favore.pl
Brak zdjęcia

Profesjonalna obsługa klienta nr 201000

Lokalizacja: Szczecin (woj. zachodniopomorskie)Więcej: Hotel w centrum

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 190 / sztuka
Kontakt
Artur Rak
StepbyStep Szkolenia & Coaching
Wyślij e-mail
ul. Kaczeńcowa 16
72-003 Dobra

tel: 48 883 701 63648 883 701 636
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 09:00-16:00
wt: 09:00-16:00
21-22.06.2010
rozwiń
OPIS USŁUGI
Czas trwania: 16 godzin – 2 dni Cel szkolenia: rozumienie znaczenia orientacji na Klienta w ich pracy, doskonalenie umiejętności poprawnego komunikowania się z Klientem, wykorzystanie umiejętności wywoływania dobrego wrażenia na Kliencie, podniesienie umiejętności odpowiadania na obiekcje i wątpliwości Klienta. Program szkolenia: Znaczenie profesjonalnej obsługi Klienta kim jest Klient i dlaczego firma kładzie nacisk na kulturę obsługi? kryteria oceny jakości usług – na co Klient zwraca uwagę, potrzeby Klienta. Kształtowanie pożądanego wizerunku pracownika analiza profilu kompetencji osoby obsługującej Klienta (umiejętności, wiedza, postawy), wybrane techniki autoprezentacji. Komunikacja interpersonalna – klucz do powodzenia w kontakcie z Klientem kanały komunikacji, bariery komunikacji i sposoby ich pokonywania, “Pozytywna postawa” – wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w bezpośrednim kontakcie z Klientem, okazywanie zainteresowania Klientowi – techniki aktywnego słuchania, sztuka prowadzenia dialogu (tematy, pytania, argumenty) – standard “Zachowań werbalnych”. Dialog reklamacyjny zasady postępowania z trudnym i/lub zdenerwowanym Klientem, przewidywanie i reakcja na zastrzeżenia – sposoby odpierania zarzutów, sposoby przekazywania niepomyślnych informacji, pozytywne pożegnanie Klienta. Asertywność w kontakcie z Klientem zachowania typowe dla osoby asertywnej, prośby i odmowy bez niepotrzebnych emocji, radzenie sobie z krytyką. Metodologia: Wykłady, ćwiczenia, wymiana doświadczeń, analizy przypadków, dyskusje kierowane. Trener: Artur Rak

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 190 / sztuka
Kontakt
Artur Rak
StepbyStep Szkolenia & Coaching
Wyślij e-mail
ul. Kaczeńcowa 16
72-003 Dobra

tel: 48 883 701 63648 883 701 636
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 09:00-16:00
wt: 09:00-16:00
21-22.06.2010
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU StepbyStep
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Profesjonalna obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Waga hakowa, wagi hakowe z wyświetlaczem   Następna usługa: Pocztówki, widokówki