SZKOLENIE KOSMETYCZNE
Kształcimy na najwyższym, europejskim poziomie spełniającym normy unijne.
Podstawowym celem kształcenia w zawodzie technik usług kosmetycznych jest profesjonalne przygotowanie absolwenta do pracy w salonach kosmetycznych, w gabinetach odnowy biologicznej, w ośrodkach Spa&Wellness lub zakładach kosmetycznych w kraju i za granicą. Absolwent może być pracownikiem firmy albo prowadzić samodzielnie działalność gospodarczą. Szkolenia prowadzone jest przez wykwalifikowanego szkoleniowca i odbywają się w małych grupach 4 osobowych. Jest optymalna ilość osób tak aby każdy uczestnik mógł posiąść wiedzę w należytym stopniu.
Serdecznie zapraszamy osoby indywidualne, jak i grupy zorganizowane ze szkół i studium kosmetycznych.
Szkolenie rozpoczyna się 11 października 2010r w grupie 2 osobowej,
1 wolne miejsce dla kursantki w cenie 2800zł !!!
Szkolenie kosmetyczne 180 godzin+ 20 godzin obsługa klienta na recepcji i w gabinecie-- cena 3200zł
Część teoretyczna::
· Wyposażenie stanowiska pracy
· Urządzenie gabinetu kosmetycznego
· Metody oraz środki do dezynfekcji
· Budowa skóry, funkcje skóry
· Rodzaje cer i ich charakterystyka (cera normalna, sucha, tłusta, mieszana, zniszczona, starcza, atroficzna, naczyniowa, wrażliwa)
· Pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym (dostosowanie zabiegu do potrzeb klienta, rodzaje zabiegów, wybór zabiegu ze względu na rodzaj cery)
· Podstawy dermatologii (najczęściej spotykane schorzenia w gabinecie kosmetycznym, choroby skóry)
· Podstawy chemii kosmetycznej (składniki aktywne, zioła)
· Zagadnienia teoretyczne dotyczące poszczególnych zajęć praktycznych (wskazania i przeciwwskazania do wykonywanych zabiegów, schemat zabiegów wraz z opisem wykonywanych czynności)
· Część praktyczna:
· Wywiad z klientką i dobór odpowiedniego zabiegu
· Demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu
· Diagnoza cery
· Wykonywanie peelingów (enzymatyczne, drobnoziarniste, gruboziarniste, peelingi dłoni, stóp)
· Masaż twarzy, szyi i dekoltu - masaż kosmetyczny, klasyczny
· Mikromasaż ultradźwiękami
· Wprowadzanie ampułek ultradźwiękami ,
· Nakładanie masek kremowych (nawilżające, odżywcze, przeciwzmarszczkowe, liftingujące)
· Nakładanie masek algowych
· Henna brwi i rzęs
· Regulacja brwi
· Zabieg na okolice oczu (maski kremowe, maski algowe)
· Wykonywanie depilacji woskiem poszczególnych partii ciała: wąsik, pachy, bikini, uda, łydki, ręce
· Manicure biologiczny, klasyczny, spa, french
· Zdobienie i malowanie paznokci lakierami
· Masaż dłoni
· Zabiegi na dłonie (wybielające, liftingujące, nawilżające)
· Kąpiel parafinowa dłoni
· Kąpiel aromapeutyczna stóp
· Masaż stóp
· Zabieg nawilżająco-odżywczy na stopy
· Zabieg pedicure kosmetyczny
· Praca na frezarce
· Zdobienie i malowanie paznokci u stóp
· Przekłuwanie uszu systemami firmy Studex
· Mikrodermabrazja ( zabieg złuszczania naskórka wykonywany na twarzy i wybranych partiach ciała)
· Elektolecznictwo obsługa urządzeń kosmetycznych i ich wykorzystanie podczas zabiegu: mikromasaż, peeling kawitacyjny zabieg złuszczania naskórka
· Zabieg oczyszczania skóry twarzy.
· Zabiegi na ciało: celulit, rozstępy, odchudzanie.
· Wizaż – makijaż dzienny, wieczorowy, sylwestrowy, śluby, biznesowy, sceniczny.
· Analiza kolorystyczna.
OBSŁUGA KLIENTA -Recepcjonistka wizytówką firmy.
-standardy obsługi klienta
-telefoniczny savoir-vivre
-obsługa bezpośrednia
-obsługa wirtualna
-słuchanie klienta
-metody odpierania zastrzeżeń
-style komunikowania
-asertywna obrona
-empatia kluczowy czynnik w trudnych sytuacjach
Uczestnicy szkolenia poznają kluczową rolę stanowiska recepcjonistki w kształtowaniu wizerunku firmy i zdobędą wiedzę na temat znaczenia recepcji we wspieraniu pracy innych działów. Nauczą się jak być asertywnym, jak radzić sobie w sytuacjach stresowych i z trudnymi klientami. Poznają zasady obsługi gości i efektywne sposobów zarządzania czasem.
Ul.Pomorska 8 lok.1
30-039 Kraków
Wyślij e-mail , 0 513 197 309