Podnośnik jest obecnie w trakcie projektowania. Zapraszamy na naszą stronę do oglądania powstawania projektu.Podnośnik o konstrukcji teleskopowej w trzech wersjach wysokości roboczej: 14, 16 i 18 metrów przeznaczony jest do zainstalowania na podwoziu ramowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Teleskop składa się z trzech segmentów profili zamkniętych z napędem wysuwania schowanym wewnątrz w celu zapewnienia ochrony jego elementów. Kosz zainstalowany na końcu podnośnika posiada hydrauliczny system utrzymywania go w pozycji pionowej. Podnoszenie i wysuwanie teleskopu zrealizowane jest siłownikami hydraulicznymi a obracanie kolumny silnikiem hydraulicznym. Rama nośna opiera się na podporach skośnych z przodu i pionowych z tyłu auta. Podpory wysuwane są siłownikami hydraulicznymi.
Źródłem zasilania wszystkich siłowników oraz silnika do obracania kolumny będzie zasilacz hydrauliczny.
Podnośnik powstaje w zgodności z wymaganiami normy PN-EN 280 Podesty ruchome przejezdne - Obliczenia projektowe - Kryteria stateczności – Budowa – Bezpieczeństwo - Badania i próby.
oraz w zgodności z wymogami dyrektyw: maszynowej - 2006/42/WE, kompatybilności elektromagnetycznej – 2004/108/WE oraz hałasowej – 2000/14/WE
Zapraszam do regularnego odwiedzania tej zakładki aż do czasu pojawienia się zdjęć gotowego prototypu.