favore.pl
Włochy - Rezydencja Nautic  - dojazd własny -  Geotour

Włochy - Rezydencja Nautic - dojazd własny - Geotour nr 206921

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Residence Nautic

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny
   
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
Wyposażenie: Basen, TV, Parking, Winda
świadczenia:
Cena zawiera: wynajem apartamentu, ubezpieczenie NWKL korzystanie z basenu i salki gimnastycznej, wypożyczanie rowerów, zużycie wody, gazu, prądu, klimatyzację. Cena nie zawiera: obowiązkowego sprzątania końcowego: 30 EUR/MONO, 40 EUR/BILO, TV SAT (na zamówienie) 20 EUR/apartament/tydzień, dodatkowe łóżko (tylko w BILO, na zamówienie) - 100 EUR/apartament/tydzień, łóżeczko dziecięce (na zamówienie) - 32 EUR/tydzień; ręczniki, pościel i ściereczki (na zamówienie) - 12 EUR/os/zmianę; parking (na zamówienie) - 8 EUR/samochód/dzień; codzienne sprzątanie (bez aneksu kuchennego) oraz zmianę pościeli (na zamówienie, dla osób poniżej 25 lat obowiązkowe) - 8 EUR/os/dzień. Kaucja zwrotna: 100 EUR/apartament/dla rodzin, 200 EUR/apartament/dla grup młodych osób.
Cena podstawowa:
apartament typu BILO 4-osobowy, ubezpieczenie KL i NNW
RESIDENCE NAUTIC:

Rezydencja znajdująca się w spokojnej dzielnicy Rimini , około 50 m od plaży. Idealna dla rodzin z dziećmi. W pobliżu jest wiele sklepów, barów, restauracji.
Obiekt posiada recepcję, windę,
basen, salkę gimnastyczną, pralnię na żetony,wypożyczalnię rowerów. Parking oddalony o
około 200 m.
Plaża:
Piaszczysta plaża oddalona o ok. 50 m od rezydencji.
Apartamenty:
W rezydencji znajdują się apartamenty typu MONO i BILO., wszystkie z łazienkami z prysznicem, niezależną klimatyzacją, TV-SAT, telefonem, sejfem.
MONO 3 PAX: pokój z podwójnym łóżkiem, sofa, aneks kuchenny.
BILO 4 PAX: pokój dzienny z sofą lub składanym łóżkiem, aneks kuchenny, sypialnia z podwójnym łóżkiem.
Cena zawiera:
wynajem apartamentu, ubezpieczenie NWKL, korzystanie z basenu i salki gimnastycznej,
wypożyczanie rowerów, zużycie wody, gazu, prądu, klimatyzację.

Cena nie zawiera:
obowiązkowego sprzątania końcowego: 30 EUR/MONO, 40 EUR/BILO, TV SAT
(na zamówienie) 20 EUR/apartament/tydzień, dodatkowe łóżko (tylko w BILO, na zamówienie)
- 100 EUR/apartament/tydzień, łóżeczko dziecięce (na zamówienie) - 32 EUR/tydzień;
ręczniki, pościel i ściereczki (na zamówienie) - 12 EUR/os/zmianę; parking (na
zamówienie) - 8 EUR/samochód/dzień; codzienne sprzątanie (bez aneksu kuchennego) oraz
zmianę pościeli (na zamówienie, dla osób poniżej 25 lat obowiązkowe) - 8 EUR/os/dzień.

Kaucja zwrotna: 100 EUR/apartament/dla rodzin, 200 EUR/apartament/dla grup młodych osób.
Zwierzęta:
Możliwość pobytu tylko z małymi zwierzętami za opłatą 30 EUR/MONO - 40 EUR/BILO
Godziny przyjazdu, wyjazdu:
przyjazd: sobota - po 16.00
wyjazd: niedziela: do 10.00

Atrakcje:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-06-26 do:2010-07-03 8 katalogowa B 678 PLN = 164 EUR Wyślij e-mail

od:2010-07-03 do:2010-07-10 8 katalogowa C 848 PLN = 206 EUR Wyślij e-mail

od:2010-07-10 do:2010-07-17 8 katalogowa C 848 PLN = 206 EUR Wyślij e-mail

od:2010-07-17 do:2010-07-24 8 katalogowa C 848 PLN = 206 EUR Wyślij e-mail

od:2010-07-24 do:2010-07-31 8 katalogowa C 848 PLN = 206 EUR Wyślij e-mail

od:2010-07-31 do:2010-08-07 8 katalogowa D 1065 PLN = 258 EUR Wyślij e-mail

od:2010-08-07 do:2010-08-14 8 katalogowa E 1207 PLN = 293 EUR Wyślij e-mail

od:2010-08-14 do:2010-08-21 8 katalogowa E 1207 PLN = 293 EUR Wyślij e-mail

od:2010-08-21 do:2010-08-28 8 katalogowa D 1065 PLN = 258 EUR Wyślij e-mail

od:2010-08-28 do:2010-09-04 8 katalogowa A 548 PLN = 133 EUR Wyślij e-mail

od:2010-09-04 do:2010-09-11 8 katalogowa A 548 PLN = 133 EUR Wyślij e-mail

od:2010-09-11 do:2010-09-18 8 katalogowa A 548 PLN = 133 EUR Wyślij e-mail

od:2010-09-18 do:2010-09-25 8 katalogowa A 548 PLN = 133 EUR Wyślij e-mail



BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Włochy - Rezydencja Nautic - dojazd własny - Geotour - galeria
Włochy - Rezydencja Nautic - dojazd własny - Geotour Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Oferta pozyczki @ 3% stopa procentowa sie teraz   Następna usługa: Masujący Materac Zdrowotny - w Promocji Tylko 237zl