|
||||||||||||||
Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | Wyślij e-mail | |||||||||||
Agencja Reklamowa Studio5M
Przedmiotem aukcji jest Projekt graficzny LOGO/LOGOTYPU na indywidualne zamówienie. Główną osobą, która trzyma pieczę nad całością projektu jest Kamila Minge Projekt Manager / ekspert w dziedzinie Identyfikacji Wizualnej Firm.
( Finalizacja )
Jeśli projekt Państwa satysfakcjonuje Grafik przygotowuję pozostałe wersje logo oraz wszystkie formaty. Drogą elektroniczną otrzymujecie Państwo pliki i treść umowy, która będzie wysłana wraz z płytą CD. Otrzymacie Państwo wszystkie potrzebne formaty: wektorowe (skalowalne bez utraty jakości) CDR i PDF oraz JPG i PNG oraz 4 wersji kolorystycznych swojego logo. Dzięki temu będziecie mogli Państwo bezproblemowo wykorzystać logo w dowolnej sytuacji.
W przeciwieństwie do grafiki rastrowej grafika wektorowa jest grafiką w pełni skalowalną, co oznacza, iż obrazy
wektorowe można nieograniczenie powiększać oraz zmieniać ich proporcje bez uszczerbku na jakości. Rastrowa x50 Wektorowa x50 - 4 wersje kolorystyczne finalnego projektu :
|
||||||||||||||
Wyślij e-mail edae0574d947ef1297f29/5m8.jpg" /> Wyślij e-mail edae0574d947ef1297f29/5m4.jpg" /> Wyślij e-mail edae0574d947ef1297f29/5m9.jpg" />
Wyślij e-mail edae0574d947ef1297f29/5m6.jpg" /> |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
Profesjonalny przedstawiciel firmy - czyli skuteczne LOGO FIRMY Logo firmy jest podstawowym symbolem firmy, reprezentując ją i dając pierwsze wrażenie spełnia równocześnie dwie funkcje :
informacyjną i marketingową. Logo jest podstawą do budowania wizerunku, tożsamości, spójnej identyfikacji wizualnej firmy czy jego systemu. Od Logo firmy wszystko się zaczyna. Będąc właścicielem własnego, unikalnego logo, budzisz w klientach zaufanie, zyskujesz ich uznanie i renomę na rynku, a przy tym także indywidualny charakter firmy, który wyróżni cię spośród konkurencji i utożsami się z profilem działań przedsiębiorstwa.
Stosując logo firmowe w odniesieniu do reprezentanta naszej działalności zastępujemy jedno pojęcie innym, krótszym, bardziej wyraźnym lub mniej abstrakcyjnym. Znak ten działa na inny obszar naszej podświadomości, odnosi się do innego systemu znaczeń niż do tego oczywistego. Przykładowo "sowa" jest nie tylko gatunkiem ptaka a, ale reprezentuje sobą wiedzę, edukację i mądrość. Sam symbol jest znakiem umownym, który tak naprawdę w różnych społeczeństwach, może mieć różne znaczenie,
Nie posiadanie logo firmy może doprowadzi do upadku firmy..
Oczywiście mówię tutaj w kontekście śmierci rynkowej. Bez logo, przedsiębiorstwo lub dany towar nie identyfikuje się z potencjalnymi klientami, nie posiada własnej tożsamości, a także ma trudności z zaistnieniem na rynku.
Funkcjonowanie bez graficznego znaku (logo firmy) jest nieefektywne, prowadzi do utraty klientów, zaprzestanie udziałów kontrahentów, a w efekcie końcowym do utraty rozpoznawalności. Identyfikowanie znaku z firmą, jest efektem skrótowego myślenia społeczeństwa, poprzez uruchomienie innych bodźców w momencie zauważenia logo firmy, w późniejszym efekcie przy kolejnym spotkaniu jesteśmy wstanie określić branżę, profil lub nazwę firmy. Oczywiście taki efekt jest marzeniem każdego właściciela przedsiębiorstwa czy marki, jednakże, wbrew pozorom wcale nie wymaga dużych zabiegów marketingowych czy nakładów finansowych. Dobrze zinterpretowane i przygotowane logo firmy samo pracuje na siebie, nie wymaga naszych dalszych interwencji.
W jego skład mogą wchodzić: tylko z logotypu (stylizacji literowej), tylko z elementu graficznego będącego symbolem lub też zawierać połączenie obu tych rzeczy.
i dlatego powinno mieć niezbyt skomplikowane kształty oraz niewielką ilość kolorów. Oprócz wersji podstawowej logo powinno mieć również wersje: pionową (lub poziomą), konturową (obrysową), monochromatyczną (do druku półtonami jednej farby), oraz całotonalną (np. do druku farbą złotą w postaci apli). Przyciągniecie uwagi odbiorców oryginalna, intrygująca formą graficzną wywiązuje siatkę powiązań emocjonalnych, w efekcie skutkującą połączeniem zapamiętanego obrazu z symbolizowanym przedmiotem. Logo zawsze nawiązuje w pewnym stopniu do tematyki, może być kombinacja liter, czy charakterystycznymi dla danego podmiotu elementami graficznymi. Jednocześnie logo może reprezentować jakąś ideę, jednak nawet w tej gamie frywolności, należy zachować pewne normy i pamiętać, że LOGO zawsze powinno podkreślać i podsumowywać wizerunek prezentowanego tematu. Powinno u odbiorcy wywoływać odpowiednie skojarzenie oraz nastrój, oczywiście ideałem byłoby, aby dodatkowo wzbudzało pożądane reakcje - czyli zakup produktu.
Kontakt : Studio5M - Agencja Reklamowa e-mail: biuro@studio5m.pl Tel: (+48) Wyślij e-mail Gadu Gadu 791145Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail
|
||||||||||||||