życia zaczynają mówić, mniej lub bardziej płynnie w języku ojczystym, zniekształcając go. 6-latki powinny juz mieć opanowaną mowę ojczystą od strony fonetycznej - mówić czysto i wyraźnie. W tym okresie aparat mowy jest najbardziej podatny na naukę i wykształcenie właściwej wymowy, zarówno polskiej, jak i angielskiej. Zaniedbanie dziecka w tym okresie może spowodować wady wymowy trudne, lub prawie niemożliwe do skorygowania w wieku późniejszym. Warto więc uczyć dzieci odmiennego fonetycznie języka w okresie gdy jest podatne na inną wymowę. Później zmniejsza się plastyczność narządów mowy, dlatego nauka języka obcego osobom starszym przysparza często pewne trudności.
2. Rozbudzenie potrzeby poznawania innych języków.
Małe dzieci tworzą własne słownictwo dla swoich potrzeb. To naturalne zainteresowanie budową słów, zanim zaniknie z wiekiem, warto rozbudzić i wykorzystać do nauki języka obcego.
3. Poszerzenie możliwości komunikowania się z innymi.
Język angielski coraz bardziej upowszechnia się. Spotykamy go wszędzie i codziennie w mediach, ulicznych napisach, na opakowaniach. Niedawno wprowadzono język angielski na egzaminie gimnazjalnym, a ostatnio słyszymy że niedługo pojawi się na egzaminie już w szkole podstawowej. Po przyswojeniu zaledwie podstawowych słów i zwrotów dziecko zaczyna doceniać swoje możliwości poznawcze, rośnie jego motywacja do nauki i nie zniechęca się do nauki w klasach starszych szkoły podstawowej co stanowi bazę dla jego dalszych możliwości przyswajania języków obcych.
Cennik znajduje się na stronie
www.angielskizakatek.edu.pl
Jesteśmy szkołą, która oferuje najniższe ceny kursów na rynku szkół językowych. Sprawdź, porównaj, jeśli znajdziesz szkołę języków obcych, która oferuje kursy dla max 4 osób w grupie w niższych niż my cenach, przyjdź, zastosujemy dla Ciebie 10% zniżki.
Zapraszamy!
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.